לפורוטק יש שקעים ותקעים שהחומר ממנו הם עשויים הינו נחושת טהורה עם ציפויים שונים ,זוהי סידרה חדשה שיצאה לא מזמן ,ורק עכשיו אוידה החלו ליצר כזה שקע שעדיין לא הגיע לארץ וכנראה יהיה מצוין ,כל התקעים שלהם (של אוידה) בנויים מ"פוספורוס ברונז" שזה נחמד ,אבל אני עדיין מעדיף שקעים של נחושת אדומה ,לא חריף ולא נעליים ,יש לי כאלו שקעים על כבל של ויטוס שנקרא "אנדרומדה", יש לי כאלו של סונר ושל פורוטק ,אין תחליף לחומר הזה גם על שקעים ותקעים לחשמל ,שלא לדבר על קונקטורים לסיגנל,
קונקטורים upocc נחושת!
כשמשתמשים בכבל נחושת טהור ,ומחברים אותו לקונקטורים נחושת טהורים ,ובמיוחד עם חוסכים את ההלחמות ומחברים הכבלים עם סליבים של

wbt בלחיצה אימתנית עם מכשיר מיוחד שקונים בגרושים מwbt ,מקבלים כבל שלא משנה עם הוא אינטרקונקט או חשמל (אז יש ברגים ולא צריך סליבים) , בעצם מקבלים כבל שבנוי מהתחלה ועד הסוף רק מאותה מתכת בלי- ברונזה -ובדיל- וציפוי והשם יודע מה בדרך של האלקטרון,ואז מקבלים צליל אורגני ,טבעי ורך ,אך עם כל הפרטים ,את זה למדתי מjorma ,שכך מיצר את הכבלים שלו ללא שום הלחמות וציפויים ,
בקשר לחברות המתמחות בציפוי מתכות של כל מיני שכבות מהודרות ,מי אמר למשל שציפוי רודיום או בריליום טוב? גם ציפוי זהב משפר קצת העמידות לחימצון ,אבל מה הוא עושה לצליל?
אני סבור עדיין שנחושת טהורה לכל האורך (או כסף) ,בלי מעורבות של מתכות נוספות והלחמות -יתן רמה של כבל שצריך הרבה כסף בכדי לקנות אותו מיצרן ,חוץ מזה יש גם עניין של אופנה ,ולכן כולם מדברים על ציפוי רודיום למשל שאוכל כל חלקה טובה בכבל.