HiFiMusic http://www.hifimusic.co.il/ |
|
Dynaudio Consequence ./Dynaudio-Consequence-t1175.html |
עמוד 1 מתוך 4 |
מחבר: | Sonus [ 30/08/09 09:42 ] | ||
נושא ההודעה: | Dynaudio Consequence | ||
אני חוזר מהאזנה לרמקול המטורף הזה. ממש במקרה יצא לי להאזין לו שמעתי את החמישית של מהלר מנגן מאיזה חדר הדגמה מי שמכיר את היצירה אז בערך בדקה השניה יש קטע של תופים שיכול לשבור חלונות. זה נשמע כל כך אמיתי מהחדר השני שזה סיקרן אותי ונכנסתי. מה אומר ומה אדבר, מהרגע שנכנסתי לחדר לא יכולתי לסגור את הפה. היכולת של הרמקול הזה לדינמיות זה משהו שעוד לא יצא לי לשמוע גם לא מה 101 של MBL שעד היום נחשב אצלי לרפרנס בעניין. פשוט מדהים. כל הדרייברים תוצרת החברה שמיוצרים ספיציפית עבור הרמקול הזה: System Five-way speaker Frequency Response (+/- 3 dB)) 17 Hz - 30 kHz Sensitivity (2.83 V/1 m) 83 dB IEC Long Term Power > 400 W Bass-Principle Vented Compound System Weight 114 kg Dimensions (W x H x D) 430 x 1330 x 630 mm המחיר אתם שואלים? כן . . . 70K$.
|
מחבר: | stereophile [ 30/08/09 11:04 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
נראה רמקול מטורף... למרות שבמחיר הזה אפשר לעשות מנוי לכל החיים (גם לאישה) בפילהרמונית ולשבת במקום טוב. ב 100% שהחמישית של מהאלר תשמע אמיתית מאוד ואף אחד לא יוכל לומר לך שזה עניין של טעם וסינרגיה. |
מחבר: | morpheaus [ 30/08/09 11:30 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
אין ספק שישנה השקעה רק משום מה נראה לי שצריך לעשות " ROTATE" וזה ייראה הגיוני יותר. הסיבה אגב להפיכת הדרייברים נובעת משיקול המתכנן לערב כמה שפחות את חלל האזנה. |
מחבר: | offirs [ 30/08/09 11:46 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
נראה רמקול מרשים ביותר יניב,איפה האזנת לרמקול הזה,ולאיזה הגברה ומקור הוא היה מחובר? תודה |
מחבר: | Sonus [ 30/08/09 11:57 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
offirs כתב: נראה רמקול מרשים ביותר יניב,איפה האזנת לרמקול הזה,ולאיזה הגברה ומקור הוא היה מחובר? תודה אצל הדילר שלהם בסאן פרנסיסקו הגברה של קרל 600 ומקור וואדיה 301 stereophile : |
מחבר: | kooke [ 30/08/09 15:39 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
morpheaus כתב: הסיבה אגב להפיכת הדרייברים נובעת משיקול המתכנן לערב כמה שפחות את חלל האזנה. למה הפיכת הדרייברים מערבת פחות את חלל האזנה ?? משום מה לי זה נראה הפוך..דווקא דרייברים בסדר ה"קלאסי" (טוויטר גבוה , בגובה אוזני המאזין + וופר נמוך ) פחות נתונים להשפעות חלל האזנה - למיטב הבנתי דווקא הצלילים הגבוהים הם כיווניים ואם הטוויטרים ממוקמים קרוב יותר לרצפה למשל..עלול להיווצר עירפול בצליל בגלל ההחזרים מהריצפה ?? הלא כן ?? אשמח להסבר שיאיר את עיניי.. |
מחבר: | מוחמדציפציפ [ 30/08/09 16:49 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
יש ייצוג בארץ? |
מחבר: | morpheaus [ 30/08/09 16:50 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
למה הפיכת הדרייברים מערבת פחות את חלל ? וופר שקרוב לרצפה יוצר הרבה יותר החזרים מהרצפה מאשר בגובה - קח אותו רמקול לדוגמא:מוניטור על סטנד תניח על סטנד גובה 50ס"מ תקבל יותר בס מאשר סטנד של 60 ס"מ .כמובן שהעקרון נכון גם לגבי רצפתיים. כמו כן מקובל ברוב החברות למקם היחידות מלמעלה עם טוויטר/סופר ט.מיד/ובס כלפי מטה . אגב מאוד ייתכן שבעקבות סדר היחידות על הפנל יש גם "כיוונייות" עדינה במעלות בודדות בזווית ע"מ לפצות על היפוך היח' ראה דוגמה בסידרת הקומפידנס שלהם שהיח' מורכבות על פנל נוסף שעל התיבה. * היבואן זה אלון ליפשיץ מאודיונוט - פארק אוויניו הרצלייה http://www.al-audio.com/ |
מחבר: | kooke [ 30/08/09 18:40 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
כן זה ברור שכשהוופר קרוב לרצפה אז הוא זה ש"סובל" מהחזרי הרצפה...אבל זו בדיוק הפואנטה שלי...לוופר שאחראי על התחום הנמוך, ששם הכיווניות פחות חשובה פחות "איכפת" מהחזרי הרצפה לעומת הטוויטר עם הכיווניות שדווקא יות רגיש להחזרי הרצפה... לכן לדעתי יש הגיון בסידור הקלאסי ולכן לדעתי דווקא הסידור הקלאסי מונע בצורה מוצלחת יותר את התערבות החלל או יותר נכון את החזרי הרצפה הבלתי נמנעים ( מקירות אפשר נניח להתרחק מהריצפה לא..כשמדובר ברצפתיים בכל אופן..מדפיים זו אופרה אחרת..) אבל נעזוב את ההגיון בצד הרי בסופו של דבר מה שחשוב זו התוצאה הסופית...וכנראה לפי ניסיונו של יניב ברמקולים האלו התוצאה משביעת רצון בלשון המעטה.. |
מחבר: | morpheaus [ 30/08/09 19:01 ] |
נושא ההודעה: | Re: Dynaudio Consequence |
לא עניין של סובל וופר נמוך קרוב לרצפה יש יותר "הד" קולוריישן - רחוק מהרצפה פחות "בומי" - לגבי כיווניות לא שייך בס מתפזר ב-360' . לגבי טוויטר לא ניכנס לאורכי גל היפוך פאזות בגדול ככל שהיחידה גדולה יותר היא מייצרת אורך גל ארוך יותר וההיפך זה גם עובד הפוך ביחס לזמן F=1/T אני מכיר את הגרסא המקורית מלפני 12 שנים בערך דווקא מישהו מוכר מהרצלייה - שהפך את כל הרמקול ב-180' . |
עמוד 1 מתוך 4 | כל הזמנים הם UTC + 3 שעות |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |