מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4045
|
אני עכשיו בבית אחרי שהכנסתי קצת (הרבה) אקוסטיקה לספיגת בסים ,במצב שיש לי בסים אימתניים ,לא בומי ,לא גלים עומדים ,אבל רבאק!!! ממש ,אבל ממש הרבה בס , האמת שיכול להוריד אותו בקלות ,אני די בטוח שעדיני נפש ו"אניני טעם" די יעקמו את האף למשמע ה"פליקים" הנוראיים הללו שפתאום נוצרו אצלי ,חלק ודאי יגידו שהענות לתדרים התחתונים מוגזמת , אבל אני עכשיו חושב שיש כאן איזה עניין של "אופנה " ,הרי כולנו מורגלים פחות או יותר לכמות בס מסוימת שמערכת סבירה מפיקה , אבל מה קורה כשייש לך רמקול פול רינג ,כשיש לך 4 וופרים 10.5 אינץ מפציצים לחדר ממגבר חזק עד 16 הרץ ? האם זה יבלע ע"י אודיופיל שמורגל לרמקול "נורמלי " ? או לחליפין האם עלי לקחת בחשבון תגובות חברים לכאורה "מבינים " , הרי יש לי כאן עכשיו ירידה לאזור שגם אני אינני מורגל בו כל כך ,כלומר החלק הפיזי שחשים בבס לאו דווקא מהאוזניים גדול יותר מאשר שמעתי אי פעם אצלי או בכל מקום אחר (למעט ברקץ והסאב שלו ב6 מטר מרובע ) , האם אני מגיע לאזור הPA ,או שסתם פתאום נפתחה לי סתימה והבס הזה הוא בסדר גמור לרמקול בגודל הזה ,חרא של תחביב יש לנו , אולי מישהו יכול לעזור לי ?
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4045
|
שמעתי לאחרונה כמה מטובי הרמקולים עם קופסה סגורה ,האמת שיש להם סבבה של בס ,אבל זה לא ממש זה ,זה מצוין בכדי לשמוע מוזיקה בכייף ,אבל מי שישב קרוב לקונראבס בהופעה חיה ודאי מבין את ההבדל ,וזה זה לאו דווקא תמיד נוח לקבל את התהודה הזו באוזניים או בגוף,אז איך אני צריך לכוון ,לנוחיות ,או לחליפין למקסימום שמוקלט ? ההבדל מגיע כשיש עוגב או פסנתר בקלידים השמאליים שלו ,ולא שאין לי קנה מידה לעניין , הרי הפסנתר אצלנו בבית מנגן כל היום , מתי מתחילה הבעיה - היא מתחילה בדיסקים אודיופילים שמוקלטים טיפה מוגזם ,יעני סטוקפיש וכל מיני הדגמה למינהם ,אז מתחיל להיות בס שיכול לפתור את בעיית המנהרות בעוטף עזה בקלות , העניין הוא שלא מדובר בבס קצר ודופק ,אלא מן בס עמוק וממושך כמו כדור עשן שנפלט בלחץ בהתפרצות געשית (קצת קשה לתאר את הזוועה ,לא?) , כמובן שהחדר מתפרק הרבה יותר מהר בעוצמות גבוהות ,אבל עדיין לטעמי מרגש ביותר ,אבל עדיין בודק.
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 21/09/08 17:58
הודעות: 1587
|
תעלה וידאו  מסקרן ..
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 11/03/12 20:29
הודעות: 2044
|
ביום שבת האחרון הייתי אצל שניצל ושמעתי את מה שאי אפשר לשמוע בשום מערכת בארץ. יש שם סאונד שמזכיר לי שהייתי יושב ומאזין לחזרות של להקות במנקיס /רויאל ביץ אילת. כל הסאונד בא לך כמו גל צונמי של צלילים שלא צריך לנחש את סידור הכלים ומיקום הזמרים סאונד אצל שניצל לא דומה לשום סאונד סטנדרטי . המערכת זה שניצל , ושניצל זה המערכת . אי אפשר להפריד בין שני הישויות הללו.
בשבת בבוקר שניצל טלפן וביקש שאביא את הכבל קריסטל דרים ליין , תביא אותו שנשמע. אבל המניוק תכנן לי מבחן עיוור של חמישה כבלי חשמל שמתחברים ל קדם וביקש ממני לתת ציונים. או שהאוזניים שלי טובות , או שהכבל טוב, אבל לא איכזבתי את הכבל שלי וידעתי לזהות אותו כמו כלב גישוש ולמקם אותו במקום הראשון. (מכור לקריסטל )
ושהמערכת של שניצל מנגנת , אתה מבין שהמערכת יודעת להביא לידי ביטוי את הכבלים השונים. מה עוד שהמגברים הדגיטלים בועטים בבס כמו דורבנים שננעצים בסוס שמזנק בטרוף. והלקסמנים מפנקים את יתר הצלילים.
שניצל , תרגע כבר !! בסוף עוד תחבר את המערכת למתח תלת פאזי בשביל לשמוע את ה תוצצצצצצאהההההה.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4045
|
פצצה של כבל הדרים ליין הזה ,באמת אהבתי אותו ,אבל נורא יקר,לא? לא כתבת שאתה לא ידעת איזה כבל מנגן (יעני מבחן עוור ) .
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
שניצל כתב: אני עכשיו בבית אחרי שהכנסתי קצת (הרבה) אקוסטיקה לספיגת בסים ,במצב שיש לי בסים אימתניים ,לא בומי ,לא גלים עומדים ,אבל רבאק!!! ממש ,אבל ממש הרבה בס , האמת שיכול להוריד אותו בקלות ,אני די בטוח שעדיני נפש ו"אניני טעם" די יעקמו את האף למשמע ה"פליקים" הנוראיים הללו שפתאום נוצרו אצלי ,חלק ודאי יגידו שהענות לתדרים התחתונים מוגזמת , אבל אני עכשיו חושב שיש כאן איזה עניין של "אופנה " ,הרי כולנו מורגלים פחות או יותר לכמות בס מסוימת שמערכת סבירה מפיקה , אבל מה קורה כשייש לך רמקול פול רינג ,כשיש לך 4 וופרים 10.5 אינץ מפציצים לחדר ממגבר חזק עד 16 הרץ ? האם זה יבלע ע"י אודיופיל שמורגל לרמקול "נורמלי " ? או לחליפין האם עלי לקחת בחשבון תגובות חברים לכאורה "מבינים " , הרי יש לי כאן עכשיו ירידה לאזור שגם אני אינני מורגל בו כל כך ,כלומר החלק הפיזי שחשים בבס לאו דווקא מהאוזניים גדול יותר מאשר שמעתי אי פעם אצלי או בכל מקום אחר (למעט ברקץ והסאב שלו ב6 מטר מרובע ) , האם אני מגיע לאזור הPA ,או שסתם פתאום נפתחה לי סתימה והבס הזה הוא בסדר גמור לרמקול בגודל הזה ,חרא של תחביב יש לנו , אולי מישהו יכול לעזור לי ? יש לך רפרנס לאיך בס צריך להשמע? מה נכון? אם כן לך על לזה. אישית הייתי מכוון לפי מדידות ולא לפי האוזן. אם המדידות אומרות FLAT אז זה עניין של הרגל ואתה תתרגל לסאונד החדש. אם יש לך פיקים או נלים באזור הבס אז יש בעיה, גם חשוב זה ה DECAY TIME שיש אצלך.
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33179
|
שניצל כתב: או לחליפין האם עלי לקחת בחשבון תגובות חברים לכאורה "מבינים " או שתמצא חברים אחרים, או שתפסיק להזמין אותם, כי עושה רושם שהם מפריעים לך בתחביב  שניצל כתב: אבל מי שישב קרוב לקונראבס בהופעה חיה ודאי מבין את ההבדל ,וזה זה לאו דווקא תמיד נוח לקבל את התהודה הזו באוזניים או בגוף,אז איך אני צריך לכוון ,לנוחיות ,או לחליפין למקסימום שמוקלט ?
משהו מוזר לי. זה דווקא מהכלים החלשים יותר... אולי אתה מדבר על הופעה חיה מוגברת כשאתה יושב על יד הרמקול? תהודה כן, אבל לא עוצמה...
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
הצטרף: 21/09/08 17:58
הודעות: 1587
|
נראה שהתהיה שלך היא על אמנות הביקורת והטפת המוסר . יש חדים מאוד בעינין הזה ואומרים כל מה שהם חושבים , בנוסף גם כל מיני תהיות\חשדות פסימיות , שלאו דווקא תמיד נכונים .
ויש יותר מתורבתים שיתנהגו יפה וישקלו האם להטיף מוסר בכלל ? וגם אם כן הכל יהיה ברוח טובה ובעדינות .
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 27/04/09 20:53
הודעות: 4045
|
yehudaa כתב: נראה שהתהיה שלך היא על אמנות הביקורת והטפת המוסר . יש חדים מאוד בעינין הזה ואומרים כל מה שהם חושבים , בנוסף גם כל מיני תהיות\חשדות פסימיות , שלאו דווקא תמיד נכונים .
ויש יותר מתורבתים שיתנהגו יפה וישקלו האם להטיף מוסר בכלל ? וגם אם כן הכל יהיה ברוח טובה ובעדינות . 
_________________ התקווה מתה אחרונה
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18392
|
aloni כתב: שניצל כתב: או לחליפין האם עלי לקחת בחשבון תגובות חברים לכאורה "מבינים " או שתמצא חברים אחרים, או שתפסיק להזמין אותם, כי עושה רושם שהם מפריעים לך בתחביב  שניצל כתב: אבל מי שישב קרוב לקונראבס בהופעה חיה ודאי מבין את ההבדל ,וזה זה לאו דווקא תמיד נוח לקבל את התהודה הזו באוזניים או בגוף,אז איך אני צריך לכוון ,לנוחיות ,או לחליפין למקסימום שמוקלט ?
משהו מוזר לי. זה דווקא מהכלים החלשים יותר... אולי אתה מדבר על הופעה חיה מוגברת כשאתה יושב על יד הרמקול? תהודה כן, אבל לא עוצמה... מסכים עם 2 הדברים. או שתמצא חברים אחרים, או שתזמין רק את שוני ודומיו. אלו שיש להם משהו בין האוזניים ו לא רק אוזניים למראה העין. כל הפינות הללו שאתה נכנס אליהן, לא עוזרות לך לשמוע מוסיקה בנחת, זה בטוח. לגבי קונטרבס, גם- זה כלי די חלש מבחינת עוצמות, יש לו המון תהודה, והוא יכול להוות רפרנס באורגניות או ב DECAY TIME אבל לא בשביל BOOMים. ובכלל, בס לא צריך להיות אדיר מימדים "בטבע" שלו, כי אין כמעט שום כלי שמייצר כזו תנופה של התפרצות הר געש, אולי מלבד תוף בס בתזמורת סימפונית. כמה קלאסי אתה שומע? ומתוך זה, כמה יצירות שמשתמשות בתוף הזה נמצא? אני אומר, תעבור לאנלוג, יהיו לך אין סוף סיבות להשתגע אודיופילית מבלי לרעוד מבסים כל היום 
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |