music_lover כתב:
אני מסכים איתו כמעט בכל היבט.
אודיופלים מזמן שכחו להאזין למוסיקה.
במקום זה הם מאזינים לצלילים לשקט לטימבר לבמה ולכל קישקוש אחר.
גם אני מזמן הפסקתי להאזין למוסיקה במתכונת של להנות מדיסק מבלי להתייחס לצורה בה מועברת המוסיקה.
כל אודיופיל שלא עובר או חי את זה משקר לעצמו.
מיהם בדיוק האדיופילים ששכחו להאזין למוסיקה? וכמה אחוזים הם מתוך כלל האודיופילים?
האם אתה מדבר על כולם? או על 10%? או על 37% או 73%?
ולמה צריך להאזין בלי להתייחס לצורה בה מועברת המוסיקה?
הרי מדובר בחווייה כוללת, של יצירה + ביצוע + סאונד, כשכל אחד משמעותי בדרכו, בתמהיל שונה אצל אנשים שונים ובקטעים שונים?
האם 100% יצירה 0% ביצוע ו-0% סאונד בקטע מסויים נעלה או נחות יחסית ל-33% לכל אחד? או ל-20% יצירה, 30% ביצוע ו-50% סאונד?
כך גם המאמר -- קובע עבור אחרים שאולי הגיע הזמן שאודיופילים יגלו את המוסיקה מחדש -- מי אמר שהם איבדו אותה?!
וזה יעזור להם להעריך מתכנני ציוד, מהנדסי הקלטות ומוסיקאים -- מי אמר שהאודיופילים צריכים עזרה, או שהם לא מעריכים את מי שמגיעה לו הערכה?
עמיר