שלום רב לכולם,
בהמשך לשרשור הנ"ל:
לחץ כאןכאמור, רכשתי מברוך גליסקו יבואן BG-Sound רמקולים מדגם Mistral SAG 500.
כל הסיפור התחיל למעשה עקב הרעש הגדול שנוצר סביב חברת Mistral ודגמי ה - SAG בפרט.
החלטתי שאני חייב לראות\לשמוע על מה כל המהומה וקבעתי סשן אצל ברוך.
לאחר סשן לא קצר, כ- 6 שעות (עם ההגברה והחיווט שלי), החלטתי שאני רוצה לעשות עוד סשן על מנת לוודא שלא מדובר בהתלהבות רגעית, חזרתי לסשן נוסף ולשמחתי הרבה, התוצאה חזרה על עצמה, רק שהפעם ביקשתי מברוך "שימצוץ" מהרמקולים כמה שהוא יכול ואכן כך היה, פה הבנתי עד כמה הפוטנציאל אדיר ועוד לאן יש לשאוף - כל התהליך מלווה בסבלנות ראויה לשבח.
אני חייב לציין שהגעתי לברוך עם דעות קדומות ואף ציינתי זאת לפני שהגעתי לסשן הנ"ל.
לאחר שבוע ימים לערך, צצה לי בעיה משפחתית, עקב גילוי הנאות, שיתפתי את ברוך במקרה אך ציינתי בפניו שזאת בעיה שלי ואני לא מצפה לביטול עסקה - כאמור, ברוך הצהיר זאת לפני הרכישה.
לאחר שהחלטתי לפרסם את כל הציוד שלי (לפחות ממה שנשאר ממנו

) ברוך ראה שהמכירה לא סובלת דיחוי והוא נרתם לעזור לי בכול דרך אפשרית.
ברוך הרים אליי טלפון ואמר לי שהוא מבין שאין לי איך להדגים את הרמקולים הללו למכירה אך הוא ישמח לעזור לי, עזרתו באה לידי ביטוי בזה שאנשים התקשרו אליו ואמרו לו שהם מעוניינים לבוא לסשן האזנה אך הצהירו בפניו שאם הרמקולים יעברו את המבחן - הם לוקחים את שלי.
אתמול הייתי אצל ברוך עם בחור מקסים וגזלנו מברוך 3 שעות, כל זאת בידיעה שהסשן הוא למעשה "לחינם" והמכירה תהיה בשבילי, אך זה לא הפריע לברוך לתת בית ספר לשירות, היחס שלו היה אדיב, שירותי, סבלני ובעיקר, אני הבנתי ברמה האישית כמה הוא מבין את המצב האישי שלי והוא נרתם לעזור לי.
זה לא מובן מאליו שיבואן יבזבז שעות עבודה בידיעה שהמכירה לא תבוצע עבורו.
ברוך היקר
שאפו על שירות יוצא דופן, בהחלט הראת לי ולקונה מה זה "בית ספר" לשירות.
אני מודה לך, מעריך את הנתינה והלב הרחב שלך - זה לא מובן מאליו, במיוחד שהתייחסת לבעיה שנתקלתי אליה (אישי) והראת אמפתיה אמיתית.
בברכה,
אלמוג.