"בישראל מדובר ב-6,000 מכוניות מדגמים שונים בהן מותקנת התיבה המתקדמת.
לפני כארבעה חודשים הוזמנו בארץ 30 אלף מכוניות לטיפול דומה. בנוסף - ריקול לטיגואן"
"DSG - שוב למוסך... התיבה הסופר-מתקדמת... נחשבת לפורצת דרך... גרמה וגורמת ליצרנית כאבי ראש לא קלים ברחבי העולם."
====================
כולם יודעים שתיבת ה-DSG הנה זוועה גרועה דפקטיבית ולא אמינה,
נהגים בכל העולם משלמים מחיר יקר כספי ובימי עבודה במוסכים ועגמת נפש מתמשכת :
זה לא חידוש למי שקונה פולקסוואגן או אאודי כי זה מה שהמכוניות דרעק האלו יודעות לעשות,
אבל שני דברים עניינו אותי הפעם במיוחד -
ראשית זה ציטוט של בכיר בפולקסואגן שמודה שזה ידוע משך שנים אבל התעלמו :"לפני ימים ספורים התבטא בעניין בכיר פולקסווגן לשעבר, סגן נשיא פעילות הקונצרן בארה"ב, וולקר שטיינוואכר.
הבכיר, אשר מכהן כיום כסגן יו"ר קורוס, סיפר לתקשורת הישראלית כי בעיות ה-DSG היו מוכרות לבכירי הקונצרן זמן רב לפני שהתעוררה המהומה התקשורתית. לדבריו, בתחילת הדרך פשוט התעלמו בכירי הקונצרן מהדיווחים המזהירים."
והדבר השני הוא משהו שחובבי פולקסוואגן [ כלומר, האהבלים יותר שבהם ] מזכירים -שבישראל חם מידי ובגלל זה הפולקסוואגן מתפרק
אז הפעם זה נראה ככה מתגובת צ'מפיון:
"התגלה כי השימוש בשמן סינטטי,
במיוחד במדינות בעלי אקלים חם ולח, עשוי לגרום לכשל בתפקוד המעגלים החשמליים של תיבת ההילוכים"
אני זוכר את האבות היותר מטומטמים מקרב ההורים של חבריי, כשהיינו בחטיבה\תיכון,
הם היו גם אלה עם הפולקסוואגן וגם תמיד הסבירו שהאוטו כל הזמן מקולקל כי בארץ חם מדי.
