HiFiMusic
http://www.hifimusic.co.il/

סיכום מינכן 2012
./%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%9B%D7%9F-2012-t15321.html
עמוד 1 מתוך 2

מחבר:  aloni [ 07/05/13 17:16 ]
נושא ההודעה:  סיכום מינכן 2012

כן, אז עכשיו זה כבר בטוח שאני לא טס השנה, ויומיים לפני תחילת מינכן 2013 הגיע הזמן לסכם את זו של 2012 שהתרשלתי בתפקידי לסגור.

מלבד העובדה שהייתי מאוד עסוק השנה, אני מניח שלאיכות התערוכה היתה השפעה לא קטנה.
זו היתה התערוכה החמישית בה אני מבקר ברציפות, ואין לי שום ספק שזאת היתה התערוכה הכי משעממת עד כה.
יש שרמזו לי שזה בגלל שאני בעל יותר ניסיון ולכן "כבר לא מתרשם בקלות", אבל אני מבטיח לכם שזה לא העניין.

בשלוש התערוכות הראשונות שביקרתי (2008-2010) היו פחות חדרים בסה"כ, קבוצה מכובדת של חדרים טובים במיוחד (או לפחות מרשימים מבחינות מסויימות) וקבוצה מכובדת של חדרים גרועים.

החל מ- 2011 חל גידול רציני בכמות החדרים, אבל גם שמתי לב שמתחילה נורמליזציה של התוצאות (בטח גם כתבתי את זה). פחות חדרים טובים במיוחד ופחות חדרים גרועים במיוחד. אבל לפחות עדיין היתה קבוצה של חדרים בהם יכולתי לשבת וממש להנות מהמוזיקה והתוצאה הסונית.

ב- 2012, למרבה האכזבה, לא היה מבחינתי אפילו חדר אחד עם תוצאה שממש נהנתי ממנה.

אם תצמידו לי אקדח לרקה אגיד שאני זוכר את החדר של Raidho לטובה.

Munich High End 2012


אבל זה לא שממש התלהבתי, אני חושב ששיחק פה יותר גורם ההפתעה והיחסיות לשאר החדרים.


גם Estelon, Vitus, LOIT היו בסדר
Munich High End 2012

אבל אני לא יכול להגיד שזה לגמרי טעמי.


עבור אביעד אני מוסיף את Lawrence שאני זוכר שמאוד אהב.
Munich High End 2012


מהי הסיבה לבינוניות? קשה לענות על השאלה הזאת ברצינות. כל דבר שנגיד יהיה ניחוש פרוע.
אני מאוד מאוד מקווה שלמבקרי 2013 (קבוצה ממנה פרשתי היום :) ) מחכה תערוכה הרבה יותר מעניינת מזו.

נהוג לדבר בפוסט הסיכום על טרנדים, ובעיקר על סוגי המקורות.
פעם זה היה על תקליטים, היום מעניין את כולם כמה מיוזיק סרברס שמענו.

התשובה היא הרבה ויותר מאי פעם. ואפשר גם להגיד שביחס לשנים שעברו הם נשמעים יותר טוב.
מצד שני, וזה מוזר קצת שזה מגיע ממני , אחד שמאזין כיום בעיקר דרך מיוזיק סרבר, איכשהו יש לי תחושה שבהרבה חדרים השימוש במיוזיק סרבר תרם לבינוניות בתוצאה ושהיה עדיף נגן CD טוב או תקליט.
אך גם משני האחרים לא היה חוסר (כן, גם CD) בתערוכה וכאמור יותר מידי סאונד טוב לא היה פה.

יורי הכניס לנו לרשימת הטרנדים גם עלויות, וזה באמת נושא מעניין וחשוב. אני מאמין שאם עברתם על רשימת החדרים ראיתם שיותר מידי מוצרי VFM לא היו פה. מוצרים כאלו בדר"כ מוצגים סטטית במקסימום.

אני שוב מאחל לשליחי תערוכת 2013 תערוכה מוצלחת הרבה יותר מזו. עדכנו אותנו מה הפסדנו (או לא :) ).

מחבר:  Guy [ 07/05/13 21:40 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

אלוני,
שאלה של חוסר ידע, האם התערוכה התקיימה באותו מקום כמו בשנים הקודמות ? אותם חדרים ?

מחבר:  aloni [ 07/05/13 23:59 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

כן. רק שמ- 2011 הוסיפו עוד קומה (באותו סגנון).

מחבר:  ס. ריכטר [ 08/05/13 07:48 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

יישר כח

קונים רדיו ורמקול, שמים בבית, כמה אפשר להתעסק בזה ?
לטוס לחו"ל בשביל לשמוע רמקול במלון זה בטח נחמד, אבל פעם - פעמיים,
ממילא יש את הפורום בשביל להחצין את "חווית השופינג",
הכח המניע אותו, גברים בגירים ממוצא גיקאי מניחים חוט חשמל על החזה
ומביטים בעצמם מול המראה, 'מה, מתאים ? לקנות כזה או לקנות שעון ? או לקנות מזנון ?'

it puts the lotion in the basket

מחבר:  Guy [ 09/05/13 00:02 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

Guy כתב:
אלוני,
שאלה של חוסר ידע, האם התערוכה התקיימה באותו מקום כמו בשנים הקודמות ? אותם חדרים ?


מעניין, החדרים אותם חדרים ( אקוסטיקה זהה ), היצרנים זהים ( פחות או יותר ) - יש להם את אותו הידע משנים קודמות, המוצרים אמורים לספק סאונד אפילו טוב יותר ( מתוך מגמה להשתפר מליין לליין ),

ובכל זאת זה הופך להיות בינוני ( מקבל את דעתך כאובייקטיבית ). יש לך השערות מה הסיבות לכך ?

מחבר:  aloni [ 09/05/13 12:52 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

כפי שכתבתי בהתחלה אין לי ממש תשובה לזה.
אבל מי שהרכיב פעם סטאפ בבית יודע שלהוציא סאונד בכמה ימים זה עניין יותר של מזל משכל. אז יכול להיות שהיו בשנה הזאת פחות בעלי מזל.
אציין גם שלא היה השנה אפילו סטאפ אחד מדויק שאהבתי בשנה שעברה (נניח ה- Ascendo או מיוזיק קונקריט או סזרו של אותה שנה).

מחבר:  Guy [ 09/05/13 13:07 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

aloni כתב:
כפי שכתבתי בהתחלה אין לי ממש תשובה לזה.
אבל מי שהרכיב פעם סטאפ בבית יודע שלהוציא סאונד בכמה ימים זה עניין יותר של מזל משכל. אז יכול להיות שהיו בשנה הזאת פחות בעלי מזל.
אציין גם שלא היה השנה אפילו סטאפ אחד מדויק שאהבתי בשנה שעברה (נניח ה- Ascendo או מיוזיק קונקריט או סזרו של אותה שנה).


קצת מאכזב לא ? נכון שקשה להתאים סטאפ במקום לא מוכר תוך זמן קצר ולהצליח ( דרך אגב , כולם מקצועיים סופר, יכלו ואני מניח שגם ביצעו טיפול אקוסטי כלשהוא ), אולם עדיין, מיטב היצרנים, מיטב המוחות, עשרות שנים של ניסיון מצטבר, מחלקות פיתוח עם טונות של כסף וציוד ( חלקם ), ובעיקר מוצרים של עשרות ומאות אלפי דולרים, ובמבחן התוצאה להוציא תוצאה בינונית.
מה זה אומר ? אולי, הענף הגיע למין תקופת מיצוי, זה נכון שיש פיתוחים וחידושים מעניינים במסביב, אולם בליבה ( קרי רמקולים, מגברים פטיפון וכדומה ) כנראה הגיעו לטופ וקשה מאד לייצר פריצת דרך עם מוצרים שיעיפו לנו את המוח.

מחבר:  aloni [ 09/05/13 13:27 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

תראה, זה מאוד תלוי מה אתה מחפש באודיו.
אם אתה מחפש "יכולות" אז לא חסרים חדרים שיכולים להעיף לך ת'תחת. אתה יכול לשמוע באסים כמו שאף פעם לא שמעת, אתה יכול לשמוע רזולוציות, גודל, דינמיקה ועוד שאר חרטות. ויכול להיות שזה גם מעניין ומחכים בפעם הראשונה.

אבל מעבר לשטויות האלו, כשאני שומע מערכת מה שמעניין אותי זה המכלול. האם יהיה לי כיף ומרגש להאזין לסטאפ הזה לאורך זמן ועם סוג המוזיקה שאני שומע, לא סטוקפישים ותיפופים דביליים.
ועבור זה יותר חשובה מוזיקליות, יכולת להעביר אינטימיות ולא רק גודל, פרזנטציה ריאלית וכולי.
אלו תחומים שלנסיוני לא מגיעים בזכות מוצרים "חדשניים", אפשר להגיע לזה גם עם מוצרים מיושנים, ובמידה מסויימת גם עם מוצרים לא יקרים. זה יותר דורש זמן (או מזל) מכסף, וזה משהו שאין להם שם יותר מידי.

מחבר:  Guy [ 09/05/13 13:59 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

aloni כתב:
תראה, זה מאוד תלוי מה אתה מחפש באודיו.
אם אתה מחפש "יכולות" אז לא חסרים חדרים שיכולים להעיף לך ת'תחת. אתה יכול לשמוע באסים כמו שאף פעם לא שמעת, אתה יכול לשמוע רזולוציות, גודל, דינמיקה ועוד שאר חרטות. ויכול להיות שזה גם מעניין ומחכים בפעם הראשונה.

אבל מעבר לשטויות האלו, כשאני שומע מערכת מה שמעניין אותי זה המכלול. האם יהיה לי כיף ומרגש להאזין לסטאפ הזה לאורך זמן ועם סוג המוזיקה שאני שומע, לא סטוקפישים ותיפופים דביליים.
ועבור זה יותר חשובה מוזיקליות, יכולת להעביר אינטימיות ולא רק גודל, פרזנטציה ריאלית וכולי.
אלו תחומים שלנסיוני לא מגיעים בזכות מוצרים "חדשניים", אפשר להגיע לזה גם עם מוצרים מיושנים, ובמידה מסויימת גם עם מוצרים לא יקרים. זה יותר דורש זמן (או מזל) מכסף, וזה משהו שאין להם שם יותר מידי.


(Y) , אני איתך .

אלו היו 60 שניות של הגיגים.

מחבר:  איתמר [ 09/05/13 14:28 ]
נושא ההודעה:  Re: סיכום מינכן 2012

aloni כתב:
לא סטוקפישים ותיפופים דביליים.

"בלוז גרמני" :lol:

עמוד 1 מתוך 2 כל הזמנים הם UTC + 3 שעות
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/