סיפור שהיה באמת:
לפני שנתיים בערך רכשתי קדם מגבר חדש, של vtl. בדקתי אותו בחנות -נשמע מצויין, בלי בעיות.
הבאתי הבית...
חיברתי.
התחלתי להאזין. מאוד אהבתי ואוהב את התוצאה בבית.
אממה מה....
גיליתי שבכל פעם שאני ניגש אל הסטנד ונוגע, אני מקבל זץ רציני.
התייעצתי, התקשרתי לחנות, שאלתי.
המשכתי לקבל זצים.
בסוף נמאס לי, חשבתי להחזיר המכשיר לתיקון, אבל לפני כן הרמתי טלפון לvtl ודיברתי עם לוק מנלי ואישתו.
מנלי הסביר לי בלשון שאינה משתמעת לשני פנים (לצערי

) שהחשמל הסטטי מגיע ממני ולא מהמכשיר שלו. שאני צריך לברר על מה אני יושב וכו׳. הסברתי לו גם אני שהמערכת נותרה כשהיתה ורק הקדם השתנה - איך זה יכול להיות, שאלתי?
הוא לא ממש הסכים ואמר (באנגלית): ״תראה, כל מה שאני יודע על חשמל סטטי אומר שהבעיה אינה במכשיר״.
כמובן, מובן מאליו שחשבתי שהוא פשוט מגן על המכשיר שלו (לא אמרתי לו דבר מלבד תודה על הזמן וכו׳)
חזרתי למערכת, המשכתי לקבל זצים.
עד ששמתי לב, שבהתקף השימחה על החלפת הקדם פרצתי גם בשידרוג אסתטי מפוקפק שכלל הוצאת כסא נדנדה ובמקומו מושב איקאה עם בד סינטטי כלשהו.
בדקתי...בכל פעם שישבתי על האיקאה - זץ. בכל פעם שישבתי על הכסא נדנדה -נאדה.
שלחתי מייל לvtl עם התנצלות על בזבוז זמנם והמון תודה.