אם אתה חיי עם פרה פסיבי אז למה אתה רוצה שאשכנע אותך ביתרונות של פרה אקטיבי? או שאתה רוצה לשכנע אותי ?
היו ברשותי 6 פרה פסיבים שונים לאורך הרבה מאוד שנים. יש לי כרגע במחסן פרה פסיבי
Consulting Audio
האיש שרכשתי את הפרה אקטיבי TR3 – עיקר פרסומו היה בפרה הפסיבי שלהם שייצר \מכר לאורך השנים . מטרתו ב TR3 לייצר פרה אקטיבי שישמור על יתרונות פרה פסיבי ויצא לו תיכנון 3 קופסאות ששוקלות 60 קילו -אין ספק שזה כישלון הנדסי , למרות שאני ממש מתחבר לתוצאה הצלילית שלו .
היתרון שמצאתי בפרה אקטיבי הזה (ויש לי אחד שעושה ברייקאין, ובעבר היו לי מספר ניכר של קדם מגבר אקטיבי ,פלוס אילו ששמעתי אצל אחרים ) האקטיבי פשוט נשמעים יותר טוב ובמיוחד במוזיקה קלאסית עמוסת כלים וצלילים (במידה ולא צובעים את הסאונד)......אני לא מוסיף כאן כל מיני תיאורים מילולים שאמורים לתאר את הסאונד.
לגבי מה יש לי בשתי מערכות האודיו הוא פחות חשוב ,למרות שיש פוסט שמידי פעם מוסיף שם סיפור.
בגדול אני מעדיף הגברה חזקה ו"איכותית" שתעיף לרמקול תצורה.
לכן משתמש ברמקולים נצילים עם אימפידנס נוח של 8- 6אוהם ומגברי SET
היחס הזה דומה, קצת ,לשימוש בהגברה טרנזיסטורית של מאות ואטים עם רמקול של נצילות רגילה או מועטה ואמפדנס 4.
וזאת בניגוד לאפשרויות שמשתמשים במגברים טרנזיסטורים דרדלה שמוציאם 100 ואט (אבל יש טענה לגביהם שהם מאוד איכותיים ) מול רמקול לא נציל