עכשיו 09/09/25 23:12

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 17 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 13/03/13 07:46 
חבר האתר


הצטרף:
27/10/11 01:29

הודעות: 45
עדיין לא הרבה ממנו על ארגוב, את רוב העבודה נכון לרגע הראיון עשה קרלוס פרנזטי המעבד וקיון נכנס בימים אלה לעומק העניין.
נראה מה יהיה לו להגיד עוד שבוע וחצי :-)
http://www.haaretz.co.il/gallery/music/ ... -1.1961891


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 13/03/13 07:48 
חבר האתר


הצטרף:
27/10/11 01:29

הודעות: 45
להזכירם המופע ביום שישי הבא 22/3 מתחילים בשעה 22:00, החל מ21:00 הרכב צעיר של תלמה ילין באולם הכניסה למשכן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 23/03/13 10:52 
חבר האתר


הצטרף:
21/03/10 19:34

הודעות: 1234
ההופעה אתמול
נחמד היה לראות את האולם מלא.
ישבתי בשורה 7 והסאונד לא היה משהו ,ההגברה של כלי המיתר ממש לא היתה טובה, צלו נשמע כמו ......לא כמו צ'לו

מחצית ראשונה עיבודים של סאשה ארגוב להרכב המלא
מבחינתי שיעמום ודלוח. העיבודים משעממים ,סתם לשים הרכב קאמרי שלא נתן איזה ערך מוסף
השלישיה של סטיב קוון לא ניגנה בחופשיות אלא מתוך דפי התווים של המעבד-כל החלק הזה היה מיותר ומשעמם.
חלק שני התחיל בעוד 2 קטעים כאילו עם השיעמום הזה ואז ההופעה המשיכה עם הטריו.
כאן כאילו הופעה אחרת. הנגנים נראו משוחררים וזורמים ואפילו נהנים.
הקטע השני בטריו היה קטע של ארגוב ונשמע לי פי אלף יותר מעניין ויפה מאשר הקישקוש הזה שהיה בחלק הראשון.
סטיב קיון מנגן מאוד יפה על הפסנתר

_________________
If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 23/03/13 11:41 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/04/11 15:05

הודעות: 7079
חייבים להכיר בבעיה אוביקטיבית: אין מספיק חובבי ג'אז הארד-קור כדי למלא אולם כמו האופרה. אז מגיעים לכל מיני הפקות קונספט שמושכות קהל רחב יותר. לפעמים זה עובד טוב (קני בארון בשנה שעברה למשל), לפעמים פחות טוב. הקונספט הזה עם ההרכב הזה והמעבד הזה דווקא עבד כנראה טוב בעבר. אבל אני מודה שבדקות הראשונות אתמול עם המיתרים הקלישאתיים חשבתי: 'עושה נעים לרמקולים'. אחר כך העיבוד התייצב אבל עדיין היה עייף, מאולץ כלשהו ומתון מדי בשבילי. התנחמתי בצליל הנהדר של קיון.

כשהמיתרים הלכו היתה לי תחושה של אבן נגולה. הקטע של ארגוב בטריו (החולמים אחר השמש ?) היה מצויין ובילי דראמונד סוף סוף הגיע להופעה. אבל בשלב הזה נדמה לי שלחלק הארגובי בקהל נמאס כי לא היה לו נעים באוזן והתחילה נהירה המונית ודי מבישה ליציאה.

אז זהו. אני לא מקנא בניצן על הצורך להתפתל בין הדרישות של קהלים כל כך שונים ובודאי לעמוד במיני לחצים מסחריים ואילוצים של הנהלת המשכן. כל הכבוד על ההתמדה וההעזה להתמודד עם הפורמט הקשה הזה.

_________________
"Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 23/03/13 11:57 
חבר האתר


הצטרף:
21/03/10 19:34

הודעות: 1234
הכול נכון אבל
מה היה קורה אם היו הופכים את הסדר
מתחילים את הקונצרט בחלק של הטריו - מחממים אותם ואת הקהל ובחלק השני עוברים לארגוב עם מיתרים- זה היה גם עוזר להרדמות

גם הנגנים של המיתרים והאבוב היו מעפנים , אפשר להביא נגנים שיש להם קצת גישה לג'אז , שיכולים לעניין ולא איזה בוגרי תלמה ילין.
בקיצור- חלטורה
והאמת- ניצן צריך לקבל את הביקורת הזו וגם על הראש. אם הוא מארגן קונצרטים לועדי עובדים- שיזהיר את חובבי הג'אז. למרות ששלמתי "מחיר מועדון"
להמתין עד שעה 2315 בשביל לשמוע קצת ג'אז? הלווו, תן כבוד לזמן שלי .
וגם כל הנושא הזה של ארגוב- להלביש "בכוח". אז עם בולאני היה אחלה כי זה היה בולאני והרכב שיודע להנות ולעשות שמח
אבל, יש גבול, לא כל אחד מתאים לו ארגוב או יש לו מה להגיד מוזיקאלית על המוזיקה של ארגוב

_________________
If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 23/03/13 12:07 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/04/11 15:05

הודעות: 7079
אני לא מסכים קיצונית בנושא ארגוב. אני חושב שהמלודיות שלו אידאליות לפיתוח ואילתור לא פחות מהסטנדרטים האמריקאים המוכרים. קיבלנו לא מעט דוגמאות לזה, האחרונה אתמול אחרי ההפסקה.

ואני גם חושב שזה היה הכל חוץ מחלטורה.

_________________
"Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: כל אדם זכותו להביע את הרגשתו זה בסדר גמור
הודעהפורסם: 23/03/13 12:36 
חבר האתר


הצטרף:
27/10/11 01:29

הודעות: 45
ברור שלא לכל אחד מתאים קונספט כזה, מי שאהב אהב ומי שלא לא, חלטורה לפי טעמי ולפי עובדות בשטח זה ממש לא היה.
אין לי שום בעיה לקבל ביקורות ולא כל מופע אמור לקלוע לטעמו של כל אדם.
יורי- ג'אז הוא מושג שניתן לפרש אותו באלף צורות, אני לא חושב שמה שקרה עד 11 ורבע לא היה תחת הגדרה של ג'אז ואני יכול גם להוכיח את זה עובדתית, לא היה שום זלזול בשום זמן של אף אחד והושקעו כאן מאמצים רבים וכסף רב אבל אם הציפייה היא ש100 אחוז מקהל הבאים ייהנה בכל רגע נתון- זה שאפתני מידיי.
אני באופן אישי אהבתי חלקים מסוימים משני הפורמטים יותר וחלקים מסוימים פחות אבל אני מאוד שלם עם הניסיון ואין לי צורך להרגיש לא טוב עם מה שקרה- כל המוזיקאים היו מקצוענים כל אחד בתחומו- אם נפל אישית עלייך פחות טוב אין לי אלא להצטער.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: בן שלו מראיין את סטיב קיון לקראת המופע במשכן
הודעהפורסם: 23/03/13 14:34 
חבר האתר


הצטרף:
21/03/10 19:34

הודעות: 1234
אשמח לדעת איזה קטע מהחלק הראשון אתה מחשיב שהיה כמוצלח
לגבי רביעית מיתרים- היינו בקטע הזה לפני כמה שנים שניסית לחבר את דיויד מארי למיתרים בסינמטק- לא היה מוצלח ביחס להופעות אחרות שנתן כאן
,אלא אם תבוא ותטען אחרת

לגבי הבחירה של ארגוב וקוון-קיון לא היה מעולם בארץ, האם אומן כמוהו שגם כותב וגם מבצע לא מספיק מעניין להקשיב לו במה שהוא רגיל לעשות ,תוכנית שלמה?
זה כמו להביא את רונאלדו לארץ ולהתכחם ולשים אותו בבשער ,כדי להיות"אחרים" ולזכר חודורוב.
האם היה מתאפשר לך לחלום ולהביא את רבעיית קולטריין או סוני רולינס מהעבר, היית בוחר שינגנו תוכנית של ארגוב או לנגן את המוזיקה שלהם ?
ארגוב זה אחלה , השאלה היא המינון .

ובעצם מה שמענו אתמול בחלק הראשון?
עיבוד של הארגנטינאי למוזיקה של ארגוב , שחילק את התווים לכל הנגנים שניגנו את התוים פלוס מינוס וזהו.
זה לא באמת ג'אז ואתה עמוק עמוק יודע למה אני מתכוון.

לגבי הסאונד- הוא היה ממש לא טוב משורה 7 יחסית באמצע . לתשומת לבך כי כאן זה פורום שיודעים דבר או שנים על איכות סאונד.

_________________
If you cannot hit a listening level with the 1st watt, you are not likely to hear what is happening in that 1st watt


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: תשובותיי
הודעהפורסם: 23/03/13 14:56 
חבר האתר


הצטרף:
27/10/11 01:29

הודעות: 45
לגבי הסאונד- ויכוח ישן, לי כל מה שאפשרי לעשות זה לשמוע סאונד בזמן הסאונד צ'ק מכמה מקומות באולם, היה סאונד תקין, מרגע שנכנס קהל האחריות היא של איש הסאונד לתקן את הפרמטרים שמשתנים במהלך הקטע הראשון. עלי לציין שבגלל שאני מגיע מהבמה אני יושב במהלך המופע במקום שבו אין לי אפשרות לקבל סאונד של ההגברה אלא אקוסטי מהבמה בלבד.
לגבי העיבודים של המייתרים (ואני כולל פה את כל ה8 שבוצעו 6 בחלק הראשון ושניים בשני - החלטנו לעשות הפסקה לאחר 6 קטעים כי אם לא בטוח שהיו תלונות על אורך החלק הראשון).
העיבודים שאהבתי: "לפנות ערב" (לא רק אהבתי - לדעתי הוא היה עיבוד גאוני), "דוד שמש ואנטנה גם", "שיר משמר" והקטע "טראנס" שהוא קטע מקורי של סטיב. הקטע "עד" היה גם הוא בסדר למרות שסולידי מעט מידיי לטעמי, לא התחברתי לעיבודים ל"שמלה הסגולה", "אם תרצי" ו"הלילה הזה".
לגבי מה שאתה רושם על רונאלדו , סליחה אבל ההשוואה ממש לא מובנת לי, לרונאלדו יש תפקיד בקבוצת כדורגל שמודגר ע"י המאמן שלו, אם המאמן היה מרגיש שהוא נועד להיות שוער היה בטח מנסה את זה.
סטיב קיון הוא פסנתרן אדיר ואהוב עלי מאוד וגם לשמחתי שפגשתי בו זכיתי להכיר אדם יוצא דופן ברגישות ובטוב לב אבל שאני בונה פרויקט אני גם צריך להתחשב במה המטרות שלו גם בתחום האומנותי וגם מבחינת הענות קהל.
מופע שהיה מציג הרכב טריו של קיון מתאים, במציאות של היום לאולם בן 400 עד 500 צופים בארץ ישראל שלנו מכאן אני רוצה ליצור מצב שמופע כזה יעניין לא רק "משוגעי ג'אז" כמוני וכמוך, לשמחתי אני גם מאוד אוהב תחומי מוזיקה אחרים ולפי הבנתי המוזיקה של ארגוב הולמת את היכולות וההבעה של סטיב, מכאן והלאה אני מפקיד עבודה בידי האומנים ועוזר להם אם הם רוצים רקע ופרטים נוספים לגבי המוזיקה, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות ולפעמים בכלל לא, זה גם תלוי בכל אדם וטעמו.
בלי קשר, הנושא של ארגוב לדעתי יכול לצאת להפסקה עכשיו (אבל שימו לב- בולאני ניגן ארגוב ב2009 חלפו כמעט ארבע שנים מאז ותראו כמה הקבלות יש לעניין, 4 שנים!! זה רק מעיד כמה הסצנה פה מסכנה).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: ואגב לגביי מאריי
הודעהפורסם: 23/03/13 15:07 
חבר האתר


הצטרף:
27/10/11 01:29

הודעות: 45
זה לא היה חיבור שלי, זה פרויקט שמארי הקליט ורצה לבצע במסגרת הפסטיבל, ששמענו את ההקלטה התרשמנו לחיוב.
המופע עצמו לטעמי היה בסדר אבל לא מדהים.
יכול להיות שגם לך באופן אישי חיבור של הרכב ג'אז עם מייתרים פשוט לא עובד?
זה לגיטימי לגמרי אבל רחוק מלהעיד על הכלל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 17 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות