עכשיו 05/05/25 15:08

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 6   [ 51 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 05:35 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
להיט מבחינתי!

HDtracks is Proud to Welcome Sony Legacy!!!

And to start off we are releasing 6 of music's biggest titles from the Sony Legacy Catalog, presented in audiophile quality for your listening enjoyment. These are cherished albums available now in breathtaking studio master quality.

Michael Jackson - Bad
Carole King - Tapestry
Billy Joel - The Stranger
Janis Joplin - Pearl
Willie Nelson - Stardust and,
Herbie Hancock - Headhunters!

Welcome aboard Sony Music The Legacy!!

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 07:21 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/09/08 04:12

הודעות: 7061
20% הנחה על כל הסל עד ה 17 לחודש
קוד : wyred20

_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 14:07 
--- מושעה ---


הצטרף:
29/11/11 02:35

הודעות: 1990
אני לא מבין מה היתרון באיכות השמיעה בלהפוך משהו שהוא בבסיסו נניח 16/44.1 ל-24/96 .
פעם לימדו שאין "יש מאין " - אבל זה כנראה לא תופס בעולם האודיופיליה .

הערה 1: אפילו ומבצעים בישול מחדש מה-Multitrack לסטריאו , אין שום יתרון שמיעתי להעביר אותו ל-24/96 , לפחות זה לא מזיק . ;)
הערה 2: במידה והוקלט במקור ב-16/48 - יש יתרון קטן (בניגוד להקלטה ב-16/44.1 ) .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 14:43 
חבר האתר


הצטרף:
01/10/08 00:05

הודעות: 155
מאיפה אתה יודע באיזה רזולוציה הוא הוקלט בבסיסו? ואם הוא הוקלט בבסיסו על סרט אנלוגי, איזה רזולוציה זו?

_________________
"לכולנו שמורה הזכות להביע את דעתנו, אך בדרך כלל דעה היא רק דעה ולא עובדה מוכחת." - דונלד ג' טראמפ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 15:01 
--- מושעה ---


הצטרף:
29/11/11 02:35

הודעות: 1990
slavazh כתב:
מאיפה אתה יודע באיזה רזולוציה הוא הוקלט בבסיסו? ואם הוא הוקלט בבסיסו על סרט אנלוגי, איזה רזולוציה זו?


במידה והוקלט באנלוגי - אכן ישמע טוב יותר ב-24/96 - לפחות בתאוריה .

ה-24 -עומק הדגימה - לא משפר כלל מאחר והדינמיות ויחס האות לרעש של סרט אנלוגי הוא כ-60-70 dB ו-16 ביט נותן יחס אות לרעש של מעבר ל-90 dB .

ה- 96 -כלומר FR של כ-45 KHz , אכן ישמע טוב יותר כי רוחב הסרט של טייפ אנלוגי ב-15 IPS - Inch Per Second הוא כ- 23-25 KHz .

הערה 1: אחרי 20-30 שנות איחסון הסרט המגנטי - ה- FR בגבוהים דועך משמעותית.לדעתי במצב הסרט האנלוגי העכשוי ה- FR לא מעבר ל- 12-15 KHz .

הערה 2 : בדרך כלל רוב מיקרופונים (לדוגמא נויימן 87/67 - שמשמש להקלטת מצילות (וגם שירה) - רוב האינפורמציה בגבוהים ) ה- FR שלהם הוא עד 18 KHz "ביום טוב" .


קבצים מצורפים:
0860.png

3877.png

u87 - w.png



נערך לאחרונה על ידי roberts בתאריך 16/11/12 15:23, נערך פעם אחת בסך הכל.
חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 15:21 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33180
roberts כתב:
ה-24 -עומק הדגימה - לא משפר כלל מאחר והדינמיות ויחס האות לרעש של סרט אנלוגי הוא כ-60-70 dB ו-16 ביט נותן יחס אות לרעש של מעבר ל-90 dB .

ה- 96 -כלומר FR של כ-45 KHz , אכן ישמע טוב יותר כי רוחב הסרט של טייפ אנלוגי ב-15 IPS - Inch Per Second הוא כ- 23-25 KHz .

צר לי לבשר לך אבל אתה לא מקבל שום סרט אנלוגי. אתה מקבל רימסטר, ורימסטר עובר מיני תהליכים ועיבודים ולאחריהם הפרמטרים האלו כן יכולים להשפיע.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 15:25 
--- מושעה ---


הצטרף:
29/11/11 02:35

הודעות: 1990
aloni כתב:
roberts כתב:
ה-24 -עומק הדגימה - לא משפר כלל מאחר והדינמיות ויחס האות לרעש של סרט אנלוגי הוא כ-60-70 dB ו-16 ביט נותן יחס אות לרעש של מעבר ל-90 dB .

ה- 96 -כלומר FR של כ-45 KHz , אכן ישמע טוב יותר כי רוחב הסרט של טייפ אנלוגי ב-15 IPS - Inch Per Second הוא כ- 23-25 KHz .

צר לי לבשר לך אבל אתה לא מקבל שום סרט אנלוגי. אתה מקבל רימסטר, ורימסטר עובר מיני תהליכים ועיבודים ולאחריהם הפרמטרים האלו כן יכולים להשפיע.


אין אינפורמציה מעבר למה שהוקלט במקור , כלומר בסרט האנלוגי - תקן אותי אם אני טועה .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 15:27 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 14:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
roberts כתב:
ה-24 -עומק הדגימה - לא משפר כלל מאחר והדינמיות ויחס האות לרעש של סרט אנלוגי הוא כ-60-70 dB ו-16 ביט נותן יחס אות לרעש של מעבר ל-90 dB .

אני חושב שאתה טועה. מהתשובה שלך (בעקיפין) נובע שאתה מתייחס לייצוג של הסיגנל בעומק הביטים בצורה ליניארית. וזה לא נכון.
את אותם 96dB תוכל לקבל רק בתיאוריה, ויש לזה אינסוף סיבות. יתרה מזאת, גם להתקרב לאיזור 80-90dB יהיה די קשה כי ממוצע הסיגנאל יישב לך באיזור 40dB- ובהקלטות מאוד דינאמיות גם לזה לא הייתי מתחייב. כבר הגעת למספר לא טוב. אבל גם פה במקומות שקטים במיוחד אתה מגיע לרזולוציה, ממנה כמעט ולא ניתן להקליט/לשחזר סיגנל ללא עיוותים שמיעים.
אגב גם בעניין התדרים זה לא פשוט. למשל אזה פילטר דיגיטלי להשתמש וכמה הוא ציריך להיות רחוק מנייקוויסט. כנ"ל השפעת השיפוע וסוג הפילטר עצמו.

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 15:32 
--- מושעה ---


הצטרף:
29/11/11 02:35

הודעות: 1990
valer_valer כתב:
אני חושב שאתה טועה. מהתשובה שלך (בעקיפין) נובע שאתה מתייחס לייצוג של הסיגנל בעומק הביטים בצורה ליניארית. וזה לא נכון.


עומק הביטים הוא לינארי !!! .....ואני לא טועה - עיין בבקשה בויקיפדיה .

יחס האות לרעש הוא כ- 6 dB לביט כלומר ל- 16 bit כ- 96 dB - לינארי !!!

ב-CD בכלל ובאודיו בכלל משתמשים בקידוד "עומק ביטים" לינארי בלבד. - אני לא מדבר על DSD , שם התאוריה לעומק הדגימה שונה מאחר שמשתמשים בטכנולוגית 1 Bit .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: HDtracks is Proud to Welcome Sony
הודעהפורסם: 16/11/12 16:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10536
אוי, רוברט, רוברט

האם אי פעם ניגנת קובץ ברזולוציה גבוהה (יש לך סטאפ מתאים בכלל)?
האם השוואת/פענחת הבדל בין אלבומים?

כאן הרי לא מדובר על כבל חשמל.

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 6   [ 51 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5, 6  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות