מחבר |
הודעה |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
aloni כתב: אני חייב להביע את אכזבתי מהתגובות בשרשור הזה. חוץ מזה שלא ממש התייחסתם לשאלה המקורית, נוצר אצלי הרושם שרוב המגיבים כאן לא מקשיבים למוזיקה אלא לביטים ומספרים. השיא כמובן אצל מר לנג החוצפן שלא רק טחן שוב את משנתו הבלתי רלוונטית אלא גם קבע לנו מה אנחנו חושבים.
aloni כתב: אני לא חושב שנכון לשפוט סאונד במספרים ויכולות תאורטיות. נכון לשפוט סאונד בתוצאה סופית ומה שהיא עושה לך. ובהקשר הזה, אי אפשר לתת תשובה "מה יותר טוב", זה תלוי בסטאפ, במדיה הספציפית ובפרמטרים הספציפיים ש"עושים את זה" למאזין (זה מה שנקרא טעם, וסונוס הגיע הזמן שתקבל את זה).
מצטער אבל אני לא מסכים, זה כמו שתלך לשמוע אצל חבר גיטרה שהוא מנגן עליה משהו שהוא כתב ותגיד שהסאונד לא טוב. אין לזה שום קשר (אני מקווה שאתה מבין) כי זה הסאונד של הגיטרה. וככה זה צריך להשמע כי זה המקור. אתה יכול להגיד שגיטרה X נשמעת טוב יותר לך מגיטרה Y וזה כבר עניין של טעם אבל אין לו מקום במערכת שלך. (כי המערכת שלך צריכה לשחזר את מה שנותנים לה) נ.ב בשביל מה יש לך חיבור לאינטרנט בטלפון אם אתה לא עונה ל whatsapp שלך??
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
נערך לאחרונה על ידי Sonus בתאריך 02/06/11 00:30, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33194
|
Sonus כתב: aloni כתב: אני לא חושב שנכון לשפוט סאונד במספרים ויכולות תאורטיות. נכון לשפוט סאונד בתוצאה סופית ומה שהיא עושה לך. ובהקשר הזה, אי אפשר לתת תשובה "מה יותר טוב", זה תלוי בסטאפ, במדיה הספציפית ובפרמטרים הספציפיים ש"עושים את זה" למאזין (זה מה שנקרא טעם, וסונוס הגיע הזמן שתקבל את זה).
מצטער אבל אני לא מסכים, זה כמו שתלך לשמוע אצל חבר גיטרה שהוא מנגן עליה משהו שהוא כתב ותגיד שהסאונד לא טוב. אין לזה שום קשר (אני מקווה שאתה מבין) כי זה הסאונד של הגיטרה. וככה זה צריך להשמע כי זה המקור. אתה יכול להגיד שגיטרה X נשמעת טוב יותר לך מגיטרה Y וזה כבר עניין של טעם אבל אין לו מקום במערכת שלך. (כי המערכת שלך צריכה לשחזר את מה שנותנים לה) אני אשתדל לא ליפול למלכודת של "מה זה המקור" בתחום שלנו, משום שמזה הרי אין לאף אחד דרך לצאת בריא. גם כשאתה יושב אצל החבר יש לך בחירה, אתה יכול לשבת קרוב, רחוק, מול, בצד, או מאחוריו ובכל מקום תשמע קצת (והרבה) אחרת, והוא אגב גם שומע משהו אחר. אבל אותה "הופעת גיטרה" היא לא הנושא שלנו, אני מניח שאתה אינך מאזין במערכת לגיטרה מהסוג של החבר נקיה ובלי אפקטים, שלא לדבר על נושא ההקלטה עצמה. מה שאני מנסה להגיד, ונראה שאני אף פעם לא מצליח להגיע אליך בנושא הזה, זה שלמוזיקה משוחזרת יש הרבה רבדים. זה לא רק טונאליות דהינו "נשמע כמו הגיטרה", זה גם פרזנטציה, מוזיקליות וחוויה. אחד יכול לאהוב סאונד גדול (כאילו הוא יושב בתוך הבמה) אחר משורה חמישית, אין בזה נכון או לא נכון. אחד מושפע יותר מטונאליות אחר ממוזיקליות. בהנחה ששום מערכת אינה מושלמת, ושאלבומים שונים מוקלטים בבירור בגישה אחרת, ושבתכלס אין לך באמת למה להשוות (שוב הגענו לבעית המקור) כל מה שיש לך זה טעם. אם המערכת שלך נשמעת לך כמו הדבר האמיתי זה פשוט הטעם שלך.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
aloni כתב: Sonus כתב: aloni כתב: אני לא חושב שנכון לשפוט סאונד במספרים ויכולות תאורטיות. נכון לשפוט סאונד בתוצאה סופית ומה שהיא עושה לך. ובהקשר הזה, אי אפשר לתת תשובה "מה יותר טוב", זה תלוי בסטאפ, במדיה הספציפית ובפרמטרים הספציפיים ש"עושים את זה" למאזין (זה מה שנקרא טעם, וסונוס הגיע הזמן שתקבל את זה).
