אני שמח לדווח על סיומה של עיסקת מכירת הקדם מגבר שלי.
לפני חודשיים החלטתי שהשילוב של פרה-פאור של פאס לא נתן לי את מה שאני מחפש עם הרמקולים שלי, וחיפשתי קדם שפופרתי.
פירסמתי מודעה באודיוגון למכירת הקדם (x-1 ). במודעה היה תיאור מדוקדק של המכשיר, ציון שהוא עובד באופן מושלם ותמונות שהראו כמה שריטות בחלקו התחתון (זה שאינו חשוף לראיה).
כעבור יום-יומיים מכרתי אותו לבחור באוקלהומה עם די הרבה פידבקים חיוביים. לפני המשלוח בדקתי את תפקוד המכשיר מא' ועד ת' והכל היה מושלם. ארזתי, שלחתי דרך יופס.
כעבור שבוע קיבלתי אי מייל מהרוכש, שסיפר לי שיש לו בעיה עם המכשיר: הווליום אינו עובד (הוא תמיד על מקסימום). מעולם לא ניתקלתי בכך אבל ניסיתי להנחות אותו בטלפון לסידור העניין. לא עזר. הוא קרא לחבר שיבדוק עימו את המכשיר - לא עבד.
אוקיי....הצעתי שישלח חזרה את המכשיר אלי או שישלח אותו לפאס לבס לתיקון. בגלל שבאמת לא הרגשתי שמדובר באשמתי (המכשיר עבד לפני המשלוח, ונארז באריזה מקורית כפולה!) הצעתי לשלם עבור כל המשלוחים (אל פאס ומפאס ) ועבור 75% מעלות התיקון עצמו (שהיה די ברור לי שלא יהיה מסיבי מאוד). הבחור הסכים. בשל העובדה שהיתה זו עונת ces חיכינו עד שיחזור הצוות ואז שלח את המכשיר. כעבור שבוע הודיעה פאס לבס שמדובר בתקלה מינורית וכי המכשיר יתוקן תוך שבוע נוסף ואז ישלח. כעבור שבוע נשלח המכשיר אבל מספר ימים לאחר מכן לא הצליח הקונה לאתר את המכשיר....החברה אף דווחה שהמכשיר נמסר
טוב, לאחר תלאות מרובות איתרנו את המכשיר והוא הגיע לקונה. בדיוק חודשיים לאחר שנמכר

לאורך כל התקופה הזו שוחחנו מספר פעמים והוא התגלה כבחור נחמד מאוד. ביחד ביכינו את החלטתנו הנמהרת לקנות מכשירים חדשים שעלתה לו בהמתנה בת חודשיים ולי - בתיקון/החלפה של הרמקולים ותיקון מסיבי של הקדם שקניתי.
בסופו של העניין כתבתי לו שאני מעוניין בחשבון הסופי מפאס. הוא ענה לי, שהתקשר לפאס והם אמרו לו שהתיקון והמשלוח חזרה על חשבונם (המכשיר היה כבר מחוץ לתקופת האחריות!).
נגמר טוב, אבל היה יכול להיות מה-זה-רע.
למה זה חשוב? כי קניה מקומית של יד שניה, אפילו יקרה יותר היא סוג של ביטוח מפני בעיות משלוח, מכשירים פגומים וכו' וכו' וכו'.
בחצי השנה האחרונה נתקלתי בכך מספר פעמים - כקונה וכמוכר.
Rant out