עכשיו 08/08/25 09:51

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 13 הודעות ]
עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 00:53 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/11/10 20:26

הודעות: 1902
לפני כשלושה שבועות רכשתי ביד שניה מהלוחות כאן M2TECH EVO Hiface + M2TECH EVO Power Supply מבחור שגר בחיפה.
מאחר ואני גר באשדוד, ביקשתי מאח שלי (שגר בחיפה) שיבצע את העסקה וישלם לבחור - אחי לא מבין יותר מדיי בנושא ומאחר ואין לו איך לבדוק נאלצתי לסמוך על המוכר שאכן היה הגון.

הקטנטנים הגיעו אליי לאחר כמה ימים כשאחי בא לבקר, הכל היה בסדר גמור.
עד שלילה אחד, בשעה 03:00 לפנות בוקר החל להשמע רעש חזק מטורף מהסלון, אני כבר יצאתי עם סכין יפנית (זה מה שהיה בשלוף בחדר) ויצאתי לכיוון הסלון... אני כבר חשבתי שקודחים לנו בסלון.
כך נשמע הרעש:


הלכתי לישון בהרגשה ש...איך נאמר במלים עדינות יחסית - נדפקתי.

בבוקר דיברתי עם הבחור ממנו רכשתי, והוא אמר שאצלו הכל היה בסדר מלבד בעיה שולית שלפעמים המכשיר לא היה עובר מחשמל חיצוני לסוללה הפנימית, וזה קרה לו רק פעם או פעמיים...
שאלתי אותו אם יש אחריות, הוא בדק, אמר שכן, אך הוא לא מוכן להתעסק עם היבואן כיוון שאין לו נסיון טוב איתו (מדובר ביבואן הקודם של M2TECH), והוא מוכן לשלם לי על חצי מהחלק (מתוך ערך העסקה) עבור הספק, כיוון שהוא לא יודע אם הוא היה דפוק או שנדפק בדרך מחיפה או משהו בסגנון.

אני החלטתי לוותר, יצרתי קשר עם M2TECH, שאלתי למי לפנות, ליבואן הקודם או הנוכחי, והם בתגובה ענו שהם מטפלים בעניין ושאצור קשר עם בחור בשם גבי מ"סאונדקווסט" שהוא היבואן הנוכחי.

לאחר שיחת טלפון, בלי יותר מדיי שאלות, גבי ביצע הזמנה לספק חדש (כיוון שלא היה לו במלאי),
ובנוסף, במקום לבקש ממני להחזיר את הספק לבינתיים שיוכל לבצע החלפה, השאיר לי אותו שאוכל לשמוע איתו בינתיים (הרעש נעלם וחוזר רק אחרי כמה עשרות שעות בחיבור לחשמל).

בתחילת השבוע קיבלתי שיחת טלפון מגבי שהגיע הספק, היום אספתי אותו - חדש באריזה כולל כבלים והכל חדש.

שירות ברמה גבוהה, לא רק שאיני הבעלים הראשון של המוצר, והוא אפילו לא נרכש ממנו - עדיין בלי לשאול יותר מדיי שאלות הרגיע ועשה עבורי שירות מדהים.

אגב, בדיוק ביקרתי אצלו בסטודיו..... כל מי שמחפש לשדרג את הסט-אפ, יש שם כל כך הרבה אפשרויות שדרוג, קשה לי להאמין שאפשר לצאת משם בידיים ריקות לאחר האזנה.

תודה לגבי (Y) (Y) (Y)


חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 01:02 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/09 04:14

הודעות: 1812
ולחשוב שיש יבואנים שמתנים את האחריות שהם נותנים רק ליד הראשונה.
שמעתי על גבי הרבה דברים טובים עד כה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 03:10 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
29/11/10 20:26

הודעות: 1902
עריכה: מסתבר שפספסתי דף קטנטן עם הוראות, יש צורך לפתוח את המכשיר ולחבר את הסוללה מבפנים.....................................................
יצאתי חומוס רציני.


נערך לאחרונה על ידי Nevo בתאריך 26/07/12 14:08, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי הסטאפ שלי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 12:28 
עוסק בתחום

עוסק בתחום

הצטרף:
17/02/09 03:08

הודעות: 2949
אל תזלזל ברנו בבקשה ...

_________________
AudioClinic


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 12:39 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
02/10/08 16:54

הודעות: 9699
אין שום דבר בעולם שהוא פחות אמין מרנו.
נא להישאר בטווח ההיגיון.



* הסתייגות אחת היא קליאו בשנים מסויימות.

** כיף לקרוא את המילים החמות על סוחרים. כן יירבו.

*** שמעתי פעם את הקטע של אחריות רק לקונה הראשון,
זה כנראה לגמרי קשקוש.
למעט מקרים מיוחדים, אחריות היא על המוצר, לא על הקונה :) ולמשך הזמן שנותן היצרן.
אחריות מתומחרת, ולרוב איש אינו יכול לפגוע בתנאיה. היא נמכרת עם מוצר ולא עם הרוכש.

_________________
אַל תְּהִי בָז לְכָל אָדָם, וְאַל תְּהִי מַפְלִיג לְכָל דָּבָר, שֶׁאֵין לְךָ אָדָם שֶׁאֵין לוֹ שָׁעָה וְאֵין לְךָ דָבָר שֶׁאֵין לוֹ מָקוֹם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 15:28 
חבר האתר


הצטרף:
22/09/09 04:14

הודעות: 1812
ס. ריכטר כתב:
אין שום דבר בעולם שהוא פחות אמין מרנו.
נא להישאר בטווח ההיגיון.



* הסתייגות אחת היא קליאו בשנים מסויימות.

** כיף לקרוא את המילים החמות על סוחרים. כן יירבו.

*** שמעתי פעם את הקטע של אחריות רק לקונה הראשון,
זה כנראה לגמרי קשקוש.
למעט מקרים מיוחדים, אחריות היא על המוצר, לא על הקונה :) ולמשך הזמן שנותן היצרן.
אחריות מתומחרת, ולרוב איש אינו יכול לפגוע בתנאיה. היא נמכרת עם מוצר ולא עם הרוכש.


תגיד את זה ליבואני האודיו.
אייל פור למשל, מצהיר שהאחריות אינה עוברת.
מצרף קישור ובו אייל פורס את משנתו בעניין.
כבר באותו שרשור תמהו רבים מהקוראים ואני ביניהם, כיצד ייתכן הדבר.
אולי לך כעו"ד, הפתרונים.

מצרף קישור להודעה:

http://www.dtown.co.il/forum/12314-%D7% ... %94-8.html


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 26/07/12 22:22 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
17/11/10 18:12

הודעות: 944
kyroz כתב:
לפני כשלושה שבועות רכשתי ביד שניה מהלוחות כאן M2TECH EVO Hiface + M2TECH EVO Power Supply מבחור שגר בחיפה.
מאחר ואני גר באשדוד, ביקשתי מאח שלי (שגר בחיפה) שיבצע את העסקה וישלם לבחור - אחי לא מבין יותר מדיי בנושא ומאחר ואין לו איך לבדוק נאלצתי לסמוך על המוכר שאכן היה הגון.

הקטנטנים הגיעו אליי לאחר כמה ימים כשאחי בא לבקר, הכל היה בסדר גמור.
עד שלילה אחד, בשעה 03:00 לפנות בוקר החל להשמע רעש חזק מטורף מהסלון, אני כבר יצאתי עם סכין יפנית (זה מה שהיה בשלוף בחדר) ויצאתי לכיוון הסלון... אני כבר חשבתי שקודחים לנו בסלון.
כך נשמע הרעש:


הלכתי לישון בהרגשה ש...איך נאמר במלים עדינות יחסית - נדפקתי.

בבוקר דיברתי עם הבחור ממנו רכשתי, והוא אמר שאצלו הכל היה בסדר מלבד בעיה שולית שלפעמים המכשיר לא היה עובר מחשמל חיצוני לסוללה הפנימית, וזה קרה לו רק פעם או פעמיים...
שאלתי אותו אם יש אחריות, הוא בדק, אמר שכן, אך הוא לא מוכן להתעסק עם היבואן כיוון שאין לו נסיון טוב איתו (מדובר ביבואן הקודם של M2TECH), והוא מוכן לשלם לי על חצי מהחלק (מתוך ערך העסקה) עבור הספק, כיוון שהוא לא יודע אם הוא היה דפוק או שנדפק בדרך מחיפה או משהו בסגנון.

אני החלטתי לוותר, יצרתי קשר עם M2TECH, שאלתי למי לפנות, ליבואן הקודם או הנוכחי, והם בתגובה ענו שהם מטפלים בעניין ושאצור קשר עם בחור בשם גבי מ"סאונדקווסט" שהוא היבואן הנוכחי.

לאחר שיחת טלפון, בלי יותר מדיי שאלות, גבי ביצע הזמנה לספק חדש (כיוון שלא היה לו במלאי),
ובנוסף, במקום לבקש ממני להחזיר את הספק לבינתיים שיוכל לבצע החלפה, השאיר לי אותו שאוכל לשמוע איתו בינתיים (הרעש נעלם וחוזר רק אחרי כמה עשרות שעות בחיבור לחשמל).

בתחילת השבוע קיבלתי שיחת טלפון מגבי שהגיע הספק, היום אספתי אותו - חדש באריזה כולל כבלים והכל חדש.

שירות ברמה גבוהה, לא רק שאיני הבעלים הראשון של המוצר, והוא אפילו לא נרכש ממנו - עדיין בלי לשאול יותר מדיי שאלות הרגיע ועשה עבורי שירות מדהים.

אגב, בדיוק ביקרתי אצלו בסטודיו..... כל מי שמחפש לשדרג את הסט-אפ, יש שם כל כך הרבה אפשרויות שדרוג, קשה לי להאמין שאפשר לצאת משם בידיים ריקות לאחר האזנה.

תודה לגבי (Y) (Y) (Y)


גם לי יש ניסיון מצוין עם גבי
תמיד עם סבלנות חיוך והמון ידע
יישר כוח
(F)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 27/07/12 13:28 
חבר האתר


הצטרף:
29/05/10 11:09

הודעות: 390
מדהים !

"בתחום הנקרא "אודיו" המצב המקובל בעולם הוא שאחריות אינה עוברת לקונה השני.... הסיבה - מכשיר שמתחיל לעבור ידיים, הסיכוי שיעבור טלטלות, חיבור לא נכון ותפעול לא סביר - גדולה בסדרי גודל מהמצב בו חנות מוכרת ללקוח שהיא מכירה את צרכיו וצורת העבודה העתידית של המכשיר. "

(ציטוט מאייל פור)

מעניין - עוד מעט תוגבל האחריות למכשירים , אם חיברת אותם אפילו בביתך יותר מפעם אחת. או חס וחלילה אם העזת לעבור דירה (גם אם אתה יד ראשונה).
ומה זה בדיוק "חנות שמכירה את צרכי הלקוח" - תיכף האחריות תוגבל לסוגי מוזיקה מסויימים ועוצמות מסויימות.

מעניין מה יקרה אם קניתי מוצר עם 5 שנות אחריות ואחרי חודש מכרתי אותו.
דרך אגב - לא היה ולא נברא מול הייצרן , שיתן אחריות גם ליד השמינית , אם היא עדיין בתוקף.

ואייל הוא לא היחיד , לפחות לא בירושליים - שם גם מאמיר ארמה שמעתי שאין אחריות ליד השנייה - כולל מכשירים שהוא עצמו מוכר מטרייד.

דרך אגב אני קניתי מכמה עוסקים בתחום שדווקא מכבדים את האחריות . מבחינתי מכשיר שעובר יד ומתבטלת לו האחריות , הוא תמרור אזהרה מבחינתי - ולא חושב שאעז לרכוש מכשיר של יבואן שכזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 27/07/12 19:10 
עוסק בתחום

עוסק בתחום
סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
14/04/11 09:22

הודעות: 2487
מיקום: תל אביב
לעניין גבי
אני מכיר אותו כעוסק בתחום והוא בהחלט ראוי לכל מחמאה שניתנה כאן.
לגבי אחריות אני חייב לעמוד לצידו של אייל , לא כי גם אני יבואן אלא כי אני מבין את ההגיון שמאחורי זה, שלא לומר, כל שהוא כותב על אחריות בחו"ל אמת לאמיתה.
אבל בהאמר כל הנ"ל יכול יבואן לחרוג ולתת אחריות לפנים משורת הדין , גם אם עבר ידיים וגם עם קולקל ע"י הלקוח בודאות, אני יודע שזה גם קורה לא מעט , אז שכל אחד ידאג ליושרתו יצפה למעט ויקווה ליותר .....


השפוי

(או שלא) 

_________________
Emancipate yourself from mental slavery, none but ourselves can free our mind” Marcus Garvey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: חווית שירות מדהימה מגבי "סאונדקווסט".
הודעהפורסם: 27/07/12 19:16 
חבר האתר

סמל אישי של המשתמש

הצטרף:
21/01/10 11:22

הודעות: 4990
השפוי כתב:
לעניין גבי
אני מכיר אותו כעוסק בתחום והוא בהחלט ראוי לכל מחמאה שניתנה כאן.
לגבי אחריות אני חייב לעמוד לצידו של אייל , לא כי גם אני יבואן אלא כי אני מבין את ההגיון שמאחורי זה, שלא לומר, כל שהוא כותב על אחריות בחו"ל אמת לאמיתה.
אבל בהאמר כל הנ"ל יכול יבואן לחרוג ולתת אחריות לפנים משורת הדין , גם אם עבר ידיים וגם עם קולקל ע"י הלקוח בודאות, אני יודע שזה גם קורה לא מעט , אז שכל אחד ידאג ליושרתו יצפה למעט ויקווה ליותר .....


השפוי

(או שלא) 

"או שלא" ובקיצור דני
ראה מה קרה כאן, המוצר הוחלף בחדש ובוודאי יוחזר ע"י גבי לספק בחו"ל.
מה יהיה הלאה ביניהם אינני יודע,אך גבי נתן שרות מעולה שלמד אותו בארה"ב (Y)
ומאחר שגם אתה בילת לא מעט שנים שם,הייתי ממליץ לאמץ את הגישה(לא בצורה גורפת).

_________________
מוזיקה היתה אהבתי הראשונה

עדיין תלמיד,או כיצד בונים מערכת ב....50 שנה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 

פרסם תגובה פרסם נושא חדש עמוד 1 מתוך 2   [ 13 הודעות ]
עבור ל:  
עבור לעמוד 1, 2  הבא

הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  



חפש:

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות