לעניות דעתי, ההאטה בתחום היא שילוב של כמה גורמים שחלקם נובע משינויים בשוק וחלקם נוגע למצב הכללי בארץ.
זה נכון שישנה עליית מחירים מטורפת בציוד אודיו אבל עליית המחירים הזאת היא גלובלית ולא רק מקומית. כל היצרנים העלו מחירים בלי יוצא מן הכלל! מי שעוקב אחרי מוצרי אודיו בחו״ל רואה את זה בבירור והיבואנים בארץ חייבים להתאים את עצמם למחירי היצרנים ולכן, ישנה מידה של אמת בכך שמוצרים יקרים מצמצמים נגישות. הנושא של תמחור ומותגים הוא מדע שיווקי ומסחרי ואם תסתכל על ביצועי חברות מותגי על תראה שהחברות האלה מצליחות מאוד מסחרית - אז משהו נכון הן עושות למרות צמצום הנגישות למוצרים שלהן.
בשנתיים האחרונות עבדתי קצת עם חברת Kering זו חברה שמנהלת מותגי על בתחום ההלבשה, קוסמטיקה וכו׳. המחירים שלהם לשוק הם מטורפים והתוצאות העסקיות מדהימות. נושא ביקוש - היצע הוא מדע! אולי חלקו פוגע בנגישות חלק מהאוכלוסיה אבל לא כולם חייבים ללבוש גוצ׳י!
את נושא הגידול בהיצע אני דווקא רואה לחיוב. מבחר מביא לתחרות גם במחירים וישנו מנעד תמחור גדול יותר שמציע נגישות לתחום גם לאנשים עם כיסים פחות עמוקים, זאת לדעתי התפתחות חיובית.
אני גם לוקח אחריות מסוימת (כמו אלוני ושלא כמו פוליטיקאים מסוימים) למצב, כבר למעלה משנה שאני בקפאון מוזיקלי ויותר מכך מאז תחילת המלחמה, פשוט אין חשק

לנושא השרלטנות בתחום - בוודאי שיש! בכל תחום ישנה שרלטנות והפתרון מאוד פשוט, תתמקד באנשים הטובים שעוסקים בתחום ולא תצטרך להמודד עם שרלטנים. ישנם אנשים נהדרים בתחום שלנו שנותנים ערך מלבד מוצר - לא קשה למצוא אותם!
אגב תמחור - שמת לב לעליית המחירים בסופר? זה מטורף!!! אני לא חושב שישנו תחום שלא היתה בו עליית מחירים, אני יכול לחיות בקלות ובנוחות עם מערכת האודיו שלי עוד כמה שנים אבל אל תגעו לי בקוטג׳!!!!