Sonus כתב:
אין פה עניין של טעם.
לשחזר סאונד יש חוקים ודרך נכונה לעשות, .
איזה חוקים יש ? מישהו יכול לומר לנו להשתמש בכבלי נחושת או כסף,רמקול גדול וכבד או רמקול קל וקטן ? דרייברים מניר או קרבון ,
ממיר עם ציפ כזה או אחר ,אפילו החוקים של קרדס לגבי פרופורציות החדר והעמדה נכונה לא מחזיקים מים !
וביננו הכל מיקרי ,כמו שמכירים בת זוג במקרה ומתחתנים ונולדים ילדים והנה משפחה ,ככה גם עם סטריאו הכל תוצאה של מה שנתקלת במהלך חייך האודיופילים ,הבאת מגבר כזה או אחר ,קראת שרמקול כזה הוא מצויין ואחר בינוני ,הכל במקרה !
ומה שהכי מעצבן אותי שאחרי שמקבלים איזה תוצאה ,מתחילים לפמפם בראש חוצות שהיא הנכונה ,כמו שקורה לבעלי ציוד וינטג עם דרייברים מנייר לעומת בעלי מערכות סופר רזולטיביות בעלי דרייברים קרמים ,ובסוף אתה הולך להופעה חייה לא מוגברת ואין שום דבר מהרזולוציות או מהרכות של ממברנות קרטון ,
אודיופיליה אמיתית היא כמו סקס ,אין כללים והכול טוב , הכל גם נכון ,
הרמקולים שלי מכוונים בצורה שאדון קרדס אם היה בא לבקר הייה קופץ מהחלון (אבל גם אין מילימטר שלא ניסיתי) , המגברים עכשיו הם קלאס D שזו פדיחה לא קטנה על גבול החרפה ,כל הכבלים המפונפנים במגרה , והנה אני מפסוט רצח מאיך שהקדם שפופרות בן העשרים שלי מדבר עם המגברים המעופשים שלי , הרמקולים שלי בני יותר מעשר ,עם טכנולוגיה טיפשה של גודל וכובד עצום ,
וביננו גם מיבנה החדר הוא מזל ,כי זו הדירה שרכשת עם זוגתך שפגשת בפוקס ושמה נולדו הילדים ,
הכלל היחידי הוא להקשיב ,
יש לי חברים עם חדר קטן ורמקולים גדולים וטובים ,האפקט מעלף ,אינטימי ,גדול ,עוטף ,שומעים השערות בנחיריים של סואד מאסי ,אז זה טוב "אפקט האוזניות "הזה ? לא יודע ? אני לעומת זו בחדר גדול , הרמקולים פתוחים 4.5 מטר ביניהם , רחוקים מאוד מהקירות ,ואצלי יש אפקט שאמא שלי היתה קוראת לו "VISTA LARGA ", כלומר הכל פרוס לפניך בבמה כמעט בגודל טבעי ,
אז מה נכון ? חדר קטן ואינטימי ,חדר גדול ? אולי גדול מדי ,אולי קטן? ואללה לא יודע , התרגלתי לשלי ואוהב גם אצל חברים ,
ומה עם עוצמת המגברים ,יש כאלה שנשבעים בזקנו של הנביא מוחמד שה KR 50W , חזק פחד להזיז את הרמקול 87DB שלהם
ויש כמוני שלא סובלים תת כוח ולכן רוצים הרבה זרם וואטים ,מי צודק ?