קצת "קשה" לי בתערוכות יחד עם אלון,
זו השנייה שלנו במינכן יחד וכבר בראשונה סיפרתי על הבדלים לא מעטים ביננו, אם בחשיבה, בטעם, בניתוח החדרים, הפוטנציאל ועוד. למרות שיש גם דברים שיצאנו "ראש" פה ושם, כך שאנחנו לא בדיוק בקצוות הסקאלה.
נראה שאני מתרגש, או נותן לעצמי להסחף קצת יותר מאלון שפיתח אולי "עור של פיל" בחדרים.
מאד יכול להיות שיכולת הניתוח שלו יותר "קרה" וזה דווקא בסופו של דבר יכול להצליח, אבל זו רק "יריה מהמותן"
ולא משהו שבדקנו.
סה"כ היה לנו כיף להסתובב ולהאזין יחד ואף דיברנו על החדרים לא מעט בין אחד לשני ולאחר מכן בערב (בדרך כלל שפגשנו חברים אודיופילים אחרים..

)
לגבי החדר של TAD, מבחינתי הוא היה אחד הטובים בתערוכה. אני מסכים עם אלון שהוא יותר חדר מהסוג הראשון
שאלון הציג, אבל אני דווקא כן הייתי נותן לו קצת מהסוג השני (המוסיקאלי) ובכך גם שיהיה שייך לסוג השלישי.
שמעתי כמה וכמה קטעים באותו הסשין כאשר המציג האלמותי של החדר הזה החליף בעזרת המחשב ואחד גם מה CDP. אפילו שמענו את פטרישיה ברבר ב הירז - פה אחרי כמה דק' פשוט יצאתי כי זה שיעמם אותי.
הקטע הראשון שהתחיל אחרי שהתיישבתי היה אחד מהפרקים מתוך הואריציות אניגמה של אלגר, שהיה דינאמי, חזק, מתפרץ ואיכותי לגמרי, בטקסטורות ובפירוט. אני דווקא לא הרגשתי את הצרימה בגבוהים אבל ישבתי באחת הכורסאות הנמוכות.
לאחר מכן שמענו עוד כמה קטעים, לא קלאסיים וזה היה גם נחמד מאד, מלא, גדול ומפורט.
האם הייתי שם כזו מערכת אצלי בבית.. ממ.. למוסיקה שאני שומע בעיקר - כן!.
