עכשיו 12/12/18 21:31

פורסם: 29/08/12 03:17 ע"י aloni


Wyred 4 Sound - DAC-2



Wyred 4 Sound DAC-2


לפני כשנתיים, עת פרצה הבהלה לאודיו הממוחשב ובעקבותיה הבהלה לממירי דיגיטל לאנלוג (ובמיוחד כאלו המכילים כניסת USB איכותית), חברה אחת הצליחה לשמור על הייפ אצל החובבים בתחומנו, חברת Wyred 4 Sound (מעכשיו W4S לקיצור).

במקום לקשקש כעת על החברה והפרסונות אתן לכם להתעדכן באתר החברה, אבל כן אגיד מה לדעתי גרם לעניין כה רב במוצר המדובר.

1. ממשק USB אסינכרוני תומך 24/192.
היום אולי כבר קל למצוא ממירים בעלי תמיכה בממשק שכזה, אך באותה תקופה זה היה נדיר. אומנם ל- M2TECH היה את ההייפייס הראשון, אבל ממשק שכזה משולב בתוך ממיר היה קשה למצוא (אם בכלל אפשרי).

2. מחיר.
זיכרו שהיינו אז זמן לא רב אחרי המשבר הכלכלי של 08/09 והשוק עוד לא היה מוצף בממירים "זולים" כפי שניתן למצוא היום. בטח לא עם יכולות דומות.
W4S מכרו את המוצרים דיירקט ושמרו על מחירים נמוכים ביחס לתחרות.

3. פידבק חיובי של המדיה
מה שחתם לדעתי את הסיפור היתה הביקורת החיובית של מר Srajan ב- 6Moons.

אבל אנחנו הקהל הישראלי נותרנו באפלה. יכולנו לקשקש עד כלות בפורום על המוצרים האלו, אבל מעטים מאיתנו שמעו אותם משום שלא היה יבוא לישראל.

[הסיבה אגב, כמו בהרבה מקרים של חברות שמוכרות דיירקט, היא שעבור יבואן לא משתלם למכור מוצרים כאלו.
אחרי מיסים והוצאות הוא לא יכול לעמוד במחירי ה"דיירקט" גם אם הוא מחליט לצמצם ברווחים לעומת ברנדים אחרים.
כך שיוצא שהוא מרוויח מעט יחסית, ועדיין כולנו נתנפל עליו שאינו מוכר במחירי חו"ל.]

מי שבכל זאת החליט לעשות מעשה בחודשים האחרונים הוא מר. דני ליגום מהרמוני סיסטמס, אצלנו בפורום "השפוי" (מה ששם בסימן שאלה את נכונות הכינוי הזה :) ).
וכך הגענו למצב שמוצרי החברה נמכרים בארץ גם אם באיחור אופנתי, ואקזמפלר ראשון התייצב לסקירה (שמפורסמת גם היא באיחור אופייני של יותר מחודשיים מכתיבתה. סורי).

Wyred 4 Sound DAC-2


Wyred 4 Sound DAC-2


ובכן מושא סקירתנו הפעם הוא הבכיר מבין שלישיית הממירים המוצעים על ידי W4S.

מה הוא יודע לעשות אתם שואלים את עצמכם? לא מעט! כולל כמה פיצ'רים מיוחדים מאוד לממיר.
בואו נעבור בקצרה על העיקריים:

- כאמור כניסת USB אסינכרונית תומכת עד 192 קילו הרץ ו- 24 ביט, עם מנהל התקן יעודי (בדומה להייפייס הראשון, למעשה אני די בטוח שאותו אדם/חברה כתב את מנהל ההתקן לשני המוצרים האלו, אך איני יודע אם הוא הגיע מאחת החברות או צד שלישי).

- ווליום ובלאנס קונטרול כמו גם היפוך פאזה

- כניסת HT Bypass (אנלוגית)! כולל טריגר. מייד אסביר מה זה ולמה זה.

- כניסה דיגיטלית I2S על HDMI. מדובר בכניסה דיגיטלית, אך בניגוד ל- SPDIF או AES/EBU היא פועלת בפורמט יותר נייטיבי לרכיב ה-DAC וחוסכת המרות מיותרות או הטמעה של השעון בתוך הסטרים.

- שלט רחוק המשרת את הפוקציות השונות, כולל ווליום, וחלונית תצוגה המציגה בין השאר גם את תדר הדגימה.

אני מניח שאת רוב הפיצ'רים האלו אתם מכירים או מבינים את משמעותם, אך כניסת ה- HT Bypass אולי זקוקה להסבר נוסף.
אנחנו מכירים את הכניסה הזאת בקדם מגבר או מגבר משולב, שם היא מאפשרת לנו לחבר את הרסיבר למערכת הסטראו שלנו ועדיין לשלוט בווליום רק דרך הרסיבר כאשר אנחנו צופים בסרט.

מה אם כן היא עושה בממיר לעזאזל?

ובכן, הסיבה כמובן נעוצה בעובדה של- DAC-2 יש ווליום קונטרול (עם שלט) ואפילו בלאנס קונטרול (נדיר לדעתי בממיר), כך שמי שמעוניין בכך ויש לו רק מקורות דיגיטליים יכול לוותר על קדם מגבר.
אבל איך הוא ישתמש ברמקולים הקדמיים שלו במערכת הק"ב? כנראה ש- W4S מאמינים (ואולי בצדק) שלרובנו יש גם סטאפ לק"ב וכדאי מאוד לאפשר לנו לשלב אותו.
כאן נכנס ה- HT Bypass לפעולה, והוא פשוט מאפשר לנו לגשר את הכניסה הזאת ישירות למגבר.
יש אפילו כניסת טריגר, שמאפשרת לעשות זאת אוטומטית כאשר מדליקים את הרסיבר. נחמד.

Wyred 4 Sound DAC-2


עכשיו כשהבנו את הפיצ'רים המיוחדים אפשר לעבור על הממשקים השונים שעל הפאנל האחורי. משמאל לימין:

- טריגר כניסה ל- HT Bypass וטריגר יציאה (לדוגמה כדי להדליק את המגבר)
- מפסק כיבוי/הדלקה ראשי
- שקע חשמל IEC
יציאות אנלוגיות:
- יציאה מאוזנת על XLR
- יציאת סינגל אנדד על RCA

כניסה אנלוגית:
- HT Bypass (ממוקמת במרכז היציאות, קצת מוזר אבל כנראה הגיוני בהתאם לתכנון המכשיר)

כניסות דיגיטליות:
- כניסת I2S על קונקטור HDMI
- כניסת AES/EBU על XLR
- שתי כניסות אופטיות toslink
- שתי כניסות SPDIF קואקסליות על RCA
- כניסת USB אסינכרונית

יפה, אהבתי את שפע הכניסות הדיגיטליות. הייתי שמח להמיר אחת ב- SPDIF על BNC אבל לא נתעסק בזוטות.

Wyred 4 Sound DAC-2


על הפאנל הקידמי נמצא שלושה כפתורים.
כפתור power לכניסה ויציאה ממצב standby וכפתורי up ו down לבחירת כניסה/ווליום (אני השתמשתי בשלט).
לחיצה על שלושת הכפתורים יחד מאפשרת גישה לתפריט עם מגוון אפשרויות כגון שליטה על פילטרים, הגדרות של הווליום קונטרול (כולל מצב קבוע) והגדרות הטריגרים.

החלונית שמעל לכפתורים מציגה כאמור את הכניסה הפעילה, את תדר הדגימה, ואת מצב הווליום.
למרות שהיא לא גדולה במיוחד הצלחתי לראות מה שהייתי צריך ממקום הישיבה שלי אם ממש הסתכלתי (לא רחוק במיוחד), אבל השלט אני חייב לציין לא תמיד הגיב בשיא הנכונות לשרת אותי (אולי עניין של בטריה, לא ניסיתי).

Wyred 4 Sound DAC-2


בעזרת השלט ניתן לבצע את כל הפעולות, החל מהדלקה/כיבוי, דרך בחירת כניסה, שליטה על ווליום ומיוט ואפילו בלאנס ועד עמעום התצוגה.

אציין רק מספר נקודות בעניין התכנון/בניה, אני מניח שמי שממש מתעניין יוכל למצוא את האינפורמציה הרלוונטית בקלות.
ה- DAC-2 מבוסס על צ'יפ ה- Sabre ESS 9018 המוכר, בקונפיגורציה דיפרנציאלית של ארבעה ערוצים לערוץ כניסה (אהבתי את העובדה שהם לא מנסים להציג זאת כ- "4 DACים לערוץ" כמו חברות אחרות).
הכניסות הקואקסליות מצומדות לשנאי לתאום עכבות, המימוש של הרסיברים פנימי לצ'יפ של ה- Sabre.

יש טיפול מקיף בחשמל עם שלושה שלבי פילטור ושלושה עשר רגולטורים.
הדומיין האנלוגי ממומש על ידי מעגלים יעודיים (כלומר לא op-amps) בקונפיגורציה מאוזנת.

Wyred 4 Sound DAC-2


למרות שאינו גדול במיוחד, העיצוב והבניה החיצוניים משדרים מאסיביות, אבל יותר טנק ממרצדס.
לא, חיצונית זה לא המכשיר הכי שיקי שתמצאו, אבל הוא בסדר לטעמי ולא מכוער.
אולי אם היה שחור לגמרי היה קצת יותר אלגנטי.

סטאפ


ה- DAC-2 זכה אצלי להרצה של כ- 100 שעות, יחד עם האנרג'י של טריגון שנסקר לאחרונה ועוד כמה מוצרים.
ואם כבר אני מזכיר את הסיטואציה הזאת, אז אני חייב להגיד שהשילוב הזה לא עשה טוב לאף אחד משני המוצרים.

כשסיימתי את הפעילות הזאת וחיברתי את ה- DAC-2 לסטאפ הרגיל (מפורט בסוף הסקירה) זה כבר היה סרט אחר לגמרי ועליו אספר מייד בסשן ההאזנה.

כפי שאני נוהג לאחרונה בבחינות של ממירים, התרכזתי בסשן בחיבורים למחשב. לצורך זה השתמשתי במחשב המשני שהופיע פה כבר לא אחת, והתרכזתי בכניסת ה- USB ובאחת מכניסות ה- SPDIF מוזנת מהייפייס2 על אותו המחשב.

Wyred 4 Sound DAC-2


סשן האזנה


Dave Brubeck - Jazz Impressions of Japan
אנחנו מתחילים עם כניסת SPDIF קואקסלית בעזרתו של ההייפייס2 (ב- ASIO נייטיבי דרך HFMC).
כבר מהטרק הראשון ועוד לפני שבצעתי השוואה כלשהי אני מרגיש תצוגת סאונד שונה מהרגיל אצלי. משהו כוחני, "forcefull" אבל לא לכיוון האנליטי ולא לכיוון המהיר. כן דינמי.
הנגנים בעיקר רייט (קונטרבס) מרגישים לי קצת כעוסים, או לפחות נחושים. אני מרגיש יותר מתוח.
יש טרקים, כמו הראשון (tokyo traffic) להם זה יותר מתאים, יש אחרים כמו השני (rising sun) העדין יותר להם פחות.

ה DAC-2 מגיש כאן סאונד עם באס החלטי, הוא מרגיש דינמי (כלומר משנה ווליום בהחלטיות ודיוק) ועוצמתי אבל לא "מהיר" או קצר במיוחד.
בניגוד לציפיותי המוקדמת (שאין לי מושג מהיכן הגיעו) התחום הגבוה לא פתוח מאוד. לא הייתי קורא לזה סגור, וזה פחות עניין של יותר או חוסר פירוט, אך זה לא מהמוצרים שנותנים לך המון סימני אווירה ואמביאנס.
ומה שבטווח, כלומר בין הנמוכים לגבוהים, די מתאים עצמו לקצוות האלו. תחושת הצבעים היא של יותר מט פחות ברק. כן דינמיות (יותר מאקרו ממיקרו), כן רובאסטיות פחות "bloom".

במידה מסויימת זה מזכיר לי יותר תוצאות של נגני cd (לפחות את שלי) מאשר מחשבים, מין סולידיות כזאת אבל כאן זה הולך אפילו יותר רחוק.

האלבום נשמע טוב ומרשים, שלא תקבלו בטעות תחושה אחרת, אך הפרמטרים הסוניים שמתקבלים כאן די שונים ממה שאני רגיל.

Amit Friedman Sextet - Sunrise
כאן, למרות שהפרמטרים הסוניים זהים, אני מרגיש שהם מחמיאים לאופי ההקלטה ה״אולפני״ יותר.
יש פה יותר תחושה של ״שקט״ דרמטי, יש הפרדת כלים קצת יותר מלאכותית (במקור).
ה- DAC-2 החמיא לעוד של הופמן, לבאס של גלעד ולתחום הנמוך של כלי ההקשה. הסקסופון של פרידמן נשמע מלא, מפוקס וצבעוני בתחום הנמוך יותר שלו. בגבוהים הוא פחות משוחרר ופתוח, לפעמים זה דווקא ממש טוב כדי לקבל טונאליות של סקסופון יותר ריאליסטי, וזה קורה גם כאן, אך אין ספק שעם פחות סימני אווירה יש גם פחות תחושה של חלל אמיתי. עם כלי הקשת שעלולים להיות מנסרים זה בטוח יעזור להרבה סטאפים.

ברמה המוזיקלית נהניתי מהשיחזור של ה- DAC-2 למרות שהכיוון שלו שונה מהכיוון אליו אני מתחבר בדר״כ. הוא פחות מפגין את העדינות שבנגינה ויותר את האגרסיביות והדינמיות. אבל מה שחשוב מבחינתי זה שהוא לא נשמע ״ממוכן/רובוטי״ או אנליטי, הוא זורם, רק עושה זאת בסוג אחר של זרימה.

John Mayer - Where the Light Is Live
אוקי, עברנו קצת על הכניסה הקואקסלית בעזרתו של ההייפייס2, עכשיו נעבור לכניסת ה - USB (הפעם דרך ASIO4ALL משום שאין ASIO נייטיבי ועדיין עם HFMC).
לשם הגיוון אני ״טוען״ למחשב את אלבום ההופעה הכפול של מאייר בלוס אנג׳לס. לא בדיוק מהזמרים החביבים עלי, אבל אביעד (!) דחף לי לאחרונה את האלבום הזה, ואני יכול לנחש למה :)

אין לי מושג אם הטרקים פה מסודרים על פי ההופעה, אבל שני הדיסקים מתחילים בצד היותר פופי (בדיסק הראשון גם אקוסטי) ומסתיימים בצד הבלוזי.
קצת מעצבן שהתדר המוצג הוא 48khz למרות שבפועל ברור לי שהתוכנה מנגנת 44.1khz (אני לא יודע אם אתם זוכרים אבל גם בהייפייס הראשון היתה את ה"בעיה" הזאת, מה ששוב מצביע על מכנה משותף איפשהו בשרשרת) אבל למרבה המזל התצוגה קטנה והראייה שלי לא משהו אז אני שוכח מהר.

Wyred 4 Sound DAC-2


גם כאן, עוד לפני שעשיתי ממש השוואות זיהיתי הבדל סוני בתוצאה מהכניסה הקואקסלית. כאן הסאונד נשמע קצת יותר פתוח למעלה, פחות מאסיבי/כוחני אולי אבל גם קצת יותר ״חלול״.
בשבוע/שבועיים שניגנתי דרך הכניסה הזאת הרגשתי שתופעת האופי ה"חלול״ הלכה ופחתה עד שכמעט נעלמה. יש לי הרגשה שדני פחות השתמש בכניסת ה- USB.

כשהגעתי לסשן ההאזנה כבר לא שמתי לב אליה כלל והיא היתה יותר זיכרון רחוק, אך כשביצעתי השוואות יכולתי לזהות שריד שלה.
אבל חשוב לי להדגיש שהתיאור שנתתי לפני רגע של פחות מאסיביות/כוחניות היא לא לעומת מרבית הדאקים ששמעתי בחיי אלא לעומת הכניסה הקואקסלית. לעומת דאקים אחרים יש פה עדיין שפע של התכונות האלו, ולמעשה, בעיני, זה הופך את כניסת ה - USB ליותר מאוזנת מבחינות אלו ועדיין מצטיינת למי שבעניין.

כאן אני מקבל יותר מקולו ה״אוורירי״ של מאייר כפי שאני רגיל לשמוע אותו, יש גם יותר תחושה של חלל גדול בזכות התחום הגבוה הפתוח יותר. הבמה לא ממש גדולה יותר, אבל איכשהו היא מרגישה יותר מרווחת.
הטרק השישי שמתחיל בגיטרה, באס ותופים כבדים מסמן את שינוי הכיוון. ה- DAC-2 לא מתבייש להוציא הרבה תחום נמוך ודוחף אותו בלי חשבון. בזכות הדינמיות הבסיסית שלו, הבאס, למרות שגדול וחזק לא נשמע נפוח בכלל.
ברמה המוזיקלית זה מרגיש הבית הטבעי של ה- DAC-2.
ואם לא היינו בטוחים התופים של wait until tomorrow מוכיחים זאת שוב.

גם את החשמליות אני אוהב מאוד על ה- DAC2, ציוד דינאמי תמיד עושה להן טוב, והאופי החם יחסית שלו מאפשר להגביר ללא חשש מבלי שאלו ישמעו שורטות או מציקות.

כשחוזרים לז׳אנר היותר פופי בתחילת הדיסק השני, אך הפעם מובל חשמליות ותופים כבדים ואני מסכם לעצמי סופית שזה מה שה- DAC-2 יועד לעשות.

Emil Klein/Wolfgang Manz - Brahms Sonatas for Cello & Piano
אה ככה? אז בואו נראה מה הוא יודע בכיוון הפוך לגמרי.
אבל שלא כמו בובו אני חייב לעשות הפסקה מנטלית לפני שאאזין לשתי הסונטות לצ׳לו ופסנתר של בראהמס.

אפילו אחרי ההפסקה איכשהו ציפיתי שמשהו יתקוף אותי, אבל לא. משיכות הקשת של קליין אקספרסיביות ומגיעות גם לעדינות, אך נכון שזה לא השיחזור הכי עדין או מעודן ששמעתי.
אני אוהב את הגוף של הצ׳לו בתחום הנמוך, הוא עבה ומוגדר אבל עדיין נשמע אקוסטי ולא אובר דינמי.
הצחיק אותי קצת הפיציקטו שכאילו הרגיש שהגיע מאיזה כלי אורח על הבמה, לא זוכר שחשתי כך עם הדאק שלי או איזה דאק אחר.

הפסנתר עוטף את הצ׳לו בחדר ברמה הפיזית ומעניק לו תמיכה ראויה, אך גם כשהוא מנגן מלודיה והצ׳לו מונוטוני הוא עדיין לא מקבל את הפוקוס. זה גם בגלל ההקלטה, ששמה אותו מאחור אבל גם בגלל שהוא לא פתוח מספיק בגבוהים. אך מלבד קצת ריכוך של הגבוהים אני לא מצליח לזהות איזה עיוות טונאלי כלשהו.

ברמה המוזיקלית, כלומר החווייתית, הייתי מרוצה מהצורה בה התנגנו הסונטות, במיוחד לאור העובדה שה- DAC2 הציג דינמיות וכוחניות שבדר״כ גורמים לסגנונות יותר מלודיים להשמע ממוכנים. אז לא, למרות שכאמור זה לא היה ביצוע שהגיע לשיאים של עדינות ולכן חסך קצת ממה שמגרה אצלי יותר את בלוטות הרגש, הוא לא נשמע רובוטי, רחוק מזה.

Ella Fitzgerald - Clap Hands Here Comes Charlie
במשך התקופה שה- DAC-2 ביקר אצלי, ניצלתי את ההזדמנות להאזין לכל חומרי ההי-רז שרכשתי בזמן האחרון וכן לבצע השוואות מול המרות של אותם חומרים לרזולוציות נמוכות יותר (down sample), הן עם כניסת ה- USB וגם עם ההייפייס2 וה- EVO.

ולמרות שלא חשתי שה- DAC-2 החצין את יתרונות ההי-רז כמו הממירים שעשו זאת טוב ביותר (נניח הוויס 202 והלה פונטיין) בוודאי שניתן להבחין באמצעותו הבדלים בין רד בוק והי-רז וכן להבדלים בין תוכנות ההמרה השונות.
יתר על כן, חשתי שבחומרי הי-רז סופסוף באה לביטוי עדינות שפחות הרגשתי במשך הסשן עם חומרי רד-בוק.

ניקח לדוגמה את Clap Hands של אלה (מזל, כמעט פספסנו ווקאל נשי בסשן) בגירסת ה 192 קילו הרץ. אני לא חושב ששמעתי מה- DAC-2 עדינות ועידון כמו ששמעתי בטרקים You're my thrill או 'Round Midnight ואני לא חושב שזה מקרי שאלו הגיעו דווקא בגירסא הזאת.

אם אתם תוהים מה היו ההבדלים מול ההמרות ל- 96, אז מלבד היותן מעט יותר גסות ופחות עדינות, מי יותר ומי פחות (בתלות בתוכנה הממירה) ובעוד הקול של אלה ששולט בהקלטה הזאת סה״כ נשמע די דומה (לא זהה), דווקא כלי הליווי, בעיקר הפסנתר, קיבלו יותר חיות ופוקוס בגירסת ההי-רז המקורית.
הייתי רוצה להגיד שהכל פשוט נשמע יותר ״אמיתי״, אבל זה מתרגם אצלנו בדר״כ להבדל טונאלי שדווקא היה הפחות רלוונטי, יותר משמעותית היתה הזרימה המוזיקלית היותר נינוחה, המתאימה לז'אנר ולציפיות שלי מהאלבום ולכן ריאליסטית.

סיכום


טוב, הרבה מילים, ציפיות, מונחים ותאוריות. איך בכל זאת נסכם...

ברמה הטכנית/פיצ'רים כל הציפיות מומשו. אומנם המכשיר כבר "ותיק" ביחס לכמויות הממירים שמשוחררים חדשות לבקרים, אבל מבחינתי לא חסר בו כלום.
USB אסינכרוני תומך 24/192 שבאמת עובד, ולמעשה, לפחות על פי הבדיקות שלי, משתלב יותר טוב עם הסאונד של הממיר מכל הממשקים האחרים שניסיתי (מה שבדר"כ לא קורה).
הגליצ' היחיד בקטע הזה הוא סימון לא נכון לעיתים על התצוגה של 48khz במקום 44.1khz (בדיוק כמו בהייפייס1, כשבפועל הכל מנוגן נכון ובתדר הנכון).

שפע כניסות דיגיטליות הכוללות כל חיבור שנזדקק לו (כאמור ללא קונקטור BNC, לא קריטי), ואפילו כניסה אנלוגית לשילוב פרוססור חיצוני (ק"ב).

ונוסיף על כל זאת בורר ווליום דיגיטלי למי שמעוניין לוותר על קדם מגבר. אומנם לא שילבתי בחינה שכזאת בסשן ההאזנה (כפי שאני בדר"כ לא נוהג לעשות), אבל משום שבדר"כ מישהו שואל על הפיצ'ר אגיד רק בכמה מילים שאם יש לכם קדם ממש טוב כנראה שתרצו בכל זאת להשתמש בו. אם לא, שווה לנסות.

ונשארנו עם העיקר. בגזרת הסאונד מצאתי שה- DAC-2 מייצר סאונד נקי ודינאמי מעל הממוצע מצד אחד, אך בכלל לא "מהיר" (מתקשר לדיון האחרון בפורום), ממש לא אנליטי או ממוכן, ואפילו מעט רך (טונאלית) בגבוהים מה שמציג בסה"כ שילוב מעניין ולא נפוץ.
אך למרות שהוא לא מהיר ולא אנליטי, ה- DAC-2 אינו מהמכשירים המעודנים יותר ששמעתי, אבל אני כן בהחלט יכול לשייך אותו למשפחה המוזיקלית.

למי הוא מתאים לדעתי?
יש קבוצה לא קטנה בינינו שאוהבים בלוז, רוק קלאסי, ואפילו רוק יותר קשוח להם בדר"כ קשה לי להמליץ על ממיר לא יקר מאוד לו כדאי להאזין, שיתאים במיוחד לז'אנר אבל לא יהיה "נפילה" גם בסגנונות אחרים.
ה- DAC-2 פותר לי את הדילמה הזאת.

ולסיום אספר שבקרוב נחשף גם לאח הקטן שבחבורת הממירים של W4S והפעם בפורמט סקירה חדש.
Stay Tuned!

Wyred 4 Sound DAC-2



סטאפ בחינה והשוואה


מקור: MBL 1531, MBL 1611, PC based Music Server,M2Tech hiFace Evo, Lenco L70, Denon 103R
הגברה: MBL 8011S
כבילה - חשמל: Siltech Ruby Hill II, MBL, Elrod
כבילה - סיגנל: Siltech Compass Lake, Siltech Prince, Siltech i770, Furutech Formula2 USB
טיפול חשמל: Isotek Orion
סטנד: Finite Elemente Pagode Master Reference
רמקול: WLM La-Scala


נתונים טכניים (נתוני יצרן)

Typical Distortion THD+N (20-20kHz A-weighted) <0.006% THD+N
Frequency Response (20-20kHz) +/- 0.075db
S/N Ratio > 115 db
Crosstalk > 98 db
Noise (A-weighted) < 7uV
Noise < 10uV
Balanced Output Level 5.2V (14.2 db)
Unbalanced Output Level 2.6V (8.2 db)
Output Impedance 100Ω
Channel Tracking < +/- 0.50 db



מחיר: 7,500 ש"ח
יבואן: Harmony Systems

Wyred 4 Sound DAC-2




hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות