michael123 כתב:
ברוך
איך אתה מסביר שבחודש האחרון שני חברי הפורום שונים התלוננו כי כבל HDMI נשבר?
בלי קשר לכל הסיפור, כנראה משהו לא בסדר עם הסדרה/כבל/דגם/או..?
Michel123
אין לי צורך להסביר, כי זה שכתב בפורום לא התלונן, רק שיתף, קוראים לו ראובן בר
והוא התקשר אליי ואמר לי שהקונקטור נשבר באחריותו בלבד, להבדיל מאמנון!
והזמין כבלים חדשים בתשלום, עוד פעם להבדיל מאמנון,
אתה רואה יש אנשים ישרים והגונים בעולם הזה,
אבל מה שחשוב באמת
שים לב!
שלמרות שאין אחריות על שבר בקונקטורים, החלפתי במיידית למר אמנון את הכבלים
בכבלים אחרים חדשים ואף יותר מכך, על פי בקשתו הוחלפו לחברה אחרת שביקש( HiDiamond)
ואף הוא אודה לי על כך, מאז ועד היום אמנון היה אצלי עוד מס' פעמים
ואף אמר לי לא פעם, שהוא מרוצה מאוד מהכבלים הללו.
הטיעונים שלו החלו רק לפני כשבוע וחצי כשלקח ממני להאזנה כבל של Siltech
ולהזכירך כמס' חודשים אחרי שכבר החלפתי לו את הכבלים בכבלים חדשים.
אגב! כבל שלא הוחזר אליי ולא שולם עד לרגע זה.
אגב! אמנון התוודה בפניי שעוד כבל HDMI של חברה מאוד ידועה,
אני לא אזכיר את שמה מבחינת הגינות, נהרס אצלו ולא עובד,
מעניין! איך זה שכל כך הרבה כבלים מחברות ידועות שם,
נהרסים אצל אמנון בכזו קלילות, מוזר מאוד לא?
אגב! עד עכשיו לא הבנתי על מה אמנון מתלונן? הרי הכבלים הוחלפו בחדשים מייד כשאמנון פנה אליי,
אז על מה התלונה שלו לאחר כל כך הרבה זמן? ואני מזכיר שוב,
גם אתמול הצעתי לאמנון שוב החלפה אם הוא מעוניין בכך, למרות שאינני מבין על מה, אבל העיקר שיהיה מרוצה.
לדעתי וזו דעתי בלבד, אם מגיע לי איזה שהוא פוסט ממר אמנון,
זהו צריך להיות פוסט חיובי בלבד.
שבת שלום.