audiofreak כתב:
Being there עד הסוף זה אנלוג טוב!, גם הקלטות ישנות וטובות משנות החמישים, וגם ה-רה מאסטרים הטובים של היום
ההי רזים , הSACD וה-רה מאסטרים הכי טובים בדיגיטל , לדעתי עדיין נשמעים "מעובדים" לעומת הדבר האמיתי, בייחוד על מערכות טרנזיסטוריות לגמרי
הגוון ,הטקסטורה האויר וכל הסופרלטיבים שאפשר לתת לדיגטל המשובח של היום, מאוד מתקרבים- אבל עדיין לא שם
אין רה מאסטר טוב ,אחד הבלופים של תעשית הסאונד ניקרא רה מאסטר.
בכלל תהליך בנית הרה מאסטר נועד ונולד למען תחנות הרדיו .
לתחנות הרדיו היה מאוד קשה לשדר תקליט שבו זמנית נישמע בס נמוך רגוע ולא בווליום כמעט.
וגבוהים שנישמעים הרבה יותר "חזקים",לא ידעו לטפל בצורת השמעה נכונה של התקליט.
היו עם זה המון בעיות.
ואז לכשהגיע הדיסק "עלו" על הפטנט הזה שניקרא רה מאסטר .
סידרו את הסאונד איך שרוצים למעלה, למטה ,ימינה ,שמאלה.ואז שידורי הרדיו הפכו ליותר קלים להשמעה.
בנינו מה זה מענין איך נישמע הבס,מיד.וכו אם אני שומע רדיו.
העיקר שאני שומע "הכל".
ומפה קצרה הדרך לטיפול סינטטי של הסאונד בכל האולפנים.
אני בהחלט מסכים עם ערן.