הי רפי,
אין שום קרב ולכן אין שום סיום.
לא שמעתי את הציוד המדובר, והאמת שאני מאוד סקרן!! וגם, מאזין יותר לדיגיטל מאשר לאנלוג, אז לא שליח של שום אג׳נדה כאן.
מצד שני, גם אם למישהו יש אלגוריתם מצויין, שעושה עבודה נהדרת, לא מדובר בשום נוקאאוט לשום דבר.
בדיוק לפני חצי שעה יצא לי להאזין ל state of the art של 1900 בערך, Addison School Opera- ניגון מצילינדרי שעווה, דרך הורן מתכתי (שלא כמו בתמונה למטה), ללא שום התערבות חשמלית בסיגנל. אין יותר אנלוג מזה

החויה היתה מהפנטת והייתי שמח לחזור עליה בביתי, אלמלא למדתי שרק 35 מתוך 200-300 שיוצרו שרדו עד זמנינו, ורובן אינן פועלות באופן תקין. איך נשמע, תשאלו? על פי אמות המידה שלנו, איום ונורא, סדום ועמורה, מקומפרס, קטנטן ועמום.
מצד שני, ההאזנה למכשיר הזה חידדה את החשיבות המוחית/חוייתית של דברים שאינם קשורים לעקומת התדירות, עכבה, עיוות הרמוני וכו. הדברים שמסביב ומעבר לצליל עצמו.
מי שאוהב להאזין לאנלוג נהנה מכך - בין השאר - בגלל הידיעה וההכרה שמדובר בטכנולוגיה השייכת לעבר, כזו הפותרת בעיות שאינן קיימות יותר. יש גם הנאה בהאזנה למשהו מתכלה, בר תמותה מיסודו, שאינו עלזמני. זו הסיבה שהרבה חובבי אנלוג אוהבים הדפסות מקוריות, כאלה שאינן נמצאות בחנות, כאלה השייכות באופן בלעדי לזמן ולמקום בו נעשו. זו בדיוק החויה ששום אלגוריתם של דניאל הרץ, או אד מייטנר או ווטאבר, אינו יכול לספק.
משהו שאני ממש מתחבר אליו באמירות של חבר פורום אחר שעימו יצא לי להתווכח לאחרונה היא התחושה שהפורום הזה הפך להיות כמעט רק מתוכן. יש המון סיבות למצב הזה - רובן בלתי פתירות. מצד שני, היות וזה - לפחות עדיין - פורום של חברים ולא רק במה פרסומית, חשוב שיבואנים ידעו שהפוסטים שלהם חשופים לתגובות. במקרה הזה, התגובה שלי היא : יכול להיות שזה נשמע מצויין ״כמו״ אנלוג ועם הרבה יתרונות אחרים. יכול להיות שמרק לוינסון הוא גאון שעלה על משהו שאף אחד אחר לא חשב עליו. אבל אין מצב שבעולם שעבור חובב אנלוג אמיתי זה משחזר את ה
החויה של לשמוע אנלוג.
בקיצור, בהצלחה (באמת באמת!!

) בשיווק ומכירה של הציוד החדש. מדובר במשהו מאוד מעניין, אבל לא צריך לשווק אותו כמו טלויזיה micro oled