אז כרגע אני בדילמה שנשאלה כבר בעבר אני בטוח..
בתור אחד שמנגן בעיקר מוזיקה מהמחשב בעיקר FLAC ומידי פעם כמה סרטי בלו ריי או הופעות הגעתי למסקנה שנכון לרגע זה העדיפות להאזנה באיכות גבוהה יותר בסטריאו חשובה לי יותר מכל האפקטים בסרטים ועוד כמה קולות של מחיאות כפיים בקהל בהופעות.
תמיד אני שומע AUTO FORMAT בשני ערוצים , פרט לסרטים והופעות שהמגבר מזהה שהוקלטו בסראונד.
אז יש ברשותי היום רסיבר קולנוע ביתי Sony STR-DB830 בן 13 לדעתי שהוחלף מספיק פעמים ב
PIONEER,DENON,HK בדגמים שכוללים 3D בשביל שדרוג ובסוף חזרתי אחורה.
גם בטכנולוגיות החדשות עם כל המעבדים החדשים הוא נתן להם פייט ואף הוריד אותי מנושא השדרוג בסוף.
זאת בגלל שב-AUTO FORMAT הוא נשמע אמיתי יותר מכולם וקרוב למגבר סטריאו.
הרסיבר מחובר לHTPC בכבל אופטי עם CREATIVE SUPREME FX ולרמקולים הבאים
Monitor Audio RX2 - FRONT
JBL 301 - SURROUND
Cerwin Vega VE - 5C - CENTER
JPW ML210I - REAR
סאב נותק עקב עודף באסים
*רצפת עץ *תקרת עץ
אז נכון להיום קמתי עם תחושה של עודף רמקולים "ללא שימוש" הכוונה לסנטר ואחוריים שנכנסים לפעולה רק במצב של סרט או הופעה,גם הופעות הפסקתי לשמוע בסראונד ובוחר בתפריט סטריאו.
חשבתי לעבור ל MARANTZ PM6005 עקב ביקורות מהללות והרמוניה מצוינת עם MONITOR AUDIO
מפרט בקישור הנ"ל
http://us.marantz.com/us/Products/Pages/ProductDetails. ... tId=PM6005התכנון לעתיד הוא להשאר ללא שום רמקול פרט לRX2 , למכור הכל ולקנות את האמפליפייר.
השאלות שלי הם כאלה ואשמח לתשובות מפורטות.
למרנצ יש כניסה אופטית וקואקס מה שלא נתקלתי עדיין במגבר סטריאו .
מזה אומר בפועל מבחינת איכות הכניסה בדיגיטלי למגבר סטריאו ביחד לRCA?
כמה המגבר חזק להניע שני רמקולים במידה ואחליט להשאיר גם את הJBL?
או לחלופין בעתיד להתמודד עם GX50 קדמי ובמקביל RX2 אחורי?
החשוב מכל:
האם יש טעם לכל השדרוג הזה או ש"הרבה תועלת" לא תצא מזה?תודה רבה.
אביב