אז כפי שחלקכם יודעים בשדרוג הפטיפון שלי בחרתי דווקא בדגם לא שגרתי לביסוס מערכת HI FI אנלוגית והוא
RELOOP RP-7000 הדגם מאוד דומה ויזואלית ל 1210 M5G של טכניקס והוא בעל מנוע הנעה ישירה עוצמתי, איכות בנייה מצויינת לטעמי, עיצוב משגע ואפשרות להחלפת כבלי החשמל וה RCA והיות ואיכות הסאונד הפתיעה אותי לטובה הרגשתי שיש עוד מה למצות מהפטיפון הצעיר. לאחר קריאה של מס' ביקורות ברשת החלטתי על שדרוג החיווט מהמחט ועד המגבר, הווה אומר אינטרקונקטים ו HEADSHELL LEADS . בחרתי לאור ביקורות אוהדות את האינטרקונקטים של bluejeanscable LC-1 ובחוטי שלה של ortofon 8N-LW10. באופן דיי מפתיע הכבלים, שמיוצרים בעבודת יד בארה"ב הגיעו תוך פחות משבועיים. נראים טוב, בנויים טוב עם סיכוך כפוך והתנגדות נמוכה במיוחד הביקורות היללו עד כדיי שאחד המבקרים כתב שהרגיש כאילו החליף את הרמקולים. טוב, אני שמאמין רק לעצמי אצתי רצתי וחיברתי את הכבלים החדשים הבננות מצופות הזהב 24 קאראט שודכו לפטיפון מצד אחד ולמגבר בצד השני, מיילס דייויס מונח על הפלטה... מתחילים לנגן ו..... נאדה, גורנישט כלום ושום דבר, אני לא יכול לומר ששמעתי ולא פרומיל של הבדל בצליל וביגון רב כבר ראיתי איך אני רושם לכם סיקור איך להמנע מבזבוז מאות שקלים אבל במהלך ההאזנה אמרתי לעצמי אוקיי רגע אחד, בוא ננסה תקליט יותר עמוס בצלילים אז החלפתי לTAKE FIVE אחד מקטעי הג'אז המפורסמים יותר ושמתי לב באופן לא פסיכולוגי אני מקווה שהסאונד פחות מעייף, המצילתיים מפורטות יותר וההבדל שלטעמי היה מורגש ביותר היה הבס העדין יותר מצד אחד (פחות בומי ומהדהד) ויותר מעודן וברור. אבל עדיין אלו היו ניאנסים שכבר אמרתי לעצמי הכבלים של הרילופ היו חדשים וגם הם עם ציפוי זהב, מה רצת לזרוק כסף?! אבל ההזמנה כבר נעשתה ושבוע לאחר מכן הגיעו חוטי השלה של אורטופון. עבים, גמישים, מנחושת טהורה נטולת חמצן ומחברים מזהב, עם כל הרעש אחרי האינטרקונקטים ומעט האכזבה לא ציפיתי לכלום מחוטים דקיקים באורך אינץ', כמה זה כבר יכול לשנות ? אני מחבר את החוטים, מניח את המחט ו.. ואוווווווווווווו לא האמנתי למשמע אוזניי פשוטו כמשמעו! איזה נקיון איזה פירוט איזה עידון ואיזון של הצלילים אני פתאום ממש "מרגיש" איך הרמקולים מגבילים את המערכת וכמה עוד היא יכולה לתת. החלפתי את הג'אז להאזנה של שני תקליטים בולטים מאוד בחדות הצליל שלהם. האחד: אדל 21 המכונה אצלי "הצורם" פשוט לא יכלתי לשמוע אותו הצלילים הגבוהים שם חתכו לי את האוזן וכל שששש או סססס של אדל פשוט כאבו באוזן, אני מנגן אותו ופשוט נהנה קולות הרקע "קופצים" לקדמת הבמה, הפרדת הצלילים מעולה והסאונד הרבה יותר הרמוני ומפורט. השני בוב מארלי אקסודוס ששם כל בס מפיל חרסינה בבית. הבאסים מפורטים ומעודנים יותר שומעים צליל ולא רק בום רוטט ומהדהד גם כאן הרקע מפורט יותר והפרדת הצלילים מצויינת. מעניין שההשפעה הגדולה יותר הגיע מחוטים קטנטנים שכאלה. אגב בדקתי האם האינטרקונקטים משפיעים בכלל ואמנם התשובה היא כן אבל כנראה שגם הכבלים הגנריים היות והיו חדשים, עשו עבודה לא רעה.

והאינטרקונקטים:
