זה לקח הרבה יותר זמן ממה שחשבתי. סבב הגשמים האחרון עיכב אותי - מוותר על טיולים לא הכרחיים עם האופנוע בגשם.
אבל הנני כאן שוב.
אתמול בערב, אחרי לפחות שבועיים של תקווה לימים בהירים יותר, סופסוף נחתתי במקדש של איתן לוין, big, בפתח תקווה.
את פניי קיבלו שתי גברות שמנות וענוגות. מצוחצחות וגאות ואחד איתן מקסים. מסתבר שאיתן ואני היינו די שכנים לפני כמה שנים טובות, ואחרי קצת קשקושים על האזור, על מוזיקה ומסביבים - התחלנו עם ההאזנה.
אני מודה, מכל מה שקראתי על השתיים, באתי עם ציפיות..נמוכות. מצד שני איתן אמר שהרמקול טבעי, נייטרלי ובאותו זמן שומר על יכולות אודיופיליות מרשימות. אמ;לק - אני מסכים איתו.
המורל FAT LADY הזה לא מתומחר נמוך, 130 אש"ח ריטייל. מסביב לו ישבו ASR EMITTER 2, טרנספורט של יוניקו, דאק של PS AUDIO - או הדיירקט סטרים או הפרקפט וויב (אבל כנראה הראשון, איתן לא זכר), כבילה מושקעת ואקוסטיקה. היי אנד מכל כיוון אפשרי.
טראק ראשון, ג'אז, איתן לוחץ פליי. אני, ספקן, רוכן קדימה בריכוז. מחפש פאקים, מחפש קריסה ושאר הפידבקים שקראתי על הרמקול בעבר. מה אגיד..כלום. הרמקול נשמע מעולה. התחום העליון היה פתוח ומפורט אבל לא צעקני, הנמוכים איפשהו בגבול החמקמק בין הדוק לאקסטנשן קטן ונכון. השמנה לא תרעיד את כל הבית, אבל בהחלט תדאג שישמו לב לנוכחות שלה.
הרמקולים נעלמו לחלוטין בחלל. הבמה הייתה מסודרת מאוד, הסאונד היה בעל טונאליות מאוד נכונה לאוזניי, עם משקל ורזולוציה גבוהים.
ו..בזאת תמו הביטויים האודיופיליים. נהניתי. הסאונד היה מעולה, אודיופילי - אבל, וזה באמת הכי חשוב בספר שלי - מוזיקלי. היד תופפה, הרגל עלתה וירדה - זה עבד.
מודה, מעבר למחיר יש את עניין ההתאמה שמרתיע יותר מבדרך כלל בגלל שכל כך הרבה אנשים התאכזבו מהסאונד, אבל איתן יצאה תוצאה נפלאה. כנראה שלא סתם כ"כ הרבה אנשים החמיאו ליכולת שלו להוציא סאונד. הסשנים ממשיכים, לגברת יש מקום של כבוד ברשימות שלי. מפתיע אותי עד כמה הסאונד שקיבלתי בשלושת הסשנים השונים היה שונה ממה שקורה אצלי בבית, אבל אני עדיין יכול לחיות עם כל אחת מהתוצאות.
הדבר היחיד שלגנות מה ששמעתי אתמול זה המחיר של הסטאפ מסביב. יקר כמו הסטאפ אצל פיני, מה שבינתיים אומר שהויויד מובילים - אבל אני עדיין מתלבט מה אני חושב על כל הסיפור.
ערב שהתחיל בתשע וקצת הסתיים ב-12 בלילה - נהניתי!



