HiFiMusic
http://www.hifimusic.co.il/

שבירת הנחות
./%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%AA-t29971.html
עמוד 3 מתוך 5

מחבר:  exupgh12 [ 06/09/17 10:33 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

audiofreak כתב:
באודיו כולם צודקים כל עוד מצליחים להוציא סאונד טוב.

בסה"כ רב האנשים אינם מתקרבים לדבר האמיתי, ורובם גם אינם מעוניינים בכלל להתקרב (במודע או שלא במודע)
כך שכל אחד בוחר לו היכן להתפשר (דינמיות, טימבר, פירוט, ריינג' וכו... ) ומנסה לאזן את התוצאה לאוזניו.
חוסר איזון היא אחת התופעות הבעיתיות ביותר בתחום הזה, ואחת הדרכים לפתור בעיות עם רמקולים היא לשים מגבר חזק ואיכותי מעל שווי הרמקול.
בגדול, ככל שהרמקול זול יותר -הדרך הזו נכונה יותר .
כאשר מגיעים לרמקולים ברמות של 12-20K$ ומעלה למשל , זה יכול להתחיל להתאזן או להתהפך.
אם תשאל הרבה מובילי דעת בריטים למשל, יגידו לך שהמקור צריך להיות החלק היקר במערכת (Source First ) ...

וכמו שיניב אמר, מדובר באומנות- ובאומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה :-)


ערן, אני מסכים עם רוב הדברים שרשמת, אך עם דבר אחד אני מתקשה להסכים לגמרי, עניין ה"דבר האמיתי". אחרי הכל מה שאנו שומעים בסטאפים שלנו הוא אינטרפטציה של איש סאונד להקלטה ולעולם לא הדבר האמיתי, אלה אם כן הצלחת לדחוס זמר או להקה בתוך הרכיבים והרמקולים ;) .

נאמנות למקור היא מושג אמורפי שכן איש מאיתנו לא ישב ברגע ההקלטה, איש לא יודע היכן ישבו המקרופונים, באיזה חלל ומעל אלו יש את החלטות הטכנאי המקליט והעורך לגבי הצלילים וההפקה, מכאן שלדעתי האישית לא ניתן להגדיר צליל כצליל אמיתי אלה אם היית אתה באותו רגע נתון בו התו נוגן.

מחבר:  msmrodan [ 06/09/17 15:37 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

exupgh12 כתב:
msmrodan כתב:
גם אני שומע ממחשב שהרכבתי וקינפגתי בעצמי , משתמש בתור rc ב eq לינארי שטורף 30 אחוז cpu, ממיר הכל ל dsd 128 בזמן אמת.

כמו כן הרמקולים עלו שליש מהמגבר ( אבל הם וינטאג )



דעתי, בסופו של דבר התוצאה חשובה יותר מהדרך וכפי שהדברים מצטיירים יש יותר מדרך אחת להגיע לשם.


ללא ספק - גם ההגדרה של 'הדבר האמיתי' חמקמקה - האם אתה רוצה שקיפות מוחלטת , מיקרוסקופ אלקטרונים להקלטה (ר"ע מג'יקו , WILSON) או שאתה במחנה של המוסיקליות והחוויה הרגשית (HARBETH? DEVORE?).

המדד בעיניי הוא אם המערכת מרגשת אותי ומדרבנת אותי לשים "עוד שיר אחד ודי" עד שעוברות שלוש שעות בלי לשים לב...זה אישי מאד, אבל גם ניתן לכימות במדדים אובייקטיביים - לינאריות (שמירה על HOUSE CURVE), הפרדת כלים, במה (אני למשל אוהב במה גדולה..YOU ARE THERE). יש מקומות שהם על התפר - מהו בס מדוייק אך סוחף ועוטף? אין הגדרה מוחלטת.

ויש עוד מדד של מה המערכת גורמת לנו להרגיש עוד לפני שהדלקנו אותה. בעיניי יש חשיבות גדולה לאיך רכיב בנוי ונראה, גם כי הוא יושב אצלי בסלון וגם כי זה משקף את ה'תמונה הכוללת' של החזון של המהנדס. יש רכיבים כמו הליין מגנטיק שלי שמשרים הרגשה של 'בוא תדליק אותי ונראה לאיזה מקומות נגיע היום', וזה פחות עניין של מחיר הרכיב.

מחבר:  shushu [ 06/09/17 17:28 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


או שכן או שלא :)

מחבר:  Sonus [ 06/09/17 17:51 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


כמובן שכחת את החדר. אז רק לידיעה רמקול ב 10 מגבר ב 10 מקור ב 10 וחדר ב70 ישמע יותר טוב מאשר רמקול ב50 מקור ב25 ומגבר ב25 וחדר as is.

מחבר:  exupgh12 [ 06/09/17 19:07 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

mute כתב:
exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


או שכן או שלא :)


לפחות בזה אפשר להיות בטוח ;)

מחבר:  exupgh12 [ 06/09/17 19:09 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

msmrodan כתב:
exupgh12 כתב:
msmrodan כתב:
גם אני שומע ממחשב שהרכבתי וקינפגתי בעצמי , משתמש בתור rc ב eq לינארי שטורף 30 אחוז cpu, ממיר הכל ל dsd 128 בזמן אמת.

כמו כן הרמקולים עלו שליש מהמגבר ( אבל הם וינטאג )



דעתי, בסופו של דבר התוצאה חשובה יותר מהדרך וכפי שהדברים מצטיירים יש יותר מדרך אחת להגיע לשם.


ללא ספק - גם ההגדרה של 'הדבר האמיתי' חמקמקה - האם אתה רוצה שקיפות מוחלטת , מיקרוסקופ אלקטרונים להקלטה (ר"ע מג'יקו , WILSON) או שאתה במחנה של המוסיקליות והחוויה הרגשית (HARBETH? DEVORE?).

המדד בעיניי הוא אם המערכת מרגשת אותי ומדרבנת אותי לשים "עוד שיר אחד ודי" עד שעוברות שלוש שעות בלי לשים לב...זה אישי מאד, אבל גם ניתן לכימות במדדים אובייקטיביים - לינאריות (שמירה על HOUSE CURVE), הפרדת כלים, במה (אני למשל אוהב במה גדולה..YOU ARE THERE). יש מקומות שהם על התפר - מהו בס מדוייק אך סוחף ועוטף? אין הגדרה מוחלטת.

ויש עוד מדד של מה המערכת גורמת לנו להרגיש עוד לפני שהדלקנו אותה. בעיניי יש חשיבות גדולה לאיך רכיב בנוי ונראה, גם כי הוא יושב אצלי בסלון וגם כי זה משקף את ה'תמונה הכוללת' של החזון של המהנדס. יש רכיבים כמו הליין מגנטיק שלי שמשרים הרגשה של 'בוא תדליק אותי ונראה לאיזה מקומות נגיע היום', וזה פחות עניין של מחיר הרכיב.


באופן אישי אני מאוד מזדהה עם דברייך בנוגע לכך שהמערכת (עבורי) אמורה ליצור ריגוש ולהוות דברו אסטטי ומזמן.

מחבר:  exupgh12 [ 06/09/17 19:13 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


כמובן שכחת את החדר. אז רק לידיעה רמקול ב 10 מגבר ב 10 מקור ב 10 וחדר ב70 ישמע יותר טוב מאשר רמקול ב50 מקור ב25 ומגבר ב25 וחדר as is.


לאקוסטיקה יש השפעה קריטית על התוצאה, לפחות בשני המקרים עליהם אני מדבר החדרים טופלו באמצעות אביזרים במידה זו או אחרת ובאופן די דומה.
בחדר שלי אין טיפול אקוסטי אמיתי ולמעט וילון כבד שטיח, ריהוט ותמונות איני משתמש באביזרים, לשמחתי הרבה ולמזלי האקוסטיקה לא רעה בכלל כבר במצב הנוכחי.

מחבר:  Sonus [ 06/09/17 20:04 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


כמובן שכחת את החדר. אז רק לידיעה רמקול ב 10 מגבר ב 10 מקור ב 10 וחדר ב70 ישמע יותר טוב מאשר רמקול ב50 מקור ב25 ומגבר ב25 וחדר as is.


לאקוסטיקה יש השפעה קריטית על התוצאה, לפחות בשני המקרים עליהם אני מדבר החדרים טופלו באמצעות אביזרים במידה זו או אחרת ובאופן די דומה.
בחדר שלי אין טיפול אקוסטי אמיתי ולמעט וילון כבד שטיח, ריהוט ותמונות איני משתמש באביזרים, לשמחתי הרבה ולמזלי האקוסטיקה לא רעה בכלל כבר במצב הנוכחי.

זה בסדר, תמיד אני שומע את המשפט שכתבת "לאקוסטיקה יש השפעה קריטית על התוצאה" הרבה מבינים את משמעות החדר אבל בסופו של יום מתיחסים לאקוסטיקה כDYI ולא לוקחים את זה ברצינות כמו כל רכיב בשרשרת.

מחבר:  exupgh12 [ 06/09/17 20:43 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
Sonus כתב:
exupgh12 כתב:
בהמשך לפוסט שהעליתי השבוע בו תיארתי איך בפעם הראשונה האזנתי לשני סטאפים שונים בהם ההגברה היוותה את הרכיב היקר ביותר, אחריה המקור ושניהם ביחד וכל אחד לחוד היו יקרים באופן משמעותי מהרמקולים שחוברו לסטאפ כאשר התוצאה הסופית הייתה מצוינת (בניגוד לכל מה שלמדתי עד היום – רמקול אמור להוות את הרכיב היקר ביותר אח"כ הגברה או מקור), האם יש מי מחברי הפורום שחווה גם שבירת מוסכמות בנושאי אודיו שונים, אם כן באילו מקרים נתקלתם?


לצערנו אין חוקים באודיו, אודיו זה אומנות אבל בניגוד לאומנות שיש צורך ללכת וללמוד אותה אודיופילה זה משהו פרוץ.
אז בניגוד למה שאמרתי בהתחלה כן! יש חוקים באודיו בדיוק כמו באומנות אבל אף אחד לא לומד/מלמד אותם ולכן כל אחד עושה מה שבראש שלו.


בקשר לפוסט שלך האם צריך להוציא כפול על מגבר? בוודאי שלא, סביר להניח שאם היה מתחיל מההתחלה והיה יודע לבחור רכיבים היה בוחר רמקול אחר ובאותו תקציב היה מוציא סאונד יותר טוב מאשר לשים כפול על הגברה, שוב כל אחד עושה מה שבראש שלו ובסופו של יום זה לא באמת משנה כל עוד התוצאה אצלו טובה בשבילו אז הכל בסדר.



אני די בטוח שלו היו מחוברים רמקולים יקרים יותר למערכות ששמעתי התוצאה היתה טובה יותר, העניין הוא החלוקה בתקציב נתון, כלומר בהינתן תקציב של 100K$ עבור המערכת האם חיבור של מגבר ב 50K מקור ב 25K ורמקולים ב 25K ייתן תוצאה טובה יותר מאשר סטאפ בסכום זהה כאשר החלוקה תהיה הפעם לטובת הרמקולים? דעתי שכנראה יהיה ניתן להגיע לתוצאות לכאן ולכאן ולא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי איזו חלוקת תקציב ע"פ הנותן יתנו חד משמעית תוצאה טובה יותר. בדיוק כמו באומנות, יש חוקים אבל לא פעם עניין שבירת החוקים מביאה לתוצאות המיוחדות והטובות ביותר.


כמובן שכחת את החדר. אז רק לידיעה רמקול ב 10 מגבר ב 10 מקור ב 10 וחדר ב70 ישמע יותר טוב מאשר רמקול ב50 מקור ב25 ומגבר ב25 וחדר as is.


לאקוסטיקה יש השפעה קריטית על התוצאה, לפחות בשני המקרים עליהם אני מדבר החדרים טופלו באמצעות אביזרים במידה זו או אחרת ובאופן די דומה.
בחדר שלי אין טיפול אקוסטי אמיתי ולמעט וילון כבד שטיח, ריהוט ותמונות איני משתמש באביזרים, לשמחתי הרבה ולמזלי האקוסטיקה לא רעה בכלל כבר במצב הנוכחי.

זה בסדר, תמיד אני שומע את המשפט שכתבת "לאקוסטיקה יש השפעה קריטית על התוצאה" הרבה מבינים את משמעות החדר אבל בסופו של יום מתיחסים לאקוסטיקה כDYI ולא לוקחים את זה ברצינות כמו כל רכיב בשרשרת.



כל עוד אין לי חדר יעודי (ואין לי כוונה לכזה מכיוון שאין לי כל רצון להסתגר בנפרד משאר בני המשפחה) מגבלות האסתטיקה יכתיבו את הטון, אני משתדל לתת סביבה "אוהדת" ככול האפשר למערכת השמע אבל אני לא מתכוון להפוך את הדירה לאולפן שמע, הדירה משמשת אותי ואת בתי והאודיו הוא רק חלק מהחיים ולא החיים עצמם.


בסופו של דבר הכל תלוי בנקודת מבט ובשימוש החללים השונים.

מחבר:  Sonus [ 06/09/17 20:59 ]
נושא ההודעה:  Re: שבירת הנחות

אתה יודע איזה דברים יפים אפשר לעשות עם הנמחת תקרה אקוסטית או אקוסטיקה בתוך הקירות? אתה תוכל לשדרג משמעותית את הסאונד ואת הצורה שהחדר שלך נראה גם אם הוא סלון ממוצע. אקוסטיקה זה לא רק ספוגים מגעילים על התקרה.

ממליץ לך לבקר בחדר של שמי משיח ולראות\ללמוד אקוסטיקה הבן אדם קוסם :lol:

עמוד 3 מתוך 5 כל הזמנים הם UTC + 3 שעות
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/