מחבר |
הודעה |
הצטרף: 28/04/12 18:22
הודעות: 241 מיקום: רעננה
|
לפני כחודש נרכש ממיר (ברווז) של MF בחנות אודיו קונספט ביפו. קרה וכניסת הקואקס הפסיקה לעבודה. פניתי לחנות וקיבלתי שרות יוצא דופן. יריב מהחנות החליף ישר את המכשיר באחד חדש בלי שאלות ! כך אני ממשיך להנות ממוזיקה בלי השבתה של תיקון והתעסקות מול המעבדה. כל הכבוד והלוואי ובארצנו ירבו כמותו במתן שרות כזה טוב. תודה רבה שלמה
נערך לאחרונה על ידי shlomom בתאריך 25/07/12 13:04, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 22/09/09 04:14
הודעות: 1812
|
מדוע זה שירות יוצא דופן? כי ההיגיון הוא שאחרי חודש בלבד שמוצר מתקלקל, אתה מצפה שיתקנו אותו ולא שיחליפו?
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18427
|
ronensu כתב: מדוע זה שירות יוצא דופן? כי ההיגיון הוא שאחרי חודש בלבד שמוצר מתקלקל, אתה מצפה שיתקנו אותו ולא שיחליפו? ככה זה בארץ, האכילו אותנו כל כך הרבה חרא כל כך הרבה זמן, שעכשיו שמישהו עושה פשוט את העבודה שלו זה נראה יוצא דופן.. שיהיה לו רק טוב והמון מוסיקה. תהנה 
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/01/10 11:22
הודעות: 4990
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 22/09/09 04:14
הודעות: 1812
|
byrdparis כתב: ronensu כתב: מדוע זה שירות יוצא דופן? כי ההיגיון הוא שאחרי חודש בלבד שמוצר מתקלקל, אתה מצפה שיתקנו אותו ולא שיחליפו? ככה זה בארץ, האכילו אותנו כל כך הרבה חרא כל כך הרבה זמן, שעכשיו שמישהו עושה פשוט את העבודה שלו זה נראה יוצא דופן.. שיהיה לו רק טוב והמון מוסיקה. תהנה  ברוח הדברים, אני רוצה לציין את DELL, שאחרי שנתיים וחצי שמסך שרכשתי מהם התקלקל, עליו היו 3 שנות אחריות, הוחלף תוך יום עם שירות עד הבית בדגם חדיש יותר וללא תוספת של שקל מצידי.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 01/03/10 20:30
הודעות: 1010
|
אני לקוח מאוד מרוצה של יריב ....הבנאדם יודע לתת שירות גם אחרי הקניה.. ויש להם שם קפה משובח  ))
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 02/10/08 16:54
הודעות: 9699
|
פעם הייתה לי טויוטה בת 4, שנה אחרי תום אחריות, אני הייתי יד 2. התחילה לאכול שמן, נכנסה למעקב, ואז טויוטה החליפו לי מנוע [ ! ] למנוע חדש מיפאן. בלי שכמעט אמרתי מילה. ביקשתי לראות את מסמכי הייבוא, השוויתי מספרים, בדקתי- ואשכרה זה מה שהם עשו, הביאו מנוע חדש בקרטון מיפאן.
כשהמשכתי לברר מצאתי שכנראה הייתה תקלה סדרתית בחלק ממנועי קורולה 03 וטויוטה, במקום להיות טמבלים כמו רוב היבואנים/יצרנים ולריב עם הצרכנים, פשוט טיפלו בנושא מבלי שתתעורר סערה בארץ ובעולם על "התקלה".
כך התקלה לא נודעה, הלקוחות נותרו מרוצים מאוד, טויוטה ספגו קצת וזכו בנאמנות וכו'. זה גב כלכלי חזק וכך שומרים ומשפרים את ערך המותג.
עבודה מול צרכנים, בפרט בעולם הרשת הפומבי של היום, היא הרבה פעמים הליכה על הקצה וחשיפה לסיכון המוניטין : לפעמים יש צרכנים טמבלים שמוציאים לך את הנשמה סתם, לפעמים יש סוחרים כאלה, ולפעמים סתם יש אי הבנות, שמהן מי שיידפק לרוב הוא דווקא הסוחר :
על מי שמתפרנס ממכירות כיום לחשוב טוב-טוב על כל צעד מול לקוח, כל מילה ברשת, כל מייל וכל תגובה בכלל : זה היה נכון תמיד, פשוט היום זה מודגש ביתר שאת. זה חלק מהעבודה שלי, הפנים והמוניטין ברשת.
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 28/04/12 18:22
הודעות: 241 מיקום: רעננה
|
מניסיוני בהרבה תחומים אין מחוייבות של היבואן להחליף בחדש אלה אם המוצר הגיע לקוי. זה כן שרות יוצא דופן כי החנות יכלה לשלוח את המכשיר לבדיקה אצל היבואן - דבר שהיה אורך שבוע לפחות ובינתיים אני ההיתי נשאר בלי ממיר שמהווה המקור העיקרי שלי. לכן לדעתי מגיע להם ציון. שלמה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 02/10/08 16:54
הודעות: 9699
|
_________________ אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם
|
|
חזור למעלה |
|
 |