michael123 כתב:
מאז שדרוג המקור וממיר אצלי, הנושא הזה אצלי ירד בסולם העדיפויות.
כלומר, אני עדיין יכול לשמוע הבדל בין גרסה X ל-Y, אבל זה לא משהו שאני יכול לזהות מיד אלא אם אני משווה את שתי הגרסאת
michael123 כתב:
מדי פעם יוצא לי ״וואו״ אם אני מנגן SACD (מומר כמובן ל-176.4/24), כנראה שיש משהו בצורת ההקלטה / תהליך ייצור שם. או שפשוט מראש זה הולך לאודיופילים אז יש יותר השקעה.. או שעריכה מסוימת.
קראתי לאחרונה איפשהו (נדמה לי שזה היה בפורום של ציוד אולפני לא אודיופילי) טענה ובעקבותיה חיזוק של כמה שניסו, שכאשר הם מקליטים ב- DSD ואחר"כ ממירים ל- PCM (די חייבים, כי מלבד דברים מסויימים רק שם אפשר באמת לערוך) זה נשמע להם יותר טוב מלהקליט ישירות ל- PCM (ומדובר על אותו ציוד הקלטה שתומך בשתי השיטות).
אני לא לוקח את זה כעובדה, אבל משהו שיהיה מעניין לבדוק.
michael123 כתב:
היום ניגנתי אוסף האולפני של Dr.John - אחד האומנים האהובים עלי. הקלטה מלפני 40 שנה, נשמעת טוב אם כי לא קרובה לאלבומים מודרניים. מה היה המניע להוציא ב-192/24, יש שם בקושי 15KHz?
זה אולי ישמע דבילי, אבל אני די בטוח שזה נכון, כאשר אתה מוציא משהו בהי רז יש פחות עבודה במאסטרינג. או במילים אחרות יותר קשה לדפוק את התוצאה.