לחדר של איזופון ואוקטב נכנסנו פעמיים.
בפעם הראשונה, נכנסנו לקראת סוף היום הראשון.
שהוא להזכירכם, שמור לעיתונאים, מפיצים ו "אנשים קרובים" ובכך בעקרון, הם שומרים על כמות אנשים סבירה. לתצוגות קצת יותר קריטיות, לשוחח עם המציגים באופן קצת יותר נוח וחופשי ועוד.
עדיין לאחר כל זה, התצוגה שלהם הייתה יבשה משהו וממש לא מעניינת.
נראה שהמציגים פשוט היו עייפים, או שהסט-אפ לא היה "מוכן" מספיק כדי לקבל קהל ביקורתי כשלנו (חבל, מפני שזה היום החשוב להם ביותר לכאורה) .. החלטנו שנכנס אליהם בהזדמנות הבאה שוב, סימנו וי והמשכנו הלאה..
{ד"א – גם בחדר של YG קרה בדיוק אותו הדבר.
בפעם הראשונה (מייד לאחר שיצאנו מאיזופון) שנכנסנו הייתה תצוגה דלוחה משהו,
החלטנו לבדוק שוב באחד הימים הבאים. – על החדר הזה, בהמשך גם כן}.
אז, אחרי יום, או יומיים שהסתובבנו בתערוכה.
החלטנו שזה הזמן "הנכון" לשוב אל החדר הזה לסקירה ממצה יותר.
איזופון ואוקטב מציגים יחד השנה, לאחר ששנה שעברה איזופון הדגימו עם הגברת שפופרות של ,Western Electric באופן שנשמע הרבה יותר טוב כנראה, מהתצוגה השנה.
אוקטב כמובן העמידו את האלקטרוניקה הטובה ביותר מביתם מסדרת ה Jubilee, מפלצות ענקיות כמונו בלוקים והקדם כמובן, שניהם משולבי שפופרות ואבן

עם כח אדיר.
איזופון כמו בשנה שעברה, בחרו להציג את ה TOFANA, רמקול הדגל של החברה.
שעלותו לפי הקונפיגורציה, גימור וכו - נע בין 37 ל 43 אלף יורו.
תצוגת הסאונד לצערנו, לא הייתה טובה יותר מהיום הראשון שנכנסנו ויצאנו עם פנים חמוצות.
הסאונד היה יבש, החדר היה ענקי והמציגים ניסו כמובן
למלא אותו בווליום גבוה מהרצוי ובכך איבדו לדעתי את הfiness שמערכת ברמה כזו אמורה להציג.
הבמה הייתה אמנם ענקית והאימג' היה מדויק.
אך הסופרלטיבים שכביכול "מעולים" בנוגע לציוד היקר הזה, לא עשו לנו שום דבר בגזרת הרגש.
אני את שלי שמעתי..אלון עוד המשיך להקשיב כמה דקות נוספות ועברתי לבר, שהיה בפינת החדר הרחוקה מאחור להמתין עד שיתרצה

.
שתי החברות הציגו בנוסף את מגוון מוצריהם באופן סטטי ברחבי החדר כמובן.
סה"כ לדעתי; או שהמציגים עם הציוד הנ"ל, או אוקטב יחד עם איזופון- לא הסתדרו.
לא בחדר הענקי הזה ולא יחד, לפחות לא בתערוכה הזו לצערי!.
המקור ששמענו בכל העת, גם ביום הראשון וגם בשני, היו תקליטים שהונחו על גבי
פטיפון מבית Clearaudio.
שכנראה אלמלא הוא, החדר הזה היה יכול לרדת לרמה קטסטרופאלית לחלוטין ואולי לא..
(אולי STUDER היה עוזר פה

).
מקור דיגיטאלי היה גם כן מחברת WADIA שעד כמה שאני זוכר, לא שמענו מנגן כלל.
רק בשביל לאזן את כל הנאמר, לא נרשמה בעיה אמיתית, או מוגדרת במיוחד.
רק הרגשה מסויימת של החמצה מבחינתי, מציוד שאמור להיות מהטובים ביותר שישנם היום
(ואולי פשוט ציפיתי\נו להרבה יותר).
בנימה אישית, הייתי מעדיף לשמוע את ה ARABBA למשל עם אלקטרוניקה יותר "צנועה" של אוקטב. בחדר הרבה יותר קטן.. נראה לי שלטעמי הם היו יכולים לקלוע בקלות.
א.
