arama-audio כתב:
אני לא מבין למה יש תוקף לחיים של ראש כל כך יקר ?
אגב זה לא רק העניין של כמה שעות שמיעה שהוא מחזיק , הרי ראש יכול בקלות להידפק גם עיי נגיעה בקנטיליוור , ובכל תנועה לא נכונה .
מה שהכי חשוב בקניית ראש יקר זה לבדוק אם לחברה יש שירות תיקונים שנקרא בשפה המקצועית Re Tipping .
אז זהו שלרוב יצרני הראשים אין שירות כזה , ובעליו של ראש יקר יצטרך לרכוש חדש .
אבל אני איש בשורה למי שלא מכיר , ל VDH יש שירות תיקונים שכזה לכל ראשי הפטיפונים וכל ראש פטיפון יקר חוזר לבעליו אחרי אוברול כזה או אחר כאילו יצא מהמפעל
גם לאחר 5 ו 10 שנות שימוש , עיי המאסטר A.J.Van Den Hul ככה שבגדול , למי שלא יודע , כבר 20 שנה אני מטפל בכך , כל ראשי הפטיפונים היקרים הם ברי שיחזור ותיקון , וכולם שולחים לתיקון ,ככה שלאלה שחוששים מהמילה אורך חיים ברכישת ראש יקר אז יש פתרון זול ולא צריך לחשוש מלרכוש אותו .
בברכה
אמיר ארמה
אמיר היקר, בלי קשר שאתה עולה פה על גל שלא שלך עבור פרסום אישי...
הדברים שאתה אומר נתונים ללא מעט ויכוחים והמון דברים אחרים שלא יהיו לך נעימים לשמוע.
המאסטר הדגול, שאני לא יודע מתי ואם פגשת אותו לאחרונה כבר אדם זקן מאד ועל פי שיחה שלי איתו בשנה שעברה פנים אל פנים מעל לשעה, אני אישית כבר לא בטוח שהייתי נותן לו שיעשה לי ריטיפ או יגע בראש שעלה לי מעל 20,000 שקל וגם לא בכזה של 5000 שקל. וכך גם לא מעט אנשים בעולם .
הסיבה העיקרית שלהרבה חברות אין שרות ריטיפינג היא מהסיבה שהם
1- לא בונים את הראשים של עצמם (Vdh כן וזה אחלה)
2 - כי לעשות ריבילד או לחילופין לתת טרייד ולתת חדש לצרכן יהיה נכון יוצר גם לצרכן שיקבל ראש פיקס ב 100 אחוז ולא מחודש (שמי יודע איך יגיע חזרה ומה עבר בלי קשר לבעיה הראשונית שבגינה עבר ריטיפינג/ריבילד) וגם ליצרן / חברה שתתעסק עם העניין במינימום זמן והוצאות.
אז לא כל הנוצץ זהב ו vdh כבודו במקומו (באמת!!! לא סתם הלכתי להפגש איתו וישבתי איתו זמן רב מאד)