מצטער אבל אני לא מסכים, זה כמו שתלך לשמוע אצל חבר גיטרה שהוא מנגן עליה משהו שהוא כתב ותגיד שהסאונד לא טוב. אין לזה שום קשר (אני מקווה שאתה מבין) כי זה הסאונד של הגיטרה. וככה זה צריך להשמע כי זה המקור. אתה יכול להגיד שגיטרה X נשמעת טוב יותר לך מגיטרה Y וזה כבר עניין של טעם אבל אין לו מקום במערכת שלך. (כי המערכת שלך צריכה לשחזר את מה שנותנים לה) אני אשתדל לא ליפול למלכודת של "מה זה המקור" בתחום שלנו, משום שמזה הרי אין לאף אחד דרך לצאת בריא. גם כשאתה יושב אצל החבר יש לך בחירה, אתה יכול לשבת קרוב, רחוק, מול, בצד, או מאחוריו ובכל מקום תשמע קצת (והרבה) אחרת, והוא אגב גם שומע משהו אחר. אבל אותה "הופעת גיטרה" היא לא הנושא שלנו, אני מניח שאתה אינך מאזין במערכת לגיטרה מהסוג של החבר נקיה ובלי אפקטים, שלא לדבר על נושא ההקלטה עצמה. מה שאני מנסה להגיד, ונראה שאני אף פעם לא מצליח להגיע אליך בנושא הזה, זה שלמוזיקה משוחזרת יש הרבה רבדים. זה לא רק טונאליות דהינו "נשמע כמו הגיטרה", זה גם פרזנטציה, מוזיקליות וחוויה. אחד יכול לאהוב סאונד גדול (כאילו הוא יושב בתוך הבמה) אחר משורה חמישית, אין בזה נכון או לא נכון. אחד מושפע יותר מטונאליות אחר ממוזיקליות. בהנחה ששום מערכת אינה מושלמת, ושאלבומים שונים מוקלטים בבירור בגישה אחרת, ושבתכלס אין לך באמת למה להשוות (שוב הגענו לבעית המקור) כל מה שיש לך זה טעם. אם המערכת שלך נשמעת לך כמו הדבר האמיתי זה פשוט הטעם שלך. טוב, אפשר להמשיך ולא להסכים . שנמשיך? ההקלטה בוצעה בצורה מסויימת והטכנאי רוצה שתשמע את ההקלטה בצורה מסויימת (זה שאתה יכול לשבת בשורה ראשונה או חמישית לא קשור לעניין) וזה מה שהמערכת שלך צריכה לשחזר ולא אם אתה אוהב במה גדולה או קטנה וכו... נכון זה מורכב ולא פשוט אבל זה מה שצריך לשאוף. נכון, אלבומים שונים מוקלטים שונה ואתה צריך לשמוע איך שהקליטו אותם זה כל כך פשוט למה צריך לסבך את זה? מסכים איתך שבעיית המקור קיימת וזה נושא אחר לגמרי. תחשוב על זה ככה אם אתה (נגיד) אוהב במה גדולה והסטאפ שלך מורכב מרכיבים שמייצרים במה גדולה הרי לעולם לא תיהיה מרוצה מהסטאפ שלך כי תבוא הקלטה עם במה גדולה ואצלך ידפק כנראה הפוקוס, כי הסטאפ שלך משנה את ההקלטה. ואיך יוצאים מזה? צריך לשאוף כמה שפחות לטעם אישי וכמה שיותר למקור (עד כמה שזה קשה לביצוע) רכיב שאתה יודע שמשנה את הסאונד המקורי לא משנה עד כמה הוא קולע לטעם שלך צריך ללכת.
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2845
|
Sonus כתב: aloni כתב: Sonus כתב: aloni כתב: אני לא חושב שנכון לשפוט סאונד במספרים ויכולות תאורטיות. נכון לשפוט סאונד בתוצאה סופית ומה שהיא עושה לך. ובהקשר הזה, אי אפשר לתת תשובה "מה יותר טוב", זה תלוי בסטאפ, במדיה הספציפית ובפרמטרים הספציפיים ש"עושים את זה" למאזין (זה מה שנקרא טעם, וסונוס הגיע הזמן שתקבל את זה).
מצטער אבל אני לא מסכים, זה כמו שתלך לשמוע אצל חבר גיטרה שהוא מנגן עליה משהו שהוא כתב ותגיד שהסאונד לא טוב. אין לזה שום קשר (אני מקווה שאתה מבין) כי זה הסאונד של הגיטרה. וככה זה צריך להשמע כי זה המקור. אתה יכול להגיד שגיטרה X נשמעת טוב יותר לך מגיטרה Y וזה כבר עניין של טעם אבל אין לו מקום במערכת שלך. (כי המערכת שלך צריכה לשחזר את מה שנותנים לה) אני אשתדל לא ליפול למלכודת של "מה זה המקור" בתחום שלנו, משום שמזה הרי אין לאף אחד דרך לצאת בריא. גם כשאתה יושב אצל החבר יש לך בחירה, אתה יכול לשבת קרוב, רחוק, מול, בצד, או מאחוריו ובכל מקום תשמע קצת (והרבה) אחרת, והוא אגב גם שומע משהו אחר. אבל אותה "הופעת גיטרה" היא לא הנושא שלנו, אני מניח שאתה אינך מאזין במערכת לגיטרה מהסוג של החבר נקיה ובלי אפקטים, שלא לדבר על נושא ההקלטה עצמה. מה שאני מנסה להגיד, ונראה שאני אף פעם לא מצליח להגיע אליך בנושא הזה, זה שלמוזיקה משוחזרת יש הרבה רבדים. זה לא רק טונאליות דהינו "נשמע כמו הגיטרה", זה גם פרזנטציה, מוזיקליות וחוויה. אחד יכול לאהוב סאונד גדול (כאילו הוא יושב בתוך הבמה) אחר משורה חמישית, אין בזה נכון או לא נכון. אחד מושפע יותר מטונאליות אחר ממוזיקליות. בהנחה ששום מערכת אינה מושלמת, ושאלבומים שונים מוקלטים בבירור בגישה אחרת, ושבתכלס אין לך באמת למה להשוות (שוב הגענו לבעית המקור) כל מה שיש לך זה טעם. אם המערכת שלך נשמעת לך כמו הדבר האמיתי זה פשוט הטעם שלך. טוב, אפשר להמשיך ולא להסכים . שנמשיך? ההקלטה בוצעה בצורה מסויימת והטכנאי רוצה שתשמע את ההקלטה בצורה מסויימת (זה שאתה יכול לשבת בשורה ראשונה או חמישית לא קשור לעניין) וזה מה שהמערכת שלך צריכה לשחזר ולא אם אתה אוהב במה גדולה או קטנה וכו... נכון זה מורכב ולא פשוט אבל זה מה שצריך לשאוף. נכון, אלבומים שונים מוקלטים שונה ואתה צריך לשמוע איך שהקליטו אותם זה כל כך פשוט למה צריך לסבך את זה? מסכים איתך שבעיית המקור קיימת וזה נושא אחר לגמרי. תחשוב על זה ככה אם אתה (נגיד) אוהב במה גדולה והסטאפ שלך מורכב מרכיבים שמייצרים במה גדולה הרי לעולם לא תיהיה מרוצה מהסטאפ שלך כי תבוא הקלטה עם במה גדולה ואצלך ידפק כנראה הפוקוס, כי הסטאפ שלך משנה את ההקלטה. ואיך יוצאים מזה? צריך לשאוף כמה שפחות לטעם אישי וכמה שיותר למקור (עד כמה שזה קשה לביצוע) רכיב שאתה יודע שמשנה את הסאונד המקורי לא משנה עד כמה הוא קולע לטעם שלך צריך ללכת. אבל אם לא ישבת באולפן, איך אתה יכול לדעת איך ההקלטה נשמעה שם? איך אתה יכול לדעת שהגיטרה אצלך בבית כעת היא הגיטרה במוניטורים של טכנאי האולפן?
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
LazyBoy כתב: Sonus כתב: aloni כתב: Sonus כתב: aloni כתב: אני לא חושב שנכון לשפוט סאונד במספרים ויכולות תאורטיות. נכון לשפוט סאונד בתוצאה סופית ומה שהיא עושה לך. ובהקשר הזה, אי אפשר לתת תשובה "מה יותר טוב", זה תלוי בסטאפ, במדיה הספציפית ובפרמטרים הספציפיים ש"עושים את זה" למאזין (זה מה שנקרא טעם, וסונוס הגיע הזמן שתקבל את זה).
מצטער אבל אני לא מסכים, זה כמו שתלך לשמוע אצל חבר גיטרה שהוא מנגן עליה משהו שהוא כתב ותגיד שהסאונד לא טוב. אין לזה שום קשר (אני מקווה שאתה מבין) כי זה הסאונד של הגיטרה. וככה זה צריך להשמע כי זה המקור. אתה יכול להגיד שגיטרה X נשמעת טוב יותר לך מגיטרה Y וזה כבר עניין של טעם אבל אין לו מקום במערכת שלך. (כי המערכת שלך צריכה לשחזר את מה שנותנים לה) אני אשתדל לא ליפול למלכודת של "מה זה המקור" בתחום שלנו, משום שמזה הרי אין לאף אחד דרך לצאת בריא. גם כשאתה יושב אצל החבר יש לך בחירה, אתה יכול לשבת קרוב, רחוק, מול, בצד, או מאחוריו ובכל מקום תשמע קצת (והרבה) אחרת, והוא אגב גם שומע משהו אחר. אבל אותה "הופעת גיטרה" היא לא הנושא שלנו, אני מניח שאתה אינך מאזין במערכת לגיטרה מהסוג של החבר נקיה ובלי אפקטים, שלא לדבר על נושא ההקלטה עצמה. מה שאני מנסה להגיד, ונראה שאני אף פעם לא מצליח להגיע אליך בנושא הזה, זה שלמוזיקה משוחזרת יש הרבה רבדים. זה לא רק טונאליות דהינו "נשמע כמו הגיטרה", זה גם פרזנטציה, מוזיקליות וחוויה. אחד יכול לאהוב סאונד גדול (כאילו הוא יושב בתוך הבמה) אחר משורה חמישית, אין בזה נכון או לא נכון. אחד מושפע יותר מטונאליות אחר ממוזיקליות. בהנחה ששום מערכת אינה מושלמת, ושאלבומים שונים מוקלטים בבירור בגישה אחרת, ושבתכלס אין לך באמת למה להשוות (שוב הגענו לבעית המקור) כל מה שיש לך זה טעם. אם המערכת שלך נשמעת לך כמו הדבר האמיתי זה פשוט הטעם שלך. טוב, אפשר להמשיך ולא להסכים . שנמשיך? ההקלטה בוצעה בצורה מסויימת והטכנאי רוצה שתשמע את ההקלטה בצורה מסויימת (זה שאתה יכול לשבת בשורה ראשונה או חמישית לא קשור לעניין) וזה מה שהמערכת שלך צריכה לשחזר ולא אם אתה אוהב במה גדולה או קטנה וכו... נכון זה מורכב ולא פשוט אבל זה מה שצריך לשאוף. נכון, אלבומים שונים מוקלטים שונה ואתה צריך לשמוע איך שהקליטו אותם זה כל כך פשוט למה צריך לסבך את זה? מסכים איתך שבעיית המקור קיימת וזה נושא אחר לגמרי. תחשוב על זה ככה אם אתה (נגיד) אוהב במה גדולה והסטאפ שלך מורכב מרכיבים שמייצרים במה גדולה הרי לעולם לא תיהיה מרוצה מהסטאפ שלך כי תבוא הקלטה עם במה גדולה ואצלך ידפק כנראה הפוקוס, כי הסטאפ שלך משנה את ההקלטה. ואיך יוצאים מזה? צריך לשאוף כמה שפחות לטעם אישי וכמה שיותר למקור (עד כמה שזה קשה לביצוע) רכיב שאתה יודע שמשנה את הסאונד המקורי לא משנה עד כמה הוא קולע לטעם שלך צריך ללכת. אבל אם לא ישבת באולפן, איך אתה יכול לדעת איך ההקלטה נשמעה שם? איך אתה יכול לדעת שהגיטרה אצלך בבית כעת היא הגיטרה במוניטורים של טכנאי האולפן? אל תתפזר אני מבין לאיפה אתה מנסה להגיע. בוא נסכים על משהו אחד לפני שממשיכים לחלק השני. נניח ואתה יודע מה המקור, האם יש מקום לטעם במערכת אודיו?
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2845
|
כן ולא. אם מטרתך היא נאמנות למקור בכל מחיר אז אין מקום לטעם.
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
אם המטרה היא לא נאמנות למקור אז מה אנחנו עושים פה? אם הכל עניין של טעם אישי אז על מה הוויכוח?
מעניין למה קוראים לאתר הזה כמו שקוראים לו
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 20:08
הודעות: 2845
|
אין ויכוח יש דיון ולשאלתך" מי שאוהב\נאלץ כמוני להאזין באוזניות, ומישהו אחר שנוהג להאזין בסלון גדול, במערכת עם שני סאבים מחוברים, מקבל את החוויה והסאונד אחרת. אבל מה? בשני המקרים, אם הקובץ המקורי יהיה איכותי יותר, שנינו נהנה יותר. לא מזמן התגלגל לידי רימסטר דווקא מוצלח מאוד, ובכל מקום בו ניגנתי אותי הוא נשמע קצת שונה (בגלל המערכת) אבל יותר טוב ממה שהכרתי עד כה.
_________________ אַנְ'לֹא שׁוֹתָה ווֹדְקָה, אַנְ'לֹא שׁוֹתָה רֶדְבּוֹל, רַק גִ'ין טוֹנִיק וּמֻעָבֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט בֶּט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 21/09/08 04:12
הודעות: 7061
|
LazyBoy כתב: אין ויכוח יש דיון ולשאלתך" מי שאוהב\נאלץ כמוני להאזין באוזניות, ומישהו אחר שנוהג להאזין בסלון גדול, במערכת עם שני סאבים מחוברים, מקבל את החוויה והסאונד אחרת. אבל מה? בשני המקרים, אם הקובץ המקורי יהיה איכותי יותר, שנינו נהנה יותר. לא מזמן התגלגל לידי רימסטר דווקא מוצלח מאוד, ובכל מקום בו ניגנתי אותי הוא נשמע קצת שונה (בגלל המערכת) אבל יותר טוב ממה שהכרתי עד כה. דיון בוודאי דיון! מה שאתה מדבר זה על 2 מקורות שונים אפילו שזה אותה מוזיקה באיכות שונה זה עדיין שתי מקורות. בוודאי שככל שהקובץ איכותי יותר נהנה יותר אבל זה מחוץ לדיון הזה, בהנתן מקור אין מקום לטעם באודיו.
_________________
Speakers: Wilson Alexandria X-2.2 Preamp: Momentum HD Preamplifier Amp: Dan D'Agostino Momentum Stereo Amplifier Source: MSB Analog DAC with Analog Power Base and Premium QUAD USB2 Cables: Transparent Reference XL MM2
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18431
|
Sonus כתב: LazyBoy כתב: אין ויכוח יש דיון ולשאלתך" מי שאוהב\נאלץ כמוני להאזין באוזניות, ומישהו אחר שנוהג להאזין בסלון גדול, במערכת עם שני סאבים מחוברים, מקבל את החוויה והסאונד אחרת. אבל מה? בשני המקרים, אם הקובץ המקורי יהיה איכותי יותר, שנינו נהנה יותר. לא מזמן התגלגל לידי רימסטר דווקא מוצלח מאוד, ובכל מקום בו ניגנתי אותי הוא נשמע קצת שונה (בגלל המערכת) אבל יותר טוב ממה שהכרתי עד כה. דיון בוודאי דיון! מה שאתה מדבר זה על 2 מקורות שונים אפילו שזה אותה מוזיקה באיכות שונה זה עדיין שתי מקורות. בוודאי שככל שהקובץ איכותי יותר נהנה יותר אבל זה מחוץ לדיון הזה, בהנתן מקור אין מקום לטעם באודיו. אבל בהנתן זאת שאין "מקור" כי אנחנו לא יכולים לדעת, אלא אם אתה מקליט לבד את המוסיקה שאתה שומע.. אז אין שום דבר אחר חוץ מטעם.
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |