ביום חמישי קפצתי לערן אודיופרייק במטרה לקחת לקסמן להתנסות .
ֿכהרגלו של ערן הוא גם יודע לארח וגם יודע להוציא סאונד .
והפעם היו מחברים טידל מגבר לקסמן קלאס A 30 וואט לפרה פאסבי מיזיק פירסט ומקור גם הוא של לקוסמן .
כפי שאמרתי הבחור יודע להוציא סאונד .
האזנו לחומרים שונים , בגדול לא מת על הקרמיים אבל במיקרה הנ"ל נהנתי .
אכן הקרמיים נשמעו טוב עם צמד הלקסמנים והפרה הפאסיבי ... עדיין הקרמיים לטעמי זקוקים לחימום קל .
עוד טראק עוד סיגנון , ובדיוק כשאני קם לחזור לצפון הקר ...ערן זורק פצצה
"יש לך עוד קצת זמן ? בא נעשה עוד סיבוב "
והפעם הוא שולף מכשיר מדהים ביופיו שמראהו משתלב נהדר עם הלוק של הטידלים .
בתנועה זריזה יוצא המקור של הלקסמן ובמקומו ולאחר כבוד תופס את מקומו מקור של einstein-audio.
מה אגיד ומה אומר ...
בתור אחד שעיסוקו בד"כ מוציא את מקור ה CDP מהלקוח ומעבירו למקור מבוסס מחשב ראיתי ושמעתי לא מעט מקורות .
בדרגות מחיר של עשרות אלפי שקלים וגם כאלו בעשרות אלפי דולרים ויורו .
מעטי מעטים הפעמים שבהם המקור ה CDP הצליח להרשים אותי יותר מאשר שילוב של Amarra עם דאק ברמת מחיר סבירה .
וגם היו שיווים את כמות המזומנים העצומה של המכשיר .
אך הפעם ללא ספק זה לא המקרה .
הלסת שלי היתה על הריצפה .. אני לא בטוח שבעיניים סגורות הייתי חושב שמדובר במקור דיגיטאלי .
ומה שזה עשה לשילוב עם הטידל .. (כמו ששרית חדד אומרת וואי וואי וואי ) הקרמיות אם אפשר לקרוא לה כך נעלמה כלא היתה .
המוסיקה היתה דינאמית עם הטון הנכון הגוון הנכון כמו פטיפון ברמת על .
נידבקתי לכסא לעוד כשעה .. וכל רגע היה הנאה צרופה של מוסיקה מופלאה .
בקיצור אומר את הדבר הבא :
אם אי פעם .... אי פעם ... אי פעם ארצה לסובב פלסטיק כסוף בחיי זה יהיה אך ורק אך ורק עם ה פאקינג einstein-audio .
(לא לפני שאוודא שיש לו כניסה דיגטלית והוא ישמש גם כ dac

)
בקיצור התאהבתי , קיבלתי שפעת , נידרשים כמה טיפולי שורש וקצת פלסטיקה ללסת .
אני יכול להגיד בלב שלם שמדובר האחד המקורות CDP מקרם דה לה קרם אם לא ה.....
ותמונה של המכשיר הניפלא הזה