עכשיו 16/04/24 14:10

אודיו קונספט Audio Concept



אודות יריב רימר עוסק משנת 1993 בתחום האודיו וידאו בישראל. יריב החל את דרכו בחנות אודיו מתמחה בירושלים והיה שותף להפיכתה לרשת אודיו מוכרת ומובילה בישראל. יריב ניהל את תחום האודיו ברשת והיה אחראי באופן ישיר על פתיחת סניפים חדשים, ניהולם ומיצובם בשוק האודיו. בשנת 1998 החל לעבוד אצל יבואן האודיו הגדול בישראל, שם למד על שוק האודיו בראייה ארצית והיה בממשק ישיר עם כל העוסקים בתחום בישראל. בשנת 2000 יריב הקים חברה לייבוא ושיווק אודיו בישראל - "פסיפיק אודיו" , דרכה יצר ומיסד קשרים רבים עם יצרני האודיו המובילים והטובים ביותר בעולם.

אדי עמר עוסק משנת 1990 בתחום האודיו וידאו בישראל. אדי החל את דרכו בחנות אודיו במרכז הארץ (סטריאו פלוס) שלזמנים הפכה לנקודה החמה והטובה ביותר לאוהבי האודיו, בעזרת מקצועיותו ואופיו הייתה החנות של גוש דן במשך כל שנות התשעים בה נמכרו למעשה הציודים הכי מתקדמים ומקצועיים לתקופה. בשנת 2000 החל לעבוד אצל יבואן אודיו קטן ובשנת 2003 עבר לשמש כמנהל מכירות ארצי אצל יבואן אודיו וידאו הדומיננטי ביותר בענף שם הצליח בעזרת יכולתו לפתח ולקדם את כל החנויות מולם עבד.

הניסיון, הידע והמקצועיות שרכשנו, רוכזו במיוחד בשבילכם בחנות אודיו באווירה יוצאת דופן, המעניקה תחושה ביתית באזור הקסום של יפו העתיקה.

אנחנו מייבאים לארץ את מותגי הקצה בתחום האודיו, עבור אלה מכם שמבינים עניין ויודעים איך זה צריך להשמע ועבור אלה מכם שרוצים לגלות עולם חדש של צלילים בתוך אלבומים ששמעתם במשך שנים וחשבתם שאתם מכירים בעל פה.
כתובת יהודה מרגוזה 27 א, יפו
טלפונים Tel1: 03-5185025
דואר אלקטרוני yariv@audio-concept.co.il
אתר http://www.audio-concept.co.il
מוצרים מיוצגים
Antelope Audio     לאתר היצרן
Atacama Audio     לאתר היצרן
Audolici     לאתר היצרן
BMC Audio     לאתר היצרן
Gamut Audio     לאתר היצרן
Roksan Audio     לאתר היצרן
Stealth Audio Cables     לאתר היצרן
YG Acoustics     לאתר היצרן
סקירות באתר Audolici I50 Blues

© המידע באינדקס הקישורים בבעלות HiFiMusic אין להעתיק או להשתמש במידע זה ללא אישור בכתב ומראש

מצאתם טעות או לינק שבור? נשמח אם תעדכנו אותנו כאן

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות