אזהרה!!!!!

הפוסט אינו מכיל תמונות.
אני מתכוון להשתמש בפוסט הזה כתיעוד של work in progress ופחות כאיזו הצהרה שמה שיש לי נראה לי מושלם מאיזו שהיא בחינה.
ביום כתיבת הפוסט הזה, המערכת שלי בתזוזה - המגבר הקודם נמכר (פאס לאבס) והקדם בשיפוץ נגדים קל (בעיה באחד הערוצים). הפאס היה מגבר סוליד סטייט מושלם כמעט במגבלות הכוח שלו. אבל אני כרגע נע לכיון המנורתי, בין אם זה "נכון" או לא. כשהתחלתי קצת להתעייף מהפרזנטציה שלו, אחרי ששמעתי מגבר טריוד של מסטרסאונד (נשמע נהדר אבל צבוע מדי עבורי) התחלתי לחפש מגבר מנורתי שיתאים, החלטתי למכור אותו לפני שהשוק יוצף. ההחלטה השתלמה. מאז עברו 4-5 שבועות בהם לא הבטתי אחורה.
אז אני מקשיב כרגע ל:
מקור: בנז מיקרו ווד לואו אאוטפוט - סימ אודיו LP 5.30 קליראודיו אמבינט עם זרוע סאטיספי מעץ אבוני.
מק מיני, עם דואל בוט, עובד בעיקר עם וינדוז 7, פובר, מוסיקה על כונן יוסבי. הדאק הוא weiss dac2 בחיבור פיירוייר.
קדם מגבר:
סנסוי c-1000 עם שיפוץ טוטאלי של ספק הכוח - קבלי מונדורף and black gates , דיודות Cree Schottky diodes u
ניתוק של כל המעגלים הלא הכרחיים (פונו, וידאו, ועוד כמה ששכחתי).
מגבר - גיין קלון דואל מונו 3386 בניה עצמית על צ'אסי תעשייתי, שיפוץ הכרחי על ידי טכנאי אמיתי
רמקולים : ליוינג וייס OBX-RW
כבלים - רמקולים kimber 8tc אינטרקונקטים - קרדס ניוטרל רפרנס, נאוטק 3001 .
למרות חוסר האיזון המזעזע לכאורה בין מרכיבי ההגברה לעומת המקורות והרמקולים התוצאה נעימה לאוזן באופן מאוד מפתיע. ושוב, כרגיל, אני שקוע במחשבות אודות חוק התמורה השולית הפוחתת. כמה שולי זה שולי? ולמי?
בכל מקרה, אני כרגע בחיפוש אחר מגבר כוח מנורתי (קויקסילבר??) או מגבר מנורתי משולב. מצד שני, יכול להיות שאקנה את ה audiosector patek . לטעמי, גיין קלון שבנוי היטב נשמע כמו השילוב שאני תמיד מחפש בין מנורות וסוליד סטייט, בלי לתת הרגשה שהוא מתאמץ להיות מה שהוא לא (לטעמי, לטעמי...)