עכשיו 04/08/25 19:48

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 10 הודעות ]
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 10/05/12 16:45 
חבר האתר


הצטרף:
29/12/10 12:43

הודעות: 460
הרגשתי צורך עז להעלות את רשמי מהשירות שקבלתי מחברת AUDIOQUEST בארה"ב
אני עדיין מתקשה להאמין שאי פעם בארצנו הקטנטונת נקבל שירות מקביל לשירות שנותנים בארה"ב.

סיפור המעשה הוא כדלקמן:

ברשותי סט כבלים (רמקול ואינטרקונקט) מהסדרות הגבוהות של AUDIOQUEST

לכל כבל מצורפת מערכת שנקראת DBS - מן תיבת אלקטרוניקה קטנה מגובה בסוללות שאחראית לכך שיעבור זרם באופן תמידי וחד כיווני בבידוד הכבלים - דבר שמייתר את הברייק-אין, ובאופן שוטף גורם לבידוד שלא להפריע לזרימה תקינה של הסיגנל. (הסבר מפורט באתר שלהם)

בשתי תיבות DBS נשברה הלשונית של מכסה הסוללות. ולכן, ניסיתי לבדוק מי מייבא את החברה לארץ על מנת לרכוש את החלקים. מבדיקה שערכתי עם החברה שייבאה אותה בעבר ועם החברה המצוינת בתור היבואנית באתר הרשמי של AUDIOQUEST - העליתי חרס והבינותי כי אין יבוא סדיר לארץ.

בצר לי כתבתי מייל למחלקת שירות הלקוחות של החברה בארה"ב המסביר כי אין יבואן רשמי לחברה בארץ וכי אשמח אם ישלחו אלי מכסה לבית הסוללות - אני אשלם על החלק ועל השילוח.

נעניתי מייד במייל חוזר, והתבשרתי כי אין צורך שאשלם על כך ולו אגורה שחוקה. בנוסף, נאמר לי שהדבר היחידי שהם צריכים ממני זה את הכתובת שלי לטובת משלוח של החלק המבוקש.

מייד שלחתי את הכתובת והוספתי כי לצערי שני מכסים של בתי סוללות נשברו ואשמח לקבל במקום יחידה אחת – שתי יחידות.

נעניתי בחיוב.

לאחר כ 48 שעות משליחת הכתובת במייל קבלתי שיחה מפדקס המבשרת על הגעת חבילה מארצות הברית. בתמימותי אמרתי לטלפנית מפדקס כי לא הזמנתי דבר מארה"ב בזמן האחרון.

הטלפנית התעקשה ואמרה שהגיעה חבילה על שמי ושהיא מחברת AUDIOQUEST .

לרגע הייתי המום, בקושי עברו 48 שעות משליחת הכתובת במייל וכבר קבלתי את החבילה ?

בעודי המום - סיכמתי שישלחו אלי את המוצר לעבודה - על הבוקר.

למחרת בבוקר הגיע נציג פדקס עם חבילה שנראית יחסית גדולה עבור שני כיסויים של בתי סוללות.

לא התייחסתי לגודל החבילה, חתמתי לנציג פדקס ונגשתי לטקס פתיחת החבילה.

אני ממשיך לתאר את התפעלותי מכיוון שבדקה הקרובה חטפתי שוק נוסף.
מפתיחת החבילה התברר כי הם שלחו אלי לא רק את מכסה הסוללות המבוקש אלא שתי מערכות DBS - שלמות - הייתי המום. זכרתי שהנ"ל מתומחרים ב כ 150$.

בדיקה באתר של החברה העלתה כי זכרוני אינו הטעני – הם שלחו אלי ציוד בשווי ריטייל של 150$.

לא יאמן איזה שירות -
האחריות כבר פגה, הבעייה הייתה בעיית שבר בגללי ולא פגם כלשהו במוצר, שלחו שתי יחידות , השליחה לארץ בחינם, הגעה בתוך 48 שעות וקבלתי מוצר בשווי 150$

אני עדיין בשוק מכל הסיפור


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 10/05/12 18:31 
חבר האתר


הצטרף:
01/03/10 20:30

הודעות: 1010
כמו סיפור מתח במיוחד בסוף , אני חשבתי שכבר שלחו לך כבלים חדשים :-)))))
בכל אופן כל הכבוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 10/05/12 18:39 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
08/03/10 01:05

הודעות: 773
נשמע כמו אגדה :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 10/05/12 19:32 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
06/06/09 16:42

הודעות: 10536
יפה (Y)
אם כי זה לא ממש יוצא דופן לארה"ב,
קיבלתי שרותים דומים ואף מוצרים חלופיים - ללא כל צורך להוכיח כלום

_________________
מיכאל


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 10/05/12 21:38 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
09/12/11 17:40

הודעות: 72
אוי אוי השירות האמריקאי...
אחרי שנה בארה"ב איזה שוק זה לחזור לארץ........

אנחנו כותבים תשבוחות ומהללים כאשר אנחנו מקבלים כאן שירות שנראה לנו מעל ומעבר וחד פעמי ושאין דברים כאלה..
רק שוכחים שברוב הארצות בחלקו המערבי של הכדור זה הסטנדרט.

_________________
בשבילי רק בטעם ויניל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 12/05/12 09:15 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
05/04/09 14:57

הודעות: 1810
אני גם ניתקלתי בהגינות יוצאת דופן של האמריקאים בעוד כשפניתי ליבואן הישראלי באותה שאלה נתקלתי בחאפריות אופיינית.
ההבדלים קיצוניים בכל מה שקשור לשרות (למרות שיש יוצאי דופן), לצערנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 13/05/12 10:12 
חבר האתר


הצטרף:
29/12/10 12:43

הודעות: 460
דבר נוסף שמרגיז הוא אורך האחריות

לעיתים ניתן לראות על מוצרי אלקטרוניקה אחריות של שלוש שנים ולעיתים אף חמש שנים
בעוד שבארץ היבואן נותן רק שנה בלבד - מלוות בסייגים והגבלות

לדעתי זה נעוץ בתרבות
פה מתייחסים ללקוח לאחר הקנייה - בתור תחמן ואחד שבה לדפוק את המוכר
ושם מתייחסים ללקוח בתור לקוח


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 13/05/12 11:07 
חבר האתר


הצטרף:
30/09/08 15:52

הודעות: 1289
חוויה דומה שלי עם Arcam: היה חסר לי שלט לנגן CD. ביקשתי במייל לקנות שלט, ותוך זמן קצר הגיע שלט ללא חיוב עם 2 זוגות סוללות.
לא שמישהו מחברת ארקאם קורא כאן ובעברית, אבל כל הכבוד להם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 21/05/12 16:25 
חבר האתר


הצטרף:
09/01/10 10:12

הודעות: 114
אם תשימו לב למילה לקוח , תראו שהמילה לקוחה מהשורש ל.ק.ח..............
וככה מתייחסים ללקוחות פה בארץ....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: AUDIOQUEST - שירות לקוחות נוסח אמריקה
הודעהפורסם: 21/05/12 20:20 
חבר האתר


הצטרף:
10/06/10 12:44

הודעות: 335
זה קרה לי גם עם clearaudio וגם עם graham slee . משניהם קיבלתי שירות שאינו כלול באחריות כולל שליחת חלקים על חשבונם . יכול להיות שאנחנו בעצם רגילים לקבל שירות רע בארץ . אז אנחנו מתלהבים מכל שרות נכון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 1   [ 10 הודעות ]
עבור ל:  

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות