עכשיו 12/12/18 21:55

פורסם: 14/07/11 00:22 ע"י aloni


ספקי כח Teddy Pardo - TeddyEvo & TeddyVDAC-PS



Teddy Pardo Power Supplies


היום מצפה לכם סקירה מעט שונה. הפעם לא נבחן מוצר אודיו per se אלא שני מוצרים משלימים בדמות ספקי כח לשני מוצרים שונים שכבר סקרתי בעבר.
ממיר הדיגיטל לאנלוג מסדרת ה- V של חברת Musical Fidelity הרי הוא ה- V-DAC.
ומוצר אחר מבית היוצר של חברת M2TECH המתחבר למחשב בעזרת ממשק USB אסינכרוני ומסוגל לספק סיגנל דיגיטלי ל- DAC במגוון ממשקים אחרים, הרי הוא ה- EVO.

שני מוצרים נהדרים אגב, שאם לא הספקתם להכיר שווה לבקר בלינק ולדגום לפחות את הסקירה הרלוונטית.

אוקי, שני מוצרים נהדרים, הבנו. אבל חלקכם בוודאי תוהה מה עבר בראשי כשהחלטתי לעשות סקירה על ספקי כח, זה פורום אודיו (ומוזיקה) לא פורום חח"י.

אז עבור מי שלא כל כך יודע מה זה ספק כח, אספר שלרוב מוצרי האודיו שלנו יש ספק כח, גם אם אנחנו לא רואים אותו. לא משנה אם זה מגבר, ממיר, נגן תקליטורים, פונו סטייג', או אפילו מחשב. בעוד שקע החשמל שבביתנו מזין את הציוד במתח של כ- 220V בזרם חילופין (AC), בדר"כ הציוד שלנו בנוי לעבוד על מתח נמוך בהרבה (לפעמים כמה) בזרם ישיר (DC) (עם כמה סייגים כגון בציוד שפופרות, אבל לא נכנס לזה כרגע).
תפקידו של ספק הכח אם כן הוא לספק את הזרם והמתח הדרושים למעגליו הפנימיים של המכשיר כשהוא מוזן (בדר"כ) מרשת החשמל.
איכותו של ספק הכח נגזרת ממספר פרמטרים, ביניהם יציבות המתח ביציאה, יכולתו להתמודד עם תנודות באספקת המתח, עם צריכת הזרם, חסימת רעשים חשמליים פנימה למכשיר ואחורה לרשת החשמל וכו'.

לרוב לאיכות ספק הכח משמעות גדולה לביצועי המכשיר, לכן אנחנו שומעים לא פעם התייחסויות של יצרני אודיו לספק הכח שבמכשיר. לעיתים אנו נתקלים במכשירים בעלי ספק כח בשסי נפרד (לרוב במוצרים יקרים יחסית), ולעיתים גם ניתן לשדרוג.
תופעה בה אנו נתקלים יותר ויותר בזמן אחרון, היא שגם למוצרים זולים יותר (סקרנו כבר לפחות שישה כאלו), יש בעצם ספק כח חיצוני למכשיר, אך כאן לא מדובר בספק מושקע, ההיפך, מדובר בדר"כ בספק ממותג, שלא רק שלרוב אינו ממצה את יכולות המכשיר המחובר אליו, אלא עלול לפגוע בביצועי הסטאפ כולו (נתקלתי בזה בעצמי מספר פעמים) בעקבות רעש חשמלי שהוא מפזר בסביבות השקע אליו הוא מחובר או דרך הציוד עצמו.

שני הספקים שנבחן היום באים להחליף את אותם ספקים בקונפיגורצית "עלוקה" (כך אני מכנה אותם משום שהם מתעלקים על שקע החשמל). למעשה במקרה של ה- EVO הוא מגיע ללא ספק כלל ועל הלקוח להשיג לו ספק כלשהו...

מה שעוד לא ציינתי בכל ההקדמה הזאת זה את בית היוצר של צמד הספקים. אם עוד לא שמעתם את השם תדי פרדו, כנראה שהסתתרתם באיזה מקלט בשנה/שנתיים האחרונות.
למרות השם האנגלו-סקסי, תדי הוא ישראלי החי ממש כאן במרכז הארץ. הרומן של תדי עם תחום האלקטרוניקה באודיו התחיל כבר בגיל צעיר, אך הגלגול האחרון של הרומן עקב תכנון של מעגל רגולציה (בשיתוף פעולה עם חברי פורום DIY) עבור ספק כח שבנה לעצמו (לציוד Naim).
אתם מכירים את סיפורי הסינדרלה האלו, בונים בהתחלה לחברים, מתחילים למכור, מזהים ביקוש...

ב- 2008 החליט תדי להפוך את העיסוק הצדדי לעיסוק ראשי (תדי מגיע אלינו מתחום ההי-טק). הייצור כמובן בבית, הליין מתרחב ממעגלי רגוליציה וספקים יעודיים לציוד Naim לספקים למוצרים אחרים כגון הסטרימרים של לוג'יטק (סקוויזבוקס) ובהמשך גם מוצרי אודיו כגון ממיר דיגיטל לאנלוג ומגברי כח המתוכננים בהמשך לקונספט שלו. עם הגידול בהזמנות והייצור היה גם צורך להעסיק עובדים ולהעתיק את הייצור אל מחוץ לבית.

נתקלתי לראשונה בספק של תדי ב- SB3 משודרג שחברנו פורמן סיפק לי להאזנה, ודרך הפורום בספק ה- Touch של אביעד ועוד כמה עדויות של משתמשי פורום אחרים.
מאז כבר יצא לי לשמוע עוד שלושה ספקים, את ה- DAC וחלק מהמגברים, ואני לפחות מרגיש שאני מזהה איכויות משותפות כלשהן, כך שכנראה חשיבות הספקים היא לא רק תאוריה. אבל אני מקדים את המאוחר, בואו נכיר קודם את המוצרים הנסקרים היום.

Teddy Pardo Power Supplies



אנו סוקרים היום שני מוצרים שונים הבנויים על קונספט דומה אך בעלי ערכי יציאה שונים (מתח וזרם) בהתאם למוצר לו הם מיועדים.

בניגוד לספקי ה- "עלוקה" אותם הם מחליפים, ספקי הכח של תדי ארוזים בקופסה (שילוב של מתכת ופלסטיק ככל שיכולתי לזהות) בעלת מימדים פיזיים המיועדת לעמוד על מדף ולא מתלבשת על שקי החשמל.
החיבור לרשת החשמל מתבצע בעזרת שקע סטנדרטי (IEC C14) מה שמקל מאוד על אילו בינינו שבחרו במפצלים או פילטרים בעלי שקעים אמריקאיים וזקוקים למתאמים על מנת לחבר ספקי עלוקה.

Teddy Pardo Power Supplies


החיבור למכשיר האודיו מבוצע בעזרת כבל מצופה כסף בעל בידוד טפלון המסופק עם ספק הכח כשבצד אחד קונקטור מתברג לחיבור לספק הכח, ובצד השני קונקטור המתאים למכשיר האודיו (במקרה של ה- V-DAC מדובר בקונקטור לא סטנדרטי, ונכון להיום יש לקצוץ את סיומת הכבל של ספק הכח המקורי עם ספייר של כ- 10 ס"מ ולשלוח לתדי שיתאים אותו לכבל החדש).
אהבתי את קונספט הקונקטור המתברג המונע ניתוק מלא או חלקי בשגגה.

Teddy Pardo Power Supplies


מלבד שני חיבורים אלו נמצא על הפאנל האחורי, בית פיוז, מפסק כיבוי הדלקה ומדבקה המפרטת את נתוני הספק.
במקרה של ה- TeddyEvo מדובר ב- 9 וולט ו- 300 מיליאמפר (ובכלל כתוב TeddyDuet :) כנראה בעלי אותם ערכים)
ובמקרה של ה- TeddyVDAC-PS מדובר ב- 12 וולט ואחד אמפר.

Teddy Pardo Power Supplies


על הפאה הקדמית נורית חיווי ירקרקה ובכך בעצם עברנו על כל החיבורים והפיצ'רים.
הקופסה בעלת מרקם משיי מט שחור הרגיש מעט לשמנוניות האצבעות כך שעדיף לא לגעת יותר מידי, חלקי הפלסטיק בגימור חלק מבריק יותר.
לא מדובר בשיא העיצוב, מזכיר אריזות ג'נריות בהן נתקלתי אך גם לא מוצר שהייתי שוקל אפילו להסליק. איכות ההרכבה בסדר גמור רק חבל שהמדבקות קצת עקומות. מזל שהן מאחור.

כפי שציינתי בהקדמה ספקי הכח של תדי מבוססים על מעגל הרגולציה - ה- TeddyReg או בגרסתו הנוכחית ה- SuperTeddyReg הזמינים לרכישה גם בנפרד ואפילו רק ה- PCB אם מישהו רוצה לבנות בעצמו.
(שאפו על פירסום הסכימה והסברים ל- DIYרים ההרפתקנים)

את כל המידע הטכני תוכלו למצוא דרך הלינק הקודם וגם כאן, אך על קצה המזלג אוכל לספר שהקונספט של הספקים האלו לא מצריך סוללת קבלים אימתנית, או טרנספורמטור יקר, אין לו את המחלות של הספקים הממותגים, או את בעית מהירות התגובה של פתרונות ייצוב לינארי בצ'יפ בעזרת פידבק. על פי היצרן והמדידות המוצגות באתר המעגל הדיסקרטי מספק ביצועים יוצאים מן הכלל בהשוואה לפתרונות אחרים. שוב, הפרטים בלינקים.

Teddy Pardo Power Supplies


סטאפ


יש לנו כאן שני מוצרים לבחינה, האחד טרנספורט (ה- Evo) והשני ממיר דיגיטל לאנלוג.

את ה- Evo עם הספק של תדי בחנתי על שלושה ממירים. על ה- Young מבית M2TECH, על ה- HD20 של Hegel ועל ה- V-DAC המשודרג.

את ה- V-DAC עם הספק של תדי בחנתי עם מקור אחד. עם ה- Evo המשודרג.
שאר הסטאפ כרגיל, מפורט בסוף הסקירה.

סשן ההאזנה שלנו לא יהיה סשן רגיל הפעם. יש לנו הרבה קומבינציות לבחון, ובהתאם לסוג המוצרים הרגשתי שבחינה השוואתית תהיה יותר מתאימה. זה אומר שנתרכז באלבומים מאוד מוכרים, ואף נתרכז בטרקים בודדים ולא בכל האלבום.

הסיבה לכמות הקומבינציות היא של- V-DAC יש לי שלושה ספקים לבחון.
הספק הבסיסי והמקורי של המכשיר.
הספק המשודרג מבית Musical Fidelity ה- V-PSU המתאים לעד שלושה מוצרים מסדרת ה- V.
הספק של תדי.

במקרה של ה- Evo יש לנו שני ספקים.
ספק ג'נרי בעל וולטאג' משתנה וזרם של עד 1 אמפר. (היה לי אחד יותר טוב, בעל וולטאג' קבוע וזרם של עד 3 אמפר שנשמע קצת יותר טוב, אבל ברגע של חולשה לפני שידעתי שארכוש את ה- Evo ויתרתי עליו לטובת ניל ואחר"כ לא הצלחתי להשיג אחד אחר).
והספק של תדי כמובן.

כל הספקים חוברו לאותו פילטר חשמל, במקרה של ספקי העלוקה השתמשתי במתאמי קונקטורים איכותיים יחסית שרכשתי בגרמניה. וליתר ביטחון, גם ל- V-PSU סיפקתי כבל חשמל "אודיופילי" ולא השתמשתי במקורי.

אוקי, אפשר סופסוף להתחיל להשוות.

סשן האזנה


Teddy Pardo Power Supplies


M2TECH Evo עם TeddyEvo

Eri yamamoto – Duologue
בחרתי דווקא באלבום הזה שכבר הופיע אצלנו לפחות פעם אחת, משום שרציתי אלבום עם כלים אקוסטיים, ופה יש לנו מגוון נהדר: פסנתר (כמובן), סקסופון, תופים, וקונטרבס. והיפה הוא שבכל טרק יש לנו רק פסנתר ועוד כלי אחד (דואו-לוג כן?) מה שמקל להתרכז בניואנסים הרבים של הכלים.

עכשיו ככה. אם הייתי צריך לתאר את הסאונד בעת שימוש בכל אחד מהספקים במסגרת סקירה רגילה, סביר שהייתי מתאר אותו בצורה זהה או דומה. ההבדלים כאן אינם שמיים וארץ, אלו הבדלים שבולטים יותר או בהשוואה ישירה, או במסקנות לאורך זמן.

אנסה לגעת בסקירה בשני האספקטים, סשן ההאזנה יוקדש יותר להשוואות ובסיכום אדבר יותר על האזנה לאורך זמן.

אנו מתחילים בהשוואה ישירה, זה אומר שאני מנגן טרק או חלק מהטרק עם ספק אחד, לוחץ סטופ, מחליף את הקונקטור של הראשון בשני, חוזר למושבי ולוחץ פליי. וכך הלאה.
נתחיל עם הטרק השני באלבום – Conversation פסנתר (יממוטו) וסקסופון (דניאל קרטר).
התחלתי עם הספק הג'נרי שלי. האמת נשמע נהדר. אני כבר מתחיל לפקפק בכך שישמע יותר טוב עם ה- TeddyEvo. מחליף ביניהם.
טוב, תוצאה שונה. הסקסופון יותר מפוקס, וקצת פחות "אוורירי". גם הפסנתר "נרגע" מעט.
אני חוזר על התהליך עוד כמה פעמים להיות בטוח שההבדלים קונסיסטנטיים.
הם באמת כאלו. עם הספק של תדי התוצאה יותר רגועה, יותר שקטה. משהו בתחום הגבוה בעיקר התעדן.
הספק הג'נרי לעומת זאת מרגיש כאילו הוא נותן יותר פירוט, ועם זאת ההקלטה נשמעת פחות טובה. אני מסכם לעצמי שזאת כנראה לא אינפורמציה אמיתית אלא סוג של רעש או ארטיפקט אחר. מה שכן, זה לא נשמע כמו "ההילה הדיגיטלית" הידועה לשימצה, זה נשמע טוב עד שמאזינים בלי, אז זה פשוט נשמע נכון יותר.
הבדל נוסף שניכר יותר בטרק הזה הוא הבדל מוזיקלי. הספק הג'נרי יותר "יורה" את המוזיקה ואילו הספק של תדי מספק אותה בצורה יותר נינוחה. "מתנגנת".

אני ממשיך ל- Circular Movement שם הדואט של יממוטו הינו מול כלי ההקשה של חמיד דרייק.
אם בטרק הקודם יכולתי לחשוב שיש שיעדיפו את ה- "חיות" של הסקסופון עם הספק הג'נרי כאן אין לי ספק שכל אחד היה מעדיף את התוצאה עם הספק של תדי.
ההקשות בשניות הראשונות של הטרק מייצרות וויברציות הרבה יותר ברורות ומתמשכות, גם ההקשות עצמן יותר מדוייקות ויש לי תחושה שהתחום הנמוך היה גם יותר מאסיבי ולא רק יותר מוגדר, אך על זה אני לא חותם לכם.
בקיצור בטרק הזה הספק של תדי נתן תוצאה יותר אמיתית, פחות הקלטה. הספק הג'נרי עדיין היה יותר "לפרצוף" ברמה המוזיקלית, אבל די מעורפל ברמה הטונאלית.

(2006) Metheny / Mehldau
אם התרכזנו קודם בגיזרה האקוסטית, באלבום הזה אנחנו מגלים שדווקא הנתמכת חשמל של מאת'ני היא זאת שהופכת מבליל סאונד די מעורפל לכלי הרבה יותר מוגדר ונקי. גם כאן אין לי שום ספק שרוב המאזינים יעדיפו את התוצאה עם הספק של תדי. בגירסה של הספק הג'נרי הגיטרה סחבה איתה מן מטען עודף שגם פגע בפוקוס וגם ממש עירפל את הסאונד. גם עכשיו עם התדי יש לה עדיין את התכונה הסונית האנטי אקוסטית (מלבד הטרקים בהם היא אקוסטית :) ) אבל היא נשמעת לאוזני הרבה הרבה יותר נכון.

אך תהיה טעות לא להתייחס לפסנתר של מלדאו כאן, הוא אומנם לא היה כל כך מעורפל בגירסת הספק הג'נרי, אבל בגירסת ה- TeddyEVO הוא קיבל שיפט טונאלי מסויים שהציב אותו בדיוק במקום הנכון. הוא גם מרגיש לי יותר שלם בתחום הנמוך ופחות נוקשה בטונים העלולים להשמע צורמים לעיתים.

Teddy Pardo Power Supplies


Musical Fidelity V-DAC עם TeddyVDAC-PS

במקרה של ה- V-DAC יש לנו בחינה קצת יותר מורכבת.
אנחנו מתחילים עם הספק המקורי של ה- V-DAC, מסוג העלוקה שיושבת על שקע החשמל. אחר"כ אנחנו עוברים ל- V-PSU, ספק הכח היעודי של MF שמאוד התלהבתי ממנו עד ששמעתי את הספק של תדי (התכוונתי לכתוב סקירה, או follow up אך כעת זה נראה לי מיותר) ושלישי את הספק של תדי.

המקור שלנו הוא ה- EVO וכדי לתת לו את המקסימום הוא מחובר בעצמו לספק של תדי עליו דיברנו בטסט הקודם.

אני ממשיך עם אלבום סופר מוכר המתאים לסוג השוואות שכזה.

Oliver Nelson - The Blues and The Abstract Truth
אז אחרי חודשים ארוכים (מאוד) שלא עשיתי בו שימוש, חזרתי ראשית לספק המקורי של ה- V-DAC.
אחרי שהתרגלתי לשני הספקים האחרים הוא נשמע לי כל כך מסכן... עדיין יש במכשיר משהו יפה, הוא יחסית לינארי אך עם אולי טיפה תוספת של מיד גבוה וקצוות מעט מוגבלים.
יש הרבה אלבומים שישמעו איתו נהדר, והצלחתי להפתיע אנשים ששמעו אותו כאן ולא האמינו שמדובר במכשיר שעלה לי חדש 700 וקצת ש"ח כולל משלוח (מאנגליה).
האלבום הספציפי הזה הוא לא דוגמה לאלבום המתנגן אופטימאלית עם ה- V-DAC הבסיסי. למרות שהוא מוקלט נהדר יחסית לתקופה, יש בו תדרים שיכולים להציג את ה- V-DAC כבעל אופי "זול" (במיוחד במערכת חושפנית) והוא קצת מתקשה להפגין את המוזיקליות המדהימה שבו.

אנחנו עוברים ל- V-PSU, הספק היעודי של MF לסידרת ה- V. הוא בעל מארז זהה לשאר המוצרים בסדרה, מקבל כבל כח עם קונקטור בצורת 8 בכניסה (כמו ממיר) ובעל שלוש יציאות לחיבור שלושה מכשירים מסדרת ה- V במקביל.

נדמה לי שזה היה ולרי ידידנו שקטל את הספק הזה באחד הפוסטים בטענה שזה ספק "סטנדרטי" לחלוטין עם רכיבים פשוטים. כך או כך זה לא ממש משנה לי. ה- V-PSU מעניק שיפור משמעותי ביחס לספק המקורי.
הוא גם נשמע כאילו הוא מרחיב מעט את הטווח הטונאלי, אבל יותר מזה הוא מגדיל מעט את הצליל ומשחרר אותו יותר למרחק. זה הופך את הארוע המוזיקלי להרבה יותר מעניין.
אך יש כאן גם צד שלילי, ההחצנה הזאת של הצליל, בעיקר בטונים הגבוהים יותר, מפגינה גם סוג של "לכלוך" סביב הכלים, בעיקר כלי הנשיפה.
אבל אני בכלל לא מתלבט, התוספת בקצוות והפרזנטציה היותר דרמטית גורמת לי להעדיף את הביצוע הזה ללא היסוס.

אך נותר לנו ה- TeddyVDAC-PS, במקרה הזה ידעתי מה הוא יעשה עוד לפני שעברתי אליו, הוא היה מחובר אצלי על ה- V-DAC זמן רב ואני זוכר איך האלבום הזה נשמע בקונפיגורציה הזאת.
אם הייתי משווה ישירות עם הספק המקורי אולי הייתי מרגיש שמדובר במכשיר אחר לגמרי. אם אני משווה ל- V-PSU אז אני מרגיש שמדובר במודל יותר מתקדם.
הספק של תדי אולי לקח את "זריקת הסאונד" רבע צעד אחורה, אך יחד עם זה הוא הרחיב את הקצוות אפילו יותר. כבר מתחיל להיות ל- V-DAC ממש באס (עדיין רחוק מהמוצרים המוצלחים יותר בתחום הזה, נכון), הוא גם כבר לא מרגיש קטום כל כך למעלה, אבל הוא גם הסיר לגמרי את אותה שכבת "לכלוך" שתארתי קודם כך שגם ההפרדה בין הכלים השתפרה, גם הפוקוס וגם השקט.
ה- V-DAC בקונפיגורציה הזאת הופך לממזר לא קטן.

הדבר הבא שעשיתי זה לעבור על כל רשימת האלבומים מהסקירה המקורית של ה- V-DAC ולנסות להבין האם המסקנות שלי משתנות בעקבות תוספת הספק של תדי.
אז אומנם הסקירה הזאת פורסמה לפני פחות משנה וחצי, אבל מים רבים זרמו בנהר מאז. הכרתי את ה- hiFace שדי טרף את הקלפים בתחום המחשב, בניתי מיוזיק סרבר חדש (בעצם שניים) ושמעתי המון ממירים שהרחיבו לי את הפרספקטיבה.

מאז הממירים שנבחנים מקבלים תנאים יותר טובים בכל תחום: המחשב, ה- EVO שללא ספק יותר טוב מכל מקור שניסיתי אז, אינטרקונקטים יותר טובים וגם כבל דיגיטלי.

למרבה המזל, למרות כל השינויים יכולתי עדיין להזדהות עם רוב מה שכתבתי (אם כי כיום המקורות ההם שאז בחנתי נראים לי ארכאיים ומיותרים). ה- V-DAC הבסיסי נותר מבחינתי מכשיר נהדר למחירו (שוב, כ- 700 ש"ח) די מאוזן, גם אם קטום מעט בקצוות. אני אוהב אותו במיוחד בתחום הווקאל (תחום חשוב לי כפי שרבים מכם יודעים) אך לא הייתי מגדיר אותו כמוגבל לז'אנרים מבוססי ווקאל.

הספק של MF מעלה אותו ברמה אחת, וזה של תדי מקפיץ אותו למעלה בכמה דרגות, יותר מוזיקלי, יותר מעניין, יותר שקט, ופחות קטום. עד כמה זה הגיוני לשלב ביניהם ברמה הכלכלית ננסה להחליט יחד בסיכום.

Teddy Pardo Power Supplies


סיכום


אוקי, עברנו כמה השוואות, מייד נסכם אותן, אבל יותר חשוב מאותן השוואות (לפחות עבורי) שאשלים משהו שהבטחתי בתחילת הסשן ואלו מסקנות בשימוש בטווח ארוך.

את שני הספקים האלו קיבלתי מתדי לפני שבועות (אולי חודשים) ארוכים. שמעתי הבדלים סוניים ברגע שחיברתי אותם, אולם במשך התקופה הזאת שהיתה עמוסה בסקירות אחרות, בתערוכה, ובשאר עיסוקים, לא ביצעתי כמעט השוואות מול הספקים הרגילים.

עם זאת, ה- Evo וה- V-DAC מחוברים דרך קבע לסטאפ שלי (למעט סיטואציות בהן אני בוחן ממירים אחרים) ועובדה אחת הינה משמעותית מאוד ובלתי ניתנת לערעור עבורי. מאז שהתחלתי להשתמש בשני הספקים האלו, כמות הזמן שאני מבלה בהאזנה למחשב גדלה פלאים, וזה מבלי לחשוב על העניין או לתכנן. זה אומר מבחינתי הכל.
אגיד את זה אחרת, אם אמצא את עצמי ממשיך לשבת על הגדר בגזרת הממירים כשעוד לא החלטתי איזה ממיר אני מתכוון לרכוש, ארכוש לעצמי את ספקי הכח האלו, למרות שכמעט תמיד יש פה איזה DAC מעניין בסקירה שאפשר להאזין לו.

לגבי ההשוואות בסשן ההאזנה, ניתן לומר שבאופן גורף הספקים של תדי תרמו בעידון, בחוויה אקוסטית יותר אמיתית, בשקט, ובפרזנטציה של במה יותר מסודרת ומפוקסת (לא יותר גדולה, בטח לא יותר מה- V-PSU אבל יותר מסודרת).
במקרה של ה- V-DAC היה גם שיפור חשוב מאוד באחת הנקודות החלשות של המכשיר, מתיחת הקצוות הטונאליים, ובכלל הקפיצה ב- V-DAC היתה גדולה מזו של ה- Evo.

נושא נוסף שאני בדר"כ לא נכנס אליו אך הפעם הוא מתבקש הוא נושא העלות והתמורה.
ה- TeddyVDAC-PS עולה כמעט פי שנים מהמחיר ששילמתי על ה- V-DAC (אך פחות ממחירו בארץ כמדומני). ה- TeddyEvo עולה כמעט מחצית ממחירו של ה- Evo.
בראיה "יבשה" אולי יהיה קשה לחלקכם לבלוע צפרדע כזאת, אני בהחלט יכול להבין את זה.
מצד שני האם לא נכון יותר לבחון עלות מול תועלת סונית, ללא שום קשר בסוג המוצר? אני לפחות חושב שכן, וזה אומר שכל אחד יצטרך לבדוק על הסטאפ שלו ובמדדים שלו. אני יכול להגיד שעל הסטאפ שלי ועל פי המדדים שלי, בהחלט משתלם (גם ה- Evo ובטח ה- V-DAC).

עלה לאחרונה בכותרות הפורום נושא ספק הכח היעודי של M2TECH עבור ה- Evo שאמור להגיע לארץ (ואלי) בכל יום. כמובן שזה מתמודד שיש לקחת בחשבון, לא בגלל עניין טכני כזה או אחר (מי אמר סוללות?) אלא בגלל שתמיד יתכן שהיצרן יודע הכי טוב כיצד לספק הזנת חשמל למוצרים שלו (מה שלא ממש הוכיח את עצמו במקרה של ה- V-PSU אני חייב לציין).

בהתבסס על האזנה לשני מושאי סקירה זו ועוד כמה אקזמפלרים בסגנון, אני חייב להמליץ לבעלי מוצרים עם ספק כח חיצוני פשוט לנסות את הספקים של תדי. יתכן שתוכלו למקסם את איכות הסאונד של המכשיר שלכם מבלי להחליף את המכשיר עצמו, פעולה שתעלה בדר"כ יותר כסף.

Teddy Pardo Power Supplies


סטאפ בחינה והשוואה


מקור: MBL 1531, PC based Music Server,M2Tech hiFace Evo, Lenco L70, Denon 103R
הגברה: MBL 8011S, MBL 5011
כבילה - חשמל: Siltech Ruby Hill II, MBL, Elrod
כבילה - סיגנל: Siltech Compass Lake, Siltech Prince, Siltech Princess, Furutech Formula2 USB
טיפול חשמל: Isotek Orion
סטנד: Finite Elemente Pagode Master Reference
רמקול: WLM La-Scala

מחיר: 1,350 ש"ח (לספק בודד)
הפצה: מאסטרו אודיו ו Teddy Pardo




hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות