לפני מספר שבועות בהיותי חובב של דברים פסיבים (אישתי למשל ) ,גיליתי שיש בהתהוות בחברת "טאונשנד" ,פיתוח חדש של קדם פסיבי המשפר ביכולותיו את הקדם הקודם שכונה אלגרי (בלי פלוס ) , המכשיר כבד יותר במעל חצי קילו ,רחב יותר ,שינו לו את הממתגים וכפתור הווליום ,ועשו לו כניסה קידמית של פלאג שמאפשר לחבר נייד ,
מה שצד את עיני בעיקר הוא הדווחים הבלתי תלויים על שיפור בצליל , שיחה קצרה לעופר ,והזמנתי לי כזה קדם והחזרתי לעופר את המודל הקודם ,
מחובר אצלי מספר ימים , ובאמת יש שינוי דרמטי יחסית לאלגרי נטול הפלוס , ההוא היה נקי נקי , מפריד פחד ,בלי הרבה משקל , יעני דומה ