זה זמן השתעשעתי בשיפור גזרת ההגברה שלי שמנגנת ללא הרף כמעט 2.5 שנים. אחרי טיכוס עצה וחוזר חלילה הגיע לידיי סט משופר מאד של נאים 72 עם ספק כח כפול והשינויים המתבקשים בפרה עצמו וכן מגבר כח נאים 250 שגם הוא עבר רענון ושיפור בגזרת הקבלים וכו'.
השינוים נבדקו "והתעכלו" בצורה הדרגתי בשל העובדה שהסט הגיע אלי ללא כבל החיבור היעודי בין הפרה לפאוור ולכן תחילה שמעתי מספר ימים את הפרה המשופר עם ספק הכח שלו והפאור הקודם ה-140 המקורי......
כאן ניתן להפליג ולתאר בנפלאות תפקיד וביצועי הפרה......
לסיכום אומר שזה פשוט מאד- היה שיפור מורגש מאד בפירוט של המערכת ובצלצול של כלי הנגינה דרכה- הכל פשוט נשמע נכון ו"יפה יותר"
לאחר מספר ימים הגיע הכבל המיוחל ואז ה-250 תפס את מקומו בירכתי המערכת ונתן את כובד משקלו. לאחר 1-2 ימים בהם המגבר הושאר "להתחמם" (כדי לחסוך לכם את הברבור הרגיל של ההבדלים בין תחילת ההאזנה לממצא םאחרי זמן....
) ישבתי להאזנה ו..... כמו שיאיר הזהיר אותי שעלול לקרות................- "עף לי התחת" עכשיו השיפור היה בגזרה אחרת- הבמה התפקסה ( כמה פוקוס אפשר לפקס משהו מפוקס
) התרחבה במעט וקיבלה עומק נוסף עם מיקום טוב יותר ומופרד של הכלים- אפשר לומר הולוגרפית כמעט- או לא כמעט- ממש.....
הדינמיות וה-SLAM הפכו להיות לא פחות ממדהימים כשמכת תוף סנר היא מכת סנר ומכת מברשת היא מכת מברשת וכך הלאה והלאה, פריטה על גיטרה חשמלית או אקוסטית נותנת אפקט משגע.
אחרי 3 ימים של הנאה צרופה עברתי פאזה לבדוק האם שימוש בכבל רמקול של XLO יעשה טוב לטוב שכבר יש. אז זהו כן ולא. קשה לי להחליט הם פשוט נשמעים שונה מכבלים NACA5 של נאים.
בכל מיקרה ברור לי למה הסט הזה שמורכב מפרה שקרוב (אחרי שידרוג) ל-52 ו- 250 משופר קנו לנאים את שמם.........
גבי.