אמנם בתערוכה הקטנה, קצת התאכזבנו.
בעיקר בשל החדרים הלא מסודרים (היו בקומות שונות, ובפינות של הקומה בדרך כלל),
הצפיפות ובכלל תחושה של עייפות כללית (כנראה שלנו אחרי ימים שלמים בתערוכה "הגדולה",
אך גם מהחדרים השונים שהיו "בסוף הדרך").
אך מכמה חדרים בודדים, יצאנו די מבסוטים.
אחד החדרים האלו, היו של אקאפלה.
כבר בתערוכה הגדולה, התלהבתי מהפרזנטציה שלהם ומהפתיחות שנשמעה שם.
בתערוכה הקטנה, בנוסף ל VIOLON MK2 הציגו רמקול נוסף של החברה
(HARLEKIN MK II) ממש לצידו.
התמזל מזלנו והצלחנו לשמוע בסשין די ארוך, את שניהם.
החדר היה די עמוס כמעט בכל הזמן ששהינו במלון מרידיאן, אך לבסוף מצאנו הזדמנות לתפוס
מקומות סבירים כדי להקשיב לסט אפ שניגן שם.
החדר היה קטן מאד, קטן לעין ערוך מהתצוגה בתערוכה הגדולה ולהפתעתי הרמקולים הצליחו לנגן יפה מאד מבלי להשמע TOO MUCH.
המקורות השתנו בין פטיפון של קלייר אודיו מאחד הדגמים הבינוניים (כבר שיפור רציני מאד מה REGA 3 שהיה בחדר של אינשטיין..) ובין מקור דיגיטאלי.
מיוזיק סרוור בבניה עצמית (כנראה אישי של המציג עצמו) שכולל מארז מיוחד ויקר מאד.
שמשלב טרנספורט דיסקים סטנדרטי, HD נשלף ומסך מגע שמחובר למארז ויכול להתכוונן בזוית מתאימה לעבודה מולו (מגניב, אבל ענקי!).
שנכנסנו שמענו טראק מדיסק, של אחד המאזינים שנתן למציג להשמיע.
מתוך
La Linea del Sur של Renaud Garcia-Fons...
הקונטרבס היה מפורט עם עומק מדהים ביופיו. הפירוט והעשירות של הסאונד היו מצויינים.
ניגן ה VIOLON MK2 וגודל הפרזנטציה הייתה ניכרת בהחלט.
הסאונד היה אחד הטובים ששמעתי בחיי ובימים האחרונים בפרט

.
משם המציג השמיעה עוד כמה קטעים, על שני זוגות הרמקולים לסירוגין.
ג'אז ורוק במיוחד. קלאסי לצערי לא שמענו.
הרמקול הקטן יותר של החברה, שזו הפעם הראשונה שפגשתי בו בחיי, נשמע אמנם הרבה יותר מאוזן והרבה יותר אינטימי בחדר הקטן, אך ללא ספק הפוטנציאל
של ה VIOLON MKII היה המרשים ביותר בחדר.
אני יודע בוודאות שדעתי לא מקובלת על כל מי שהיה בחדר ואני בטוח שאלון למשל
עוד מעט יבוא ויספר מרשמיו.
אני את חברת אקאפלה הצלחתי קצת להכיר בימי הטיול למינכן, ולמזלי יצא לי לשמוע אותם ב 2 סט אפים שונים, חדרים ותצוגות שונות לחלוטין..
מה שנתן לי רפרנס טוב יותר ליכולות שלהם, אם כי לא מספק כמובן.
אלמלא המחיר המטורף, הם ללא ספק היו יכולים להוות תחרות די קשה לרמקולי הורן אחרים
שאני מתלהב מהם מאד (האוונטגרד למשל) בכל פעם שאני מאזין להם.
א.
