לא להאמין כמה שעברתי בשנתים האחרונות.
אך בעצם סיפור תלאות זה לא ניראה שונה מאודיופילים אחרים
המערכת לפני אחרונה שלי הייתה:
VR2 , מגבר מנורות של קונרוד ג'ונסון ופרה ונגן של MF3.2.
היה לי קשה מאוד לחיות עם התוצאה הנוכחית.
הגבוהים היו גבוהים לי מידי וצורמים.
הנמוכים לא נשלטו מספיק טוב.
ובכלל היתה תחושה שהמגבר קטן על רמקול זה.
וכאן התחיל מסע שידרוג שסופו היה שונה לחלוטין ממה שתוכנן מלכתחילה.
הרעיון היה לחפש הגברה שונה שתניע את הרמקול טוב יותר.
ןעל הדרך תיכננתי להחליף את המקור גם כן.
כאן התחילה עליה לרגל של מיטב היבואנים בארץ לעיר הפרובינציה.
אך מסתבר שזו בקשה לא כל כך פשוטה לספק רמקול זה
נבדקו:
אינטגרייטד של AARON ומקור בלונוט סטיברד.
אינטגרייטד של EDGE ומקור של RAYSONIC.
פאוור של AARON, פרה של Modwright ומקור של MICROMEGA.
פאוור של AARON, פרה של MANELY ומקור של NORTH STAR.
ברמה הכללית כל הסטאפיים היו טובים עם הבדלים בינהם כמובן,
אך לא הייתי שלם עם אף סט אפ כי הרגשתי תמיד שהרמקול חוסם אותי
ובעצם אותם גבוהים שמפריעים לי מקורם ברמקול עצמו.
בין הסט אפים שהוזכרו למעלה הסט אפ של AARON והסטינדברט
היה בלי ספק המוצלח ביותר וניצח בלא מעט נקודות את השאר.
המגבר שלט ללא עוררין ברמקול והנגן היה תענוג לאוזנים.
אך ... (אך גדול ...) הנגן עולה בקרוב למשכנתא של הבית שלי.
מסקנת הבינים היתה ברורה לחלוטין.
לא רק המגבר והנגן צריכים ללכת אלא גם הרמקולים.
התחלתי לשמוע רמקולים לקבל תחושה איזה רמקול יכול להתאים לי.
בינהם: אקוסטיק זן אדאג'יו, ליווינג וויס, אודיום, אופרה קווינטה.
עד ששמעתי את הוינה אקוסטיק בטהובן.
וכאן ידעתי שזהו זה, זה הרמקול שלי.
נפלתי על הזדמנות טובה של יד שניה במצב חדש לגמרי ולקחתי.
הביקור הבא בפרובינציה היה של אמיר ארמה
שהביא איתו את היוניסון (הגברה ומקור) ואת האודיופלייט (הגברה ומקור).
נבדקו כל השילובים האפשרים עם ציוד זה ומכל השילובים הנ"ל
יצא שנגן האודיו פלייט דיבר אלי הכי טוב.
והזמנתי גם את יוניקו 100.
שמעתי את היוניקו סקונדו והוא היה בסדר גמור.
אך אני למען השקט הנפשי הזמנתי ספרים רצינים.
היום המערכת בהרצה ואני מרוצה מאוד.
תודות:
ראשית לכל היבואנים שביקרו אצלי וסחבו את מיטב הציוד שלהם.
נייל מ LIVESOUND,
ערן מאודיופרייק,
עופר ממאסטרו אודיו
וכמובן לאמיר ארמה.
תהנו מהתמונות: