שנה + שלא ביקרתי במקדש הסאונד השרוני.
עדיין אין שילוט ואין קליטה סלולרית אבל הסאונד הורוד חזר לאוזניים.
הוילסון בנט הבכיר חובר לאחר כיבוד, ללוקסמן המשולב ואלו השתלבו עם נגן O סידי של מטרונום, משהו בקטנה עולה חצי מהרמקול.
הרמקול קצת הפתיע, שכן שחקן אין בי A הוא לא, יענו נמוך מהמצופה, אבל יותר גבוה מטוויסט.
התיישבנו להאזנה בחדר האינטימי שלו, שם האקוסטיקה מפרגנת לכל.
על הגריל הדיגיטלי הסתובב מאיר REL , שלום חנוך "בלי לאמר מילה" אבל עם האמונד של משה לוי ותופים הכי מדהימים של אלון הלל.
על המחרטה של מישל,מהדגם הפשוט, ערן סובב את מלכי הבלוז ביבי המנוח

ואריק יבדל"א ואיך לא אמרסון לייק ופאלמר, אחח מה אומר, אלו החיים-שלא לאמר- סה לה וי.
השיר ששמעתי לראשונה בכיתה ט קיבל פה טיפול מצמרר למדי, כמה הרמוניות וכמה אובר טונים שפתאום גיליתי שמתחבאים במוסיקה, ערן העריך אותן ב100 הרץ, מיד הורדתי אפליקציה שתגיד לי מה הם הצלילים המופלאים שהשילוב הזה סיפק ושכה צימרר, ובכן כנראה שמשהו בין 150-ל700 הרץ, אבל לא מתחייב על איכות הבדיקה או המיקרופון של הסמסונג.
למרות נצילות הנמוכה יחסית של הרמקל ונתוני העוצמה הלא בשמיים של איש הסלמון-לאקסמן, ההרמוניות שטפו את החדר וצימררו את העור בכל הקטעים. ההאזנה לראשון של מאיר אריאל (אותו ראיתי לראשונה בכיתה י וזה היה מזמן) היתה, כמו שתמיד חשבתי שתהיה במערכת על, לא ייאמן הסאונד שיעקב מורנו, גדול המקליטים שהיו פה עשה כה מזמן
ללא מחשבים וזה ב1978. ערן התעקש שהקרדיט על זה למפיק, אחד, שלום חנוך.
אני אמרתי שמי שהציב את המיקרופונים ונגע בקונסולה הוא האיש אל בואו מרחוק מצפה את .
אז תודה למאיר ושלום ויעקב וגרג ומישל ווילסון ובנש ונקמיצ'י- כך ערן מכונה בפי.
מי שמעניק לי צמרמורות-פיזיות, כן?! זכאי להמלצה חמה גם ממי שלא מרבה לחרטט פה.
לא תודה לספיר ניסני שהביאתני הלום.