Ni-ro כתב:
שלום רב,
נראה לי שלכולנו יש שריטה כזו או אחרת אודיאופילית , אחרת לא הינו פה. אני לא מדבר על השריטה לשמה אנו אודיאופילים, אלא הכוונה ל״טקס״/ רוטינה כלשהי שאנחנו האודיאופילים עושים.
אני דוג׳ יש לי כמה:
1). כל סשן האזנה אני מסיים עם אותו שיר של ה DIRE STRAITS מהאלבום On every street שיר #6 u and your friend.
2). בהאזנה רצינית, בדר״כ בערבים, טרם הדלקת המער׳ אני מכסה את הTV בסמיכה, את שולחן הזכוכית במפה עבה (כדי למזער הדהודים לא רצויים), שם שטיח בין הרמקולים ולוח ספיגה מאחורי הרמקולים.
משהו אמר compulsive behavior ?
אחרון החביב, אולי אזכר בעוד כמה...בעזרתכם:
3). מדליק קודם את המקור, סופר 30 שניות (ברצינות) ואז מדליק את המגבר. כנל בסגירה, קודם הגברה ואחכ מקור. תאמת המלצת היצרן.
טוב,
נראה לי מופרע.
אשמח לשמוע עוד הפרעות כי אתם יודעים מה אומרים: צרת רבים נחמת טיפשים.
תקשיב לי ידידי ותקשיב טוב!
אכן מדובר בשריטה קלה אך לא משמעותית.
על מנת להחשב כאודיופיל גאה מן השורה ושרוט ללא תקנה, עליך להרחיב את אופקיך המוזיקליים בכל סשן האזנה ליוצרים/מבצעים נוספים על מנת להתמוגג מביצועי המערכת שלך. כמובן שאין כל צורך להבין את המשמעות המוסיקלית של שירים אלא בעיקר להבין האם תוף הסנייר נשמע live בתדרים של KHZ 8.434-5.324. המיד באס הוא אכן מיד באס ולא מיד טרבל וכן האם קולה של המבצעת מפורט, חי, צלול, מרווח,בהיר קמעה ובעל ארבעה מימדים לפחות.
אמנים מומלצים שיש להוסיף לסשן ההאזנה שלך:
1. דיאנה קראל (אלא מה)
2. נורה ג'ונס (רצוי לשמוע את קולה האלוהי בביצועי א-קפלה בלבד)
3. אבישי כהן (רק את הקטעים שהוקלטו ב- 24 ביט, אחרת אתה מסתכן באבדן המשמעות של המערכת שלך וכניסה למערבולות של שדרוגים חוזרים ונשנים, פשיטת רגל, ובילוי שארית חייך על ספסל בפארק. ראה הוזהרת!)
אסור בתכלית האיסור לשמוע אמנים שאינם מקפידים על סטנדרטים טכנולוגיים מינימליים באולפן ההקלטות. קרי מוניטורי-על של transmission audio, קונסולות ברמה של MPC4-D לפחות וציפויי סגסוגת טיטניום על קירות האולפן.
האזנה ערבה!