עכשיו 16/04/24 19:59

ניופאן Newpan



אודות קבוצת ניופאן הוקמה בישראל בשנת 1986 ומתמחה ביבוא, שיווק, הפצה ושירות של מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ביתיים. ניופאן נבחרה ע"י יצרנים בינלאומיים מובילים בעולם להיות היבואנית והמפיצה הבלעדית של שורה ארוכה של מותגים, ביניהם: Toshiba, Denon, Haier, Kenwood, Grundig, JBL, Pilot, Delonghi, Indesit, Kitchenaid. במשך שנים רבות מציגה ניופאן גידול שנתי גבוה בהיקפי המכירות שלה. בשלוש השנים האחרונות ניופאן מדורגת על ידי דן אנד ברדסטריט כחברה הגדולה בישראל בתחומה, עם היקפי מכירות שנתיים של כ 700-מיליון שקל. החברה מעסיקה מעל 400 עובדים ומטה החברה ממוקם בראשל"צ.

לניופאן מספר חברות בת בעלות התמחויות שונות הסינרגטיות לתחומי פעילותה, ביניהן:

אלמור אודיו: מתמחה במוצרים יוקרתיים בתחום האודיו הביתי והחשמל לבית ומייצגת בלעדית את המותגים הבינ"ל: Marantz ,Bose, Haier וHarman Group-

הוליווד סינמה סטור: קונספט קמעונאי חדשני וייחודי המתמחה במתן פתרונות כוללים בתחום הקולנוע הביתי, מסכי פלזמה ו- LCD ומערכות שליטה ובקרה לבית. אולם התצוגה משתרע על קרוב ל 500-מ"ר וממוקם בלב איזור ההיי-טק בהרצליה. לרשות הלקוחות מוצג מגוון רחב של מוצרים וצוות מקצועי של אנשי מקצוע מיומנים ביותר העומד לשירותם.

ניופאן הצליחה במהלך השנים ליצור ולנהל מערכת יחסים מצוינת עם ספקיה בחו"ל ובישראל ועם לקוחותיה המסחריים. החברה מקפידה לשמור על מערכת יחסים אמינה, ידידותית והוגנת, תוך התחשבות והבנת הצרכים והמגבלות של השותפים העסקיים שלה. כל זאת, בשילוב עם מערכת שיווק שאפתנית ומקצועית שמטרתה למצב את מותגי החברה כמובילי שוק, הן בתדמיתם והן בנתחי השוק שלהם.
כתובת רוז'נסקי מרדכי 14, אזה"ת החדש, ראשל"צ
טלפונים Tel1: 1-700-700-727
דואר אלקטרוני Info@newpan.co.il
אתר http://www.newpan.co.il
מוצרים מיוצגים
Bose     לאתר היצרן
Denon     לאתר היצרן
Harman kardon     לאתר היצרן
JBL     לאתר היצרן
Kef     לאתר היצרן
Kenwood     לאתר היצרן
Lexicon     לאתר היצרן
Mark Levinson     לאתר היצרן
Revel     לאתר היצרן
סקירות באתר

© המידע באינדקס הקישורים בבעלות HiFiMusic אין להעתיק או להשתמש במידע זה ללא אישור בכתב ומראש

מצאתם טעות או לינק שבור? נשמח אם תעדכנו אותנו כאן

hifimusic
אודות
תנאי שימוש
צור קשר
אוהבים את
hifimusic?
סקירות אודיו
הכל
הגברה
רמקולים
מקורות
אחר
סקירות מוזיקה
הכל
קלאסי
ג'אז
פופ/רוק/אלטרנטיבי
עולם/ישראלי/אחר
קישורים
מותגים על פי שם
מותגים על פי יבואן
מומלצים
הפורום
הרשם
לוח בקרה
הודעות אחרונות