הבוקר קיבלתי 5 כותרים חדשים מג׳ונתן מ ipi, אני מזמין משם לא מעט, כנראה שאת כל הקטלוג בסופו של דבר.
אחד הראשונים שהקשבתי להם, הוא ביצוע פסנתר סולו (ג׳אז) מקסים שמבוצע בכנסיה בשיקגו.
הנה פירוט מאתר ipi
Bill Carrothers, Yellow Rose, September 2018 – Chicago, Illinois
A professional pianist for over 35 years, Bill in this outing narrows his formidable repertoire to focus on gorgeously melodic songs associated with the US Civil War (The Yellow Rose Of Texas,” “Dixie,” etc). The result is a stunning, contemporary solo performance evoking the inner beauty of these songs and displaying Bill’s sensitivity and brilliant harmonic sophistication. The setting is a large church with Bill playing a 7-foot Steinway piano which is captured with two Sanken C-100k omni-direction microphones onto a custom Studer/Revox C-272, two-track tape recorder using two Pueblo JR2/2 microphone preamps. This minimal setup carries through all the beauty present in the original performance
את הפסנתרן אתם יכולים למצוא גם בסטרימיניג ולהקשיב לו, הוא די מפורסם עם כמה וכמה אלבומים מעולים, סולו טריו ועוד.
ממש בדקות הראשונות ופה ושם במשך ההופעה (הטייפ פשוט מושך אתכם אל הכניסה מולו) אפשר לשמוע rumble בבס נמוך מאד... במקביל שומעים את ביל מזמזם (ע״ע קית׳ ג׳ארט ואחרים..)...
ביל מנגן בכניסה ריקה כאשר ג׳ונתן מקליט אותו עם זוג מירקופונים מאד מיוחדים בלבד על סטינווי גדול מימדים, ביל ידוע בתור פסנתרן שמנגן יחף! והייתי בטוח שהמיקרופונים האלו ״תפסו״ גם את הגליים שלו על הבמה הגדולה ומשם ה rumble בבס הנמוך מאד... מייל לג׳ונתן לדסקס על הנושא מסקרנות ואז נאמר לי שזה לא ביל, אלא סופת רעמים שהתרחשה באותו הרגע בשיקגו והמיקרופונים תפסו מעט מהם... בעיקרון משהו שבכל פורמט כנראה היו ״מנקים״ אך פה, לא! זו ההופעה, זה חי, ואם הייתם יושבים שם מולו זה מה שהייתם שומעים ברקע. מקסים
