בקשר לכבלים - רכשתי לאחרונה מלוני כבל שנקרא "טלוס פלטינום רפרנס"
הנהכבל מאוד נחמד שבא לי ,וחיברתי אותו למיד .
עדיין היה לי אובר בס מטורף בעיקר בגלל כבל שעשיתי פעם בעצמי בעובי שניתן להניע איתו אוניה , אותו החלפתי בכבל כסף של אודיוקווסט (כידוע לכולם לכסף יש פחות אקסטנשיין בבס .(אוורסט) ,
ביאמפינג - אני משתמש בבי אמפינג עם לקסמן 800 מונובלוקים במיד ,ואנטם מונובלוקים M1 לבס מזה חודש ,לפני שבוע הגיע אלי חברי ברקצ שכידוע הוא פריק של בסים ,וטען בתוקף שכל המשקל נעלם ,טוב ,אמרתי לו תבוא בעוד משבוע ונראה מה אתה אומר , הלך הבחור ,החזרתי הרום קורקשיין שלי ,כמה מדידות קצרות ווואלה -בסים כאילו יש שני סאבים 18 אינץ בחדר ,חזר ברקצנו והתעלף מכמות הבסים ,אבל לי לא היה טוב ,הבס העכיר לי את הכל ,
בקיצור ,בשביל מה יש לי קרוס אקטיבי ברום קורקשיין ,הרמקול שלי ,נקודת החיתוך בין הוופרים למיד היא 190 HRZ ,וככה לימדתי את הרום קורקשיין שלי לשלוח ללקסמנים כל דבר שהוא מעל 190 הרץ ,ולשלוח לאנטמים שמחוברים לבס כל מה שמתחת לתדר הנ"ל, קצת שיחקתי עם סוגי חיתוך באזור הזה ,ולבסוף בחרתי לינקוויץ מסדר רביעי ,בתצורה הזו משום מה הגיעה צלילות מטורפת של המיד ובסים שלא מעכירים את כל המיד ,
אני יודע שמיד יקפצו "יודעי דבר" ויאמרו שהייתי צריך לנתק את הקרוסים הפסיבים ,לא מנתק אותם !!!! ולא משנה את תיכנון הרמקול המקורי ,והנה למרות הכל זה עובד נפלא ,יש אפילו הרגשה שכל מגבר נהיה יותר טוב כשלא צריך לשאת את התדרים של המגבר השני ,
בקשר לבסים עדיין נשארו לי בסים שטרם שמעתי באף מערכת ,עם אקטנשיין לכוון 17 HZ ,האמת זה משהו שצריך להתרגל אליו ,מה שטוב בזה זה שמרסק אבנים בכליות אם יש ?וגורם לתנועות קשות באשכים עם התחתונים לא צמודים !,
בקיצור קצת התרגשויות קטנות בנוסף לשוטף המוזיקה (קיבלתי השבוע 250 DSD חדשים ) ככה שאני מחטט שם קצת ,
מפסוט רצח מהחלקות של הכבל של TELOS ,
ובכלל ,פתאום צמחה לי מערכת אחרת בהתנהגות שלה ,וגם זה נחמד ,לא?