עכשיו 05/05/25 22:15

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 8 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 01/07/13 21:40 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10536
קנינו מחשב לפני כמה חודשים.
כמה חודשים ניסינו להפעיל יציאה HDMI, ניסינו כמה מסכים - אין תמונה.

פה ושם, התכתבתי, .. לא עובד, בינתיים חיברנו d-sub, חיבור מסך רגיל, והכל עובד..

בסוף "שניצל" אומר לי כי זה מפריע.. אז אני כותב שוב, כך וכך. חייבים לפתור.
טוב, פותחים קריאה, אני מקבל מספר RMA

לאחר מכן, אני מגלה כי יש לנו שרות של שנתיים כולל איסוף בבית

הצוות ממלא לבד את כל הניירת ליצוא, כל הסטיקרים עבור UPS, פותחים הזמנה ב-UPS
לנו נשאר רק להתקשר ל-UPS, לתאם איסוף בארץ, להדפיס את הטפסים ליצוא ש-QuietPC שלחו וזהו.
כמובן, כל השילוח על חשבונם.

תוך כדי אני אומר לעצמי, שאם כבר מחליפים את לוח אם, אז בו נחליף אותו לדגם חדש יותר, וגם נשים CPU האחרון, 4770T

אז ביקשתי.
היום אני מקבל תשובה - כיוון שההפרש הוא 10 פאונד, הם עושים את השדרוג חינם.
אני מסיק מסקנה גם שכהנרא קיבלתי גם זיכוי מלא על ה-CPU הישן.. והרי המחשב נקנה לפני כמה חודשים טובים.

אני בהלם :shock:

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 01/07/13 21:45 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
28/11/08 01:04

הודעות: 2439
זה שירות תקין למוצר. אנו בארץ נתקלים לא פעם בשירות ברמה ירודה, לכן אתה מופתע.

אומנם היו צריכים לגבות עבור השדרוג, אבל עקב הנסיבות של מוצר תקול רצו לפצות, ויפה שעשו.

לקוח מרוצה עדיף לחברה עסקית הרבה יותר מאשר לקוח לא מרוצה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 01/07/13 22:06 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10536
משלוח UPS Express של 12 שעות בשני הכיוונים במשך שנתיים זה נראה לך "שרות תקין"?
בכל מקום משלוח משולם ע"י הלקוח, לפחות כיוון אחד

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 01/07/13 22:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33180
שרות מצויין בלי קשר לכלום.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 מחובר פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 01/07/13 22:33 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
28/11/08 01:04

הודעות: 2439
michael123 כתב:
משלוח UPS Express של 12 שעות בשני הכיוונים במשך שנתיים זה נראה לך "שרות תקין"?
בכל מקום משלוח משולם ע"י הלקוח, לפחות כיוון אחד

ככה החברה חושבת שיש להתייחס ללקוחות והם עדיין קיימים. גם אנטק התייחסה ללקוחותיה בצורה דומה בשרות של מעל ומעבר וגם הם עדיין קיימים. רמת שירות גבוה קיימת בלא מעט בתי עסק בחול.

אם זה כל כך מפריע לך, העלה את תהיותיך בפניהם.

המחשב שמכרו התקלקל או היה תקול במסגרת האחריות, מה היה "תקין" בעינייך שבוע המתנה עד לקבלת המחשב? חודש?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 02/07/13 00:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/11/10 20:26

הודעות: 1902
מדהים..


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 02/07/13 11:19 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
michael123 כתב:
קנינו מחשב לפני כמה חודשים....

בסוף "שניצל" אומר לי כי זה מפריע.. אז אני כותב שוב, כך וכך. חייבים לפתור. :shock:



[ אתה גר עם שניצל ?]

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שרות של QuietPC - חומר למחשבה
הודעהפורסם: 02/07/13 23:50 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/07/11 00:37

הודעות: 628
מההתקשרות שלי איתם, נתקלתי בעסק עם תודעת שירות לא סטנדרטית בכלל, כלומר רמת שרות גבוהה בהרבה מבדרך כלל, אפילו בסטנדרטים של חו"ל.
הם מגיבים לאימילים במהירות (עניין של דקות עד שניות), עם תשובות ברורות ועינייניות ונותנים מענה לכל דרישה/שאלה מצד הלקוח.
התרשמתי בצורה יוצאת דופן ואין לי ספק שאחזור לקנות שם במידה ואצתרך.

כל אחד יודע שלקוח מרוצה הוא לקוח חוזר ועסקים מתפרנסים מלקוחות חוזרים, הם פשוט מיישמים את זה בצורה מדהימה שאפשר רק ללמוד ממנה.

לצערי הנושא של תודעת שירות בארץ הוא קשה מאד והשירות ברוב המקרים לקוי ובכלל אחרי שמכרו לך משהוא לרוב העסקים אין שום כוח להתעסק איתך, שלא לדבר על להיות נחמד והוגן.
מה גם שהרבה מהעסקים עוד בזמן המכירה לא מקצועיים בכלל במטריה של מה שהם מוכרים, הם פשוט חושבים שהלקוח יכנס, יצביע על איזה מוצר ויגיד אני רוצה לקנות את זה.
אם אתה מתחיל לשאול שאלות, מהר מאד מתחילים הגמגומים ואתה מבין שמי שעומד מולך אין לו מושג מה הוא מוכר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 8 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות