עכשיו 23/03/17 02:15
 מציג סקירות בנושאים:  ממיר DAC
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC  |  נגן תקליטורים
יצא שאהבתי את המיוזיקבוק 25 בגרסתו החדשה באופן משמעותי יותר מאשר את ה- 10 בגרסתו הקודמת. יותר מהכל בגלל שחתימת הצליל שלו כבר הרבה יותר קרובה לטעם האישי שלי (את הקודם הגדרתי "מודרני", לזה מבחינתי יש "טאץ'" מודרני), שמחתי על הגיין הסטנדרטי יותר (וניתן לכיוונון) ונהניתי מרשימת הפיצ'רים האינסופית הכוללת בין השאר קדם מגבר מלא, ממיר (כולל USB), סטרימר (חוטי, אלחוטי ותומך באיחסון מקומי), נגן תקליטורים ואפילו יציאת אוזניות.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
התחושה העיקרית שליוותה אותי במשך הזמן שבחנתי את ה- NWD היתה "וואו". הרגשתי שעשו פה את הוויסינג המדויק שאני הייתי עושה אם הייתי מסוגל לתכנן ולייצר ממיר. בדר"כ כשמדובר במכשירי "באדג'ט" שאני אוהב, אני אומר, חברה תגידו תודה שזה מכשיר מאוזן וטוב. אל תצפו שהוא זה שיקפיץ לכם את המערכת ברמה. פה, יש לי הרגשה שה- NWD יכול לתת פייט להרבה מכשירים וכן לעשות בדיוק את זה.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
אם היתה לי תחושה דומיננטית במשך התקופה שהשתמשתי (והאזנתי) למיוזיקבוק 10, היא שבעוד בדר"כ בתחום הזה יוצא לי להשתמש במוצרים שמגיעים ומתקדמים לאט לאט מהעבר, המיוזיקבוק כולו עם הפנים לעתיד. זה מתבטא באיך שהוא נראה, איך שהוא מרגיש, מה שהוא יודע לעשות והסאונד שהוא מייצר. המיוזיקבוק מביא לשולחן סט פיצ'רים מרשים, החל מתמיכה מלאה בכל הרזולוציות הרלוונטיות היום, דרך קדם מגבר מלא ואנלוגי (כולל כניסות אנלוגיות) ועד מגבר אוזניות בילט אין.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה- Concero HD סתר בערך כל מה שציפיתי מכל בחינה. הוא הרבה יותר קטן משדמיינתי, יותר משוכלל משחשבתי, חתימת הסאונד שלו שונה משציפיתי ומאוד הפתיע אותי עד כמה לא התאים לכבל ה-USB שבדר"כ מועדף עלי. הכי התחברתי לחתימת הסאונד. יחסית רגועה, לא כוחנית, לא אובר אנליטית, לא שוויץ ולא שעמום. משהו באמצע שמתאים להנות ממוזיקה למי שדבר כזה באמת מעניין אותו.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC  |  פרה אמפליפייר
יש ל- 777 לא מעט נקודות חזקות שלא ניתן להתעלם מהן. זהו אחד הממירים המשוכללים ביותר שפגשתי. בחירת משתמש בין שני ממירים, בכל אחד מהם בחירה בין מספר פילטרים יעודיים, אפשרות להגדרת אפסמפלינג לכל רזולוציה שרוצים, אפשרות להפעלת מנגנון ביטול ג'יטר, בחירה אוטומטית של קונפיגורציה על פי רזולוצית המקור (חשוב מאוד כשיש כל כך הרבה אופציות!), שפע כניסות דיגיטליות, דרגת קדם שפופרתית כולל כניסות אנלוגיות, חלון תצוגה מצוין ומארז מהיפים שיש לטעמי.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה- Ayon סיגמה הציג חבילה מרשימה מאוד. מארז נאה ומאסיבי, כמות (וסוג) כניסות דיגיטליות לא אופיינית לממירים בשום רמת מחיר, סט פיצ'רים רחב בו בין השאר: USB אסינכ', DSD, שלט, בחירת פילטר, אפסמפלינג נתיק, שתי רמות גיין, ווליום קונטרול ועוד. התרשמתי במיוחד מהאופי המוזיקלי שהתאים לגמרי לטעמי. זה ממיר ש"מנגן" לא "מעבד ביטים" וזה אולי הדבר הכי חשוב. מתקבל סאונד בגודל טוב, מלא וכבד כשצריך, פתוח כשצריך, ועם טיפת "קסם" בגבוהים שעושים אותו פחות סולידי/אטום ויותר מרחף.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה- DNA המוכר של החברה. שפע של מוזיקליות, לא חסר בשר למטה, ובתחום העליון הרגשתי עוד קצת התקרבות לסאונד יותר מודרני בלי ארטיפקטים ובלי תוספת מלאכותית של אינפורמציה. ה- USB הבנוי שמיש לחלוטין ואני לא רואה שום צורך להשתמש בהמרה חיצונית של USB ל- SPDIF. מימוש ה- DSD מצויין ומאוד הפתיע אותי, בטח למכשיר במחיר כזה. נכון לרגע זה, זה הממיר הראשון שהייתי ממליץ לבדוק בגזרת המחירים הזו. התרשמתי מאוד.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
בתוספת ספק הכח וה-ג'מיני, ה- iDAC נשמע אוורירי ומשוחרר, ללא שום בהירות. יודע להפיק עידון ועדינות כשמתבקש, יודע להפגין דרמה - פחות ברמת הסאונד ה"שוויצי" יותר ברמה המוזיקלית. מבין כל הקבוצה, שיחזר לדעתי קלאסית וקולות אנושיים בצורה הטובה ביותר. על כל זה הוא מוסיף כניסת USB של 24/192 שעדיין לא רואים כל כך בקבוצה, וכן יציאת אוזניות עם ווליום קונטרול אנלוגי.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
דמויות סטראו על הצד הגדול אך בתוך במה גדולה ומרווחת המאפשרת להן לא להיות מנופחות וצפופות וכן בעלות נפח תלת מימדי ולא "פלקטיות". סאונד עם תחושה משופרת של דינמיות וחיות מבלי להשמע חסר נשמה, אובר דינמי או רובוטי. בצד הטונאלי יש לנו תחום תחתון מאוד מורגש, מיד מלא גוונים ותחום גבוה מעודן שמעניק תוצאה מעט חמה בסה"כ אך לא ממש על חשבון פירוט וסימני אווירה. בקיצור מי שסגנון הסאונד הזה מדבר אליו, ומחפש ממיר שהוא קצת שונה מ"עוד מוצר מדף", בהחלט שווה לשמוע.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ניקח את אחד הממירים שאני הכי מעריך בשוק היום, ונוסיף לו כמה פיצ'רים "שטחיים" כגון כניסת USB התומכת 24/192, בחירה בין שני פילטרים ותצוגת תדר דגימה. אני די משוכנע של- HD25 יש יותר רזולוציה בתחום הגבוה עם יותר סימני אמביאנס ומבלי לוותר על אותה "חלקות" מוכרת ואפילו יותר עושר הרמוני שגם ככה לא היה חסר ב- 20. הסה"כ מעניק תוצאה יותר דרמטית ותלת מימדית, אך לא בסגנון היבש/מודרני אלא מוזיקלי, דרמטי ופשוט מהנה.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
המעניין הוא, שמבין עשרות הממירים ששמעתי, אני די משוכנע שהמיקרו היה הכי דומה לאחיו הגדול ה- DAC2. אולי זה הוולטאז' הגבוה, אולי הקונספט של החברה, אבל המיקרו הזה לא פראייר בדינמיקה. הוא גם אוהב לדחוף, חזק ומהר, ופחות הולך לכיוון העידון או העדינות. יש לנו כאן מכשיר ורסטילי ומהנה, בהחלט הייתי מוסיף אותו לרשימת האודישנים למי שמחפש ממיר בפחות מאלפיים ש"ח, ובעיקר למי שדינמיות מדברת אליו במיוחד.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ב- HD11 יש את כל מה שאני אוהב ב- DAC או במקור באופן כללי. יש בו את החום והמלאות הטבעיים של כלים אקוסטיים, יש לו את הבשר והמשקל בבאס וגבוהים שאי אפשר בשום אופן לקרוא להם סגורים, אבל הם כן חלקים ורכים. ברמה המוזיקלית ה- 11 יודע איך אני אוהב להאזין למוזיקה. שתזרום, שתהיה משוחררת, שארגיש שבני אנוש מנגנים או שרים ולא מכונות או רובוטים. אני לא אוהב שמעיקים עלי עם דינמיות, לא עם גודל אדיר ולא עם פירוט מלאכותי.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ברמה הטכנית/פיצ'רים כל הציפיות מומשו. אומנם המכשיר כבר "ותיק" ביחס לכמויות הממירים שמשוחררים חדשות לבקרים, אבל לא חסר בו כלום. USB אסינכרוני תומך 24/192 שבאמת עובד, ולמעשה, לפחות על פי בדיקותי, משתלב עם הסאונד של הממיר טוב מכל שאר הממשקים שניסיתי. בגזרת הסאונד מצאתי שה- DAC-2 מייצר סאונד נקי ודינאמי מעל הממוצע מצד אחד, אך בכלל לא "מהיר", ממש לא אנליטי או ממוכן, ואפילו מעט רך (טונאלית) בגבוהים מה שמציג בסה"כ שילוב מעניין ולא נפוץ.
אודיו  |  מקור  |  נגן תקליטורים  |  ממיר DAC  |  פרה אמפליפייר
הפונטיין מייצג עבורי שילוב נהדר של ותיק ומודרני, דיגיטלי ואנלוגי, מוזיקליות ואיזון, רגש ודיוק. התחום הדיגיטלי שלו מזכיר לי את המכשירים המודרניים יותר, הנתונים והטכנולוגיה מחזקים את הכיוון הזה. אך הסאונד הכללי שלו לא הולך לכיוון האנליטי שלעיתים מוצרים כאלו מייצרים. הוא אנושי, מוזיקלי, יודע לייצר עדינות אמיתית ועושה כל זאת בסאונד מאוזן ונקי בלי שטיקים וטריקים. זהו אחד המכשירים הורסטיליים ביותר שנתקלתי בהם, וכל אחד מהפיצ'רים מרשים בפני עצמו.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
די מדהים לגלות כמה מה- DNA של ה- HD20 קיים ב- HD2 הצנוע. הכיוון המוזיקלי, מלאות הסאונד, התחום הנמוך המאסיבי והתחום הגבוה המעודן שאינו שורט מחד אך גם אינו "סתום" מאידך. איך שאני תופס אותו, ה- HD2 בשילוב מחשב מתאים ומקונפג היטב יכול להוות מקור ראשי מוצלח מאוד במערכת אמצע, אבל גם יכול להיות מקור משני לא רע בכלל במערכת היי-אנד בכל רמה.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
גם אם אתייחס ל- Cantata כממיר נטו הוא ממצב את עצמו גבוה מאוד ברשימת הממירים שבחנתי. מהלך על הגבול הדק שבין דינמיות ומוזיקליות, בין פירוט לטקסטורה לדיוק בבאס, בין פרזנטציה תלת מימדית והפרדה מבלי לייצר סאונד "דק". ה- Cantata פועל מצויין בכל ממשקיו. דרך כונן ה- CD, ה- USB ושאר הכניסות הדיגיטליות. למעוניינים להתקדם בחזית הדיגיטלית, בעלי התקציב הרוצים לשמור על כל האופציות ולקבל מכשיר פנטסטי גם באיכות וגם בגשמיות אני ממליץ לבחון את ה- Cantata.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
היום עומדת בפנינו אחת הסקירות שלפחות לי היתה מהמעניינות יותר לערוך. המכשיר המשודרג יותר חלק, יותר הרמוני, יותר צלול ונקי, ההשוואה בין השניים כל כך מגוחכת שבכלל לא הגעתי להשוות פרמטרים אודיופיליים רגילים כמו במה, גודל צליל וטקסטורה. בדוגמה שלפנינו, אני מגלה שניתן להפוך מכשיר שמבחינתי יש לו אפס שימושיות, למכשיר המתפקד ברמה של כמה וכמה ליגות מעל בעלות כספית זניחה ביחס לתוצאה.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
אם קראתם את הסקירה בוודאי הבנתם שאהבתי מאוד את ה- HD20. הצליל הטבעי שלו, האיזון הטונאלי (אם כי על הצד המלא של המאוזן), השילוב של חלקות עם פתיחות בתחום הגבוה, מיד עשיר החושף רבדים רבדים של הביצוע ותחום נמוך לא ביישן, כל זאת בשילוב מוזיקליות מצויינת באופן כללי וביחס ל- USB סינכרוני בפרט הם חלק מהסיבות שהופכות אותו לכזה. ובכלל הכניסה הסינכרונית של ה- HD20 גורמת לי לחזור בי לגבי הנחיצות של USB אסינכרוני.
אודיו  |  מגבר  |  מגבר כח  |  מגבר משולב  |  מקור  |  ממיר DAC  |  אנלוגי
ה- DS-I הינו מכשיר מיוחד ללא ספק. זה מתבטא בפיצ'רים, בנוחות השימוש, בטכנולוגיה, במעבר לעידן הדיגיטלי, בפשטות הפיזית שכוללת לא רק מכשיר אלקטרוני בודד אלא גם פרידה (או לפחות אפשרות לאחסנה) מהמדיה הפיזית. זיהיתי ב- DS-I אופי די מובחן, נטיה לפתיחות וצלילות במיד הגבוה ומעלה (אך לא בהירות) ומעט רזון במיד הנמוך ומטה עד לבאס שדווקא היה ראוי מאוד באופן יחסי. אופי טונאלי זה סיפק סוג של קלילות וריחוף שהיו מהנים להאזנה והשתלבו נהדר עם האופי המוזיקלי של המכשיר.
אודיו  |  מגבר  |  מגבר משולב  |  מקור  |  ממיר DAC  |  אנלוגי
הייתי אומר שזה אקזמפלר טרנזיסטורי למהדרין, אך כזה שמחצין את התכונות הטובות שטרנזיסטור יכול לספק. הוא בעל באס מאסיבי, חזק, מדויק ונמוך אך לא מנופח ולא מעוות, בעל דרייב ותחושה של רזרבות של כח מבלי להיות "כוחני" או אנליטי ובעל פתיחות גמורה עם הרבה אמביאנס בתחום הגבוה לעיתים אפילו מעבר לצפוי אך מבלי להשמע לרגע בהיר או צורם.
האמת היא שאני חושב שקשה מאוד להתחרות באוסף התכונות של ה- 80i בשילוב המחיר.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
בין התכונות המיוחדות יותר נמצא את נושא האלחוט שמיד נתעמק בו, יחד איתו יציאות מאוזנות, שלט רחוק, ווליום קונטרול ומארז נאה בגודל מלא. בגיזרת הסאונד אנו מגלים מכשיר בעל טונאליות מאוזנת עם פתיחות בתחום העליון (אך ממש לא בהיר) בעל פרזנטציה תלת מימדית עם המוזיקליות המוכרת של חברת אלקטרוקומפנייט. השילוב של היחידה האלחוטית עם הפרזנטציה המיוחדת גורמת לי לחשוב שחברת אלקטרוקומפנייט מצאה לעצמה נישה מאוד מעניינת בתחום העמוס הזה.
אודיו  |  מקור  |  נגן תקליטורים  |  ממיר DAC
מלבד ההטעמה המיוחדת, נמצא ב- One M גם מוזיקליות זורמת בשפע, יכולת החצנת עידון ועדינות (חשוב), פרזנטציה תלת מימדית ללא ניפוח מיותר של דמויות הסטראו, וטונאליות יציבה ומאוזנת אך לא על הצד המלא של הסקלה. תוספת ה- USB האסינכרוני היא בונוס אדיר לטעמי. הלוואי שכל נגן היה מכיל כניסה כזאת, זה היה חוסך לנו הרבה כאב ראש.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
אוכל לסכם את הסקירה באומרי שהיאנג הוא ממיר דיגיטל לאנלוג קטן ומוכשר בו משולבת כניסת USB אסינכרונית בעלת מאפיינים סוניים דומים ל- hiFace המקורי אך עם תמיכה ברזולוציות גבוהות עד 32bit/384khz. כממיר נטו הוא מצטייר לי כמוזיקלי מאוד עם טונאליות מאוזנת אך על הצד המלא יותר (לא כהה דווקא). אני מרגיש שחברת M2TECH הצליחה לעמוד ביעד שלה והוא ליצר ממיר דיגיטל לאנלוג מוכשר בעל יחס עלות תועלת מצויין.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC  |  נגן תקליטורים
ה- 750 הינו יצירת מופת מבחינה טכנולוגית, מבחינה ויזואלית, פונקציונאלית וסונית. כמה שחיפשתי וחפרתי לא מצאתי אפילו אספקט אחד בו הוא נכשל. הוא הציג סאונד ניטראלי וצלול אבל בשום אופן לא יבש או קשה. בניגוד להרבה מוצרים שיודעים לעשות משהו טוב אך על חשבון דברים אחרים, ה- 750 הפגין רמה אחידה לאורך כל הטווח הטונאלי. בהופעות החיות הופתעתי לגלות שהשחזור המוזיקלי הקשיח עושה רק טוב וכאילו מעלה את רמת האנרגיה שאני מקבל, בחומרים יותר רומנטיים העדפתי כיוון אחר.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC  |  אנלוגי  |  מגבר  |  מגבר פונו
יחס היתרונות מול החסרונות מציג לנו תמונה מאוד אופטימית. לחיוב אציין את סט הפיצ'רים המדהים, כניסת ה- USB שגם נשמעת לא רע וגם תומכת ב- 24/96 (לא טריויאלי בכלל, ועוד סינכרונית כמובן), איכות הסאונד שמייד נאמר עליה עוד מילה או שתיים ויחס העלות תועלת הנדיר. כמובן שכמו תמיד התאמה לסטאפ זה עניין בסיסי, אך אם אתם בשוק לסוג כזה של מוצר - חובה לנסות אותו!
אודיו  |  מגבר  |  מגבר משולב  |  מקור  |  ממיר DAC  |  אנלוגי
כצפוי ה- i3.3 התגלה ככלי מוכשר לשחזור מוזיקלי. אך שימו לב! הוא לא מייפייף, לא צובע, לא מדגיש מיד ולא מפציץ באס. הוא כן רזולוציוני, פתוח, מציג נכונות טונאלית אם כי על הצד הקליל, מסוגל להעביר מגוון סגנונות מוזיקליים בהצלחה וגם מציג מיידיות וצלילות. מעבר לתכונות הסוניות ה- 3.3 מציע פיצ'רים מקיפים החל מאפשרויות שליטה ובקרה ועד כניסת נגן נייד על הפאנל הקידמי, יציאת אוזניות וכרטיסי הרחבה. וכל זה במארז נאה איכותי וקומפקטי.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה- 1US הוא מכשיר לא קונבנציונאלי. זה מתבטא בצורתו החיצונית, בצליל שהוא מפיק ובפיצ'רים שהוא מציע. הסאונד, מלא, גדול, עשיר, מוכוון תחום נמוך עם קצת roll off בתחום הגבוה מזכיר לי קצת את ה- Atoll אך הולך יותר רחוק ובעל תכונות סוניות משופרות. יש בו מן אפקט "חיות", לא בהקשר הטונאלי (שדווקא מסמן בדר"כ הרבה אמביאנס) אלא בהקשר החווייתי - מיידי שלא כל כך קל למצוא.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
עבורי ה- Weiss הזה הוא הרכיב הנעלם לו פיללנו. זה כבר כמה שנים שאני שומע תוצאות של סטאפים מבוססי מחשב חסרי מעוף וכבר לא מעט חודשים שאני עוסק בזה בעצמי. עד עכשיו לא שמעתי DAC שהפך את המחשב למתחרה בזירה של נגני התקליטורים הטובים ביותר. ה- 202 עושה את זה. הוא נותן לגיטימציה מלאה לשילוב מחשב בסטאפ הי-אנד רציני גם רציני מאוד.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה D100 התגלה כבסיס איתן לתדרי הבס והמיד בס והצליח להעביר אותם כמו שהם. האוויר בין הכלים והדינאמיות המצוינת הן בנגינה והן בהקלטה נשמרו במפתיע, והדיסק של ראווה בהופעה במונטריול, פשוט הביא את ה ATOLL לרשימה אחרת לגמרי ממה שהנחתי אותו לפני רגע. ה D100 מצליח לשחזר מוסיקה עמוסה מז'אנרים שונים כמו מטאל נורווגי אפל וחזק במיוחד, ועד מוסיקה גרובית ודינאמית להפליא, כפי ששמעתי אותו עושה להופעה החיה לכבוד מיילס דיויס.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
כפי שנלמד במהלך הסקירה ה- 300D מתאפיין בצליל ניטראלי מבחינה טונאלית, על הצד הפתוח אך חלק, מאוזן אך לא אנליטי, בעל פרזנטציה שפויה אך לא רזה מידי. ואולי יותר מהכל, כאמור, הוא מוציא הרבה אווירה. זאת תכונה שבהחלט מתחברת לי עם מקורות שעושים אפסמפלינג, ואולי העובדה שה- 300D עושה אפסמפלינג קבוע ל- 384khz תורמת לתחושה הזאת, אך כפי שאתם יודעים רבותי אפסמפלינג היא לא פעולת קסם...
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
נכון לרגע זה, בקטגורית המחיר, מצאתי את ה- DLIII כפרטנר אופטימאלי לחיבור המחשב בממשק ה- USB.
הוא מספק תוצאה מוזיקלית מפתיעה, באס שרירי (בעיקר בחיבור מאוזן) מיד מפותח ומלא טקסטורה ותחום גבוה כהה במקצת. עם קונפיגורצית מחשב נכונה היו יכולים להערים עלי שמדובר בנגן תקליטורים.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
המכשיר הקטנטן של MF עושה את שיועד לעשות - ובגדול. הוא מעניק לנו המרה של דיגיטל לאנלוג במחיר שווה לכל נפש בצליל מאוזן ובאיכות שלא היתה מביישת גם מכשיר יקר בהרבה.
אני מצדיע ל- MF על שהשכילו להוציא מכשיר Entry Level בעל איכות צליל טובה מבלי ליפול למלכודת המניפולציה הסונית בה אנו נתקלים בדר"כ במכשירים במחירים נמוכים במיוחד.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
עם סאונד ניטראלי לכיוון הפתוח ובאס בריא ומוגדר היטב, אני מוצא את ה- WD202 מתאים לסטאפ מאוזן או חם ובעל סאונד גדול. במידה וקיימת התאמה טונאלית בסיסית, המכשיר יכול לתפקד בצורה מפתיעה גם בסטאפ יקר ואיכותי. אך סביר שמקומו הטבעי יהיה בסטאפ מיד-לבל שבעליו מעוניין לשדרג CD פשוט או להרוויח אפשרות של ניגון ממחשב. כמכשיר כזה אני מוצא אותו יוצא מן הכלל.
אודיו  |  מקור  |  ממיר DAC
ה- PerfectWave DAC התגלה כמכשיר בעל איכות סאונד מרשימה, רשימת פיצ'רים ואפשרויות אינסופית, עיצוב ואיכות בניה שיחמיאו ויתמזגו יפה עם כל סטאפ. קשה לי לדמיין מכשיר יותר מתאים לזמננו.
אך מה שבאמת משמח אותי הוא ש- PS Audio השכילה לספק מוצר שגם נשמע נהדר, מעבר לכל השיכלולים והאפשרויות שהוא מציע.
אודיו  |  מגבר  |  מגבר משולב  |  ממיר DAC
המגבר נתן ביצועים מרשימים. המגבר משקף את המוסיקה בצורה מפורטת, מרגשת ואתה לא מתעייף מלשמוע איתן מוסיקה במשך שעות ארוכות. הצליל הוא חמים ורומנטי. הבאס עם נוכחות איתנה ומפורטת.

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות