עכשיו 17/08/25 18:30

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 23 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 12:29 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 14:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
שנים רבות, שמעתי את הארטיפקטים של הפילטרים הדיגיטלים, אם זה הפנימי של הממיר D/A, אפסמפלר, או EQ ים למיניהם של רום קורקשן, למשל.
מי שנחשף לנושא, המאפיין הבולט הוא תחושה של בד על (תוף) הסנר ...
מהבחינה הטכנית, הם גורמים לשינוי צורת האימפולס, ובפרט להגדלת הרינגינג (בדגש לקדם ...).
כאשר הצטרפו הרקלוקרים והרגנרטורים של הריבוע , התופעה הייתה אחת לאחת המתוארת לעיל. ואיכשהו לא הקדשתי יותר מידיי מחשבה לעיניין הטכני, שהרי לא הגיוני לקבל שינוי צורת האימפולס במקרה של יישור הריבוע של אחדים ואפסים המגיעים לדאק.
עד שלפני כמה חודשים [טובים] הגעתי [סוף סוף] לבדוק את זה.

ואכן, למרות הדמיון השמיעתי מאוד ברור, זה לא ...
לפחות התנהגות האימפולס הייתה זהה [עם ובלי רגנרטור].

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 13:33 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
27/04/09 20:53

הודעות: 4046
לא מבין כלום , עברית קלה?

_________________
התקווה מתה אחרונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 14:25 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
08/04/12 16:24

הודעות: 1823
הוא אומר שתגובת התדר או האימפולס ריספונס או הפילטר שקיים בדאק (שמות שונים לאותו הדבר), לא מושפע מהריגנרטורים שמסדרים את הגל הריבועי שיוצא מהרקטום של המחשב (יו אס בי)

נשמע לי הגיוני, אבל לא בטוח שהיציאה של הסיגנל אחרי שיוצאת מהרקטום של הפילטר לא מושפעת מזה, גם אם לפילטר זה לא משנה כמו שכתוב למעלה.

מקווה שהבנתי :)

_________________
מה שאת מוציאה נשאר בפנים בשבילינו. יש אצלי מקום, קצת אאחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 14:51 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33194
mute כתב:
אבל לא בטוח שהיציאה של הסיגנל אחרי שיוצאת מהרקטום של הפילטר לא מושפעת מזה, גם אם לפילטר זה לא משנה כמו שכתוב למעלה.

הוא דווקא גם חושב שהיא מושפעת (כי טוען להבדל שמיעתי).

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 14:56 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
08/04/12 16:24

הודעות: 1823
צודק, בקיצור אומר שהארטיפקטים שחשב שבאים מהפילטר, הם לא מהפילטר.

_________________
מה שאת מוציאה נשאר בפנים בשבילינו. יש אצלי מקום, קצת אאחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 15:09 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 20:29

הודעות: 2044
מהניסיון שלי כל הארטיפקטים שניסיתי לא נתנו לי את התוצאה הקוהורנטית שרציתי.
ויותר מכל מה שבאמת השפיע הוא הרקלוקים ו הגנרטורים של הגל המרובע בעיקר לכיוון האימפולסים .
כדי לשפר את התוצאה רציתי לשנות את ריבוע הגל שהפינות שלו תהיינה ציקליות ואז אני שומע את הסנר מצויין , אבל בווליום גבוהנשמע לי טיפה תפוס .
את הבעייה הזו פתרתי עם שילוב פלגים של וולטרנים עם ה 11111 שמגיעים לדעק, אבל התוצאה
שוב הייתה דרעק.
אולי בכלל הבעייה בסטימר שלי שכל פעם מקפיץ לי את הפרסוסטט האודיפילי שהמסלול הדגיטלי הוא עד 4 טון ואני מכוון על פחות.
כנראה המסלול האנלוגי פשוט יותר , כי יותר קל לכוון לחריץ ולא למרובע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 15:36 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
01/09/08 15:14

הודעות: 33194
mute כתב:
צודק, בקיצור אומר שהארטיפקטים שחשב שבאים מהפילטר, הם לא מהפילטר.

קודם כל הנושא הוא ריקלוקר/ריג׳נרטור לא פילטר (הפילטר בא רק לשם דוגמה למשהו עם השפעה סונית דומה).

בפילטר בהקשר הזה הכוונה ל DSP למיניהם.

ומה שהוא אומר זה שההשפעות הסוניות של הריג׳נרטור דומות לאלו של הפילטרים, אבל בניגוד אליהם הוא לא משפיע על צורת האימפולס.

_________________
ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד.
I have been supported from the bottom of my heart
בוכה דה פלורסנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 21:43 
חבר האתר


הצטרף:
07/01/10 17:31

הודעות: 217
שוני כתב:
מהניסיון שלי כל הארטיפקטים שניסיתי לא נתנו לי את התוצאה הקוהורנטית שרציתי.
ויותר מכל מה שבאמת השפיע הוא הרקלוקים ו הגנרטורים של הגל המרובע בעיקר לכיוון האימפולסים .
כדי לשפר את התוצאה רציתי לשנות את ריבוע הגל שהפינות שלו תהיינה ציקליות ואז אני שומע את הסנר מצויין , אבל בווליום גבוהנשמע לי טיפה תפוס .
את הבעייה הזו פתרתי עם שילוב פלגים של וולטרנים עם ה 11111 שמגיעים לדעק, אבל התוצאה
שוב הייתה דרעק.
אולי בכלל הבעייה בסטימר שלי שכל פעם מקפיץ לי את הפרסוסטט האודיפילי שהמסלול הדגיטלי הוא עד 4 טון ואני מכוון על פחות.
כנראה המסלול האנלוגי פשוט יותר , כי יותר קל לכוון לחריץ ולא למרובע.


:D :lol: :D :lol:
LOL


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 21:48 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/05/10 14:39

הודעות: 6721
מיקום: פינתקובה דיזינגובה
ובנוסף גם להצביעה על 'קריאה/פירוש' סאונד שגויים מצידי.
היות וההסבר שלי כרגע שסאונד של הרגנרטורים עובד במישור של הג'יטר בלבד, בכל מקרה ההבדל השמיעה לא משכנע אותי לקרוא לזה שיפור. לצערי, ברוב המקרים זה ההפך.
אני אחדד, שאלוני לא יצטרך להסביר אותי, העבודה הקשה של כל מיני רקלוקרים, במישור הדיגיטלי, לא מתפרשת ע"י האוזן שלי דווקא ככוון חיובי.

אלוני, לזה אתה קרא סאונד של תערוכות ?

_________________
"מותו של אדם אחד - טרגדיה, מותם של מיליונים - סטטיסטיקה"


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: קצת על המסלול הדיגיטלי ...
הודעהפורסם: 10/03/18 22:03 
חבר האתר


הצטרף:
11/03/12 20:29

הודעות: 2044
ואלר , אני מקווה שלא תכעס שלא מסתדר לי כמה אתה משקיע בגמרא הדגיטלית. ומה הערך המוסף של התהליך.
(למרות ההשקעות שלי במסלול הדגיטלי.)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 3   [ 23 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות