לפני כשלושה שבועות רכשתי ביד שניה מהלוחות כאן M2TECH EVO Hiface + M2TECH EVO Power Supply מבחור שגר בחיפה.
מאחר ואני גר באשדוד, ביקשתי מאח שלי (שגר בחיפה) שיבצע את העסקה וישלם לבחור - אחי לא מבין יותר מדיי בנושא ומאחר ואין לו איך לבדוק נאלצתי לסמוך על המוכר שאכן היה הגון.
הקטנטנים הגיעו אליי לאחר כמה ימים כשאחי בא לבקר, הכל היה בסדר גמור.
עד שלילה אחד, בשעה 03:00 לפנות בוקר החל להשמע רעש חזק מטורף מהסלון, אני כבר יצאתי עם סכין יפנית (זה מה שהיה בשלוף בחדר) ויצאתי לכיוון הסלון... אני כבר חשבתי שקודחים לנו בסלון.
כך נשמע הרעש:
הלכתי לישון בהרגשה ש...איך נאמר במלים עדינות יחסית - נדפקתי.
בבוקר דיברתי עם הבחור ממנו רכשתי, והוא אמר שאצלו הכל היה בסדר מלבד בעיה שולית שלפעמים המכשיר לא היה עובר מחשמל חיצוני לסוללה הפנימית, וזה קרה לו רק פעם או פעמיים...
שאלתי אותו אם יש אחריות, הוא בדק, אמר שכן, אך הוא לא מוכן להתעסק עם היבואן כיוון שאין לו נסיון טוב איתו (מדובר ביבואן הקודם של M2TECH), והוא מוכן לשלם לי על חצי מהחלק (מתוך ערך העסקה) עבור הספק, כיוון שהוא לא יודע אם הוא היה דפוק או שנדפק בדרך מחיפה או משהו בסגנון.
אני החלטתי לוותר, יצרתי קשר עם M2TECH, שאלתי למי לפנות, ליבואן הקודם או הנוכחי, והם בתגובה ענו שהם מטפלים בעניין ושאצור קשר עם בחור בשם גבי מ"סאונדקווסט" שהוא היבואן הנוכחי.
לאחר שיחת טלפון, בלי יותר מדיי שאלות, גבי ביצע הזמנה לספק חדש (כיוון שלא היה לו במלאי),
ובנוסף, במקום לבקש ממני להחזיר את הספק לבינתיים שיוכל לבצע החלפה, השאיר לי אותו שאוכל לשמוע איתו בינתיים (הרעש נעלם וחוזר רק אחרי כמה עשרות שעות בחיבור לחשמל).
בתחילת השבוע קיבלתי שיחת טלפון מגבי שהגיע הספק, היום אספתי אותו - חדש באריזה כולל כבלים והכל חדש.
שירות ברמה גבוהה, לא רק שאיני הבעלים הראשון של המוצר, והוא אפילו לא נרכש ממנו - עדיין בלי לשאול יותר מדיי שאלות הרגיע ועשה עבורי שירות מדהים.
אגב, בדיוק ביקרתי אצלו בסטודיו..... כל מי שמחפש לשדרג את הסט-אפ, יש שם כל כך הרבה אפשרויות שדרוג, קשה לי להאמין שאפשר לצאת משם בידיים ריקות לאחר האזנה.
תודה לגבי
