מחבר |
הודעה |
הצטרף: 16/08/10 09:40
הודעות: 761
|
אני רוצה לקנות כמה תקליטים שהם must ואני קצת מתלבט לגבי איזה הדפסה לקנות , כאלה שהם reissue שבדרכ מוצאים אותם על 180 גרם או לקנות את גריסא מקורית או מאוחרת יותר אבל לא remaster , אפרוופו 180 גרם - האם זו הבחירה הראשונה שלכם ? למשל תקליטים של דילן (גם במונו ) יש כאלה שאומרים לקנות גרסאות ישנות ולא מעט מדווחים שגירסת reissue של sandazed טובה גם מהדפסה המקורית, כנל לגבי לאונרד כהן
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33179
|
בדר"כ די בלתי אפשרי למצוא מקורי במצב טוב שיהיה עדיף על reissue. תמיד יש יוצאים מן הכלל אבל זה לדעתי הסטנדרט.
(ולא שחסרים reissues מעפנים)
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
הצטרף: 21/05/11 00:06
הודעות: 803 מיקום: פתח תקווה
|
היי יש לי הדפסות חדשות גם של דילן וגם של כהן אתה מוזמן לבוא להאזין, ולהחליט בעצמך לגבי האיכות
בנוסף , יש ראישויים של חברות שקנו את הזכויות, ולפעמים החברות המקוריות מדפיסות מחדש גם פה יכול להתבטא ההבדל באיכות
ארי
_________________ ארי MUSIC & DESIGN http://www.musics-design.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 10/04/10 00:12
הודעות: 1689
|
aloni כתב: בדר"כ די בלתי אפשרי למצוא מקורי במצב טוב שיהיה עדיף על reissue. אפשר גם אפשר - עניין של סבלנות וכסף. אם reissue- אז רק מ"השנים ההן", מקסימום עד סוף שנות ה-70. וכמובן שכל ש-reissue רחוק יותר מהדפסה ראשונה, כך איכות הצליל תהיה ירודה יותר. reissue המודרניים מודפסים מרוב מקבצים דיגיטליים Hi-Rez במקרה הטוב (חברות כמו Back to black, Wax וכאלה מסתפקים בכלל ב-Red Bock או, אולי, אפילו ב- Mp3 - לפי הצליל), זה זבל שלא שווה את כסף - עדיף לשמוע מהמחשב. יוצאי מן הכלל -חברות Analogue Production, Speaker Corners, Music matters שברוב המקרים משתמשים במקור אנלוגי ל-reissues. אבל גם שם לא הכל ורוד (במיוחד ב-AP) - יותר מדי פגמי הדפסה (קליקים , עיוותי צליל).
_________________ ויטלי
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
זה מאד השתנה בשנים האחרונות, מאז שאנלוג פתחו את קוואליטי. זו מדפסה מעולה. אולי הכי טובה בשוק היום. מה שהם עשו עם הדורז ועם קרידנס קלירווטר אף אחד אחר לא עשה. גם מה שהם עושים בשביל מוזאיק - הרולנד קירק של מוזאיק שם בכיס הקטן כל הוצאה קודמת שלהם מבחינת הדפסה. מצד שני הדגימות שיש לי מהדפסות הליוינג סטראו שלהם לא מושלמות ומצקצקות די הרבה.
ככלל לשאלה, אני בצד של אלוני. כמובן שההוצאות שנזכרות למעלה ממקורות דיגיטליים דפוקות לגמרי (אם כי לסדרת BTB היו כמה הברקות יפות, כמו ניק דרייק למשל) אבל הטובים הם באמת מעולים.
נ.ב. 180 ג' זה גימיק שיווקי שלא אומר שום דבר. מה שקובע יותר מהכל זה טכנאי הרימסטר ובית הדפוס. אם אני רואה קווין גריי או ברני גרונדמן או סטיב הופמן ו-RTI או Quality או פאלאס או אופטימל, כמעט תמיד מדובר בתקליטים פגז.
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
נערך לאחרונה על ידי Ami בתאריך 30/01/16 17:43, נערך פעם אחת בסך הכל.
|
|
חזור למעלה |
|
 |
עוסק בתחום
|
 |
 |
הצטרף: 26/09/08 21:35
הודעות: 18392
|
Ami כתב: זה מאד השתנה בשנים האחרונות, מאז שאנלוג פתחו את קוואליטי. זו מדפסה מעולה. אולי הכי טובה בשוק היום. מה שהם עשו עם הדורז ועם קרידנס קלירווטר אף אחד אחר לא עשה. גם מה שהם עושים בשביל מוזאיק - הרולנד קירק של מוזאיק שם בכיס הקטן כל הוצאה קודמת שלהם מבחינת הדפסה. מצד שני הדגימות שיש לי מהדפסות הליוינג סטראו שלהם לא מושלמות ומצקצקות די הרבה.
ככלל לשאלה, אני בצד של אלוני. כמובן שההוצאות שנזכרות למעלה ממקורות דיגיטליים דפוקות לגמרי (אם כי לסדרת BTB היו כמה הברקות יפות, כמו ניק דרייק למשל) אבל הטובים הם באמת מעולים. 
_________________ אביעד בריד - Byrdio VYGER / RAAL /CH Precision /Aries Cerat /Kharma /Clarisys audio /Boenicke /J.Sikora VYDA lab /Pink Faun / Aidas - Etsuro - SAEC - SOtM - CSport - Fono Acustica
טל - 052-6161-497 Gמייל - byrdparis@gmail.com
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33179
|
vitalyi כתב: aloni כתב: בדר"כ די בלתי אפשרי למצוא מקורי במצב טוב שיהיה עדיף על reissue. אפשר גם אפשר - עניין של סבלנות וכסף. ותשוקה להימורים 
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 29/09/09 00:10
הודעות: 3580
|
byrdparis כתב: Ami כתב: זה מאד השתנה בשנים האחרונות, מאז שאנלוג פתחו את קוואליטי. זו מדפסה מעולה. אולי הכי טובה בשוק היום. מה שהם עשו עם הדורז ועם קרידנס קלירווטר אף אחד אחר לא עשה. גם מה שהם עושים בשביל מוזאיק - הרולנד קירק של מוזאיק שם בכיס הקטן כל הוצאה קודמת שלהם מבחינת הדפסה. מצד שני הדגימות שיש לי מהדפסות הליוינג סטראו שלהם לא מושלמות ומצקצקות די הרבה.
ככלל לשאלה, אני בצד של אלוני. כמובן שההוצאות שנזכרות למעלה ממקורות דיגיטליים דפוקות לגמרי (אם כי לסדרת BTB היו כמה הברקות יפות, כמו ניק דרייק למשל) אבל הטובים הם באמת מעולים.  + עמי טוב לפגוש אותך 
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 17/04/11 15:05
הודעות: 7079
|
barvfr כתב: עמי טוב לפגוש אותך  התודה לזיו שהביאני עד הלום. 
_________________ "Jazz disorganizes all regular laws and order; it stimulates to extreme deeds, to a breaking away from all rules and conventions; it is harmful and dangerous, and its influence is wholly bad. " - Anne Shaw Faulkner, 1921
|
|
חזור למעלה |
|
 |
חבר האתר
|
 |
הצטרף: 01/09/08 15:14
הודעות: 33179
|
Ami כתב: (אם כי לסדרת BTB היו כמה הברקות יפות, כמו ניק דרייק למשל) וואללה? איזה כיף. יש לי אחד כזה שיושב חודשים סגור. נראה אם יש עוד בסביבה.
_________________ ביוגרפיות , עם קלאסי ואלגנטי , פשוט לא הולכים לעבוד. I have been supported from the bottom of my heart בוכה דה פלורסנט
|
|
חזור למעלה |
|
 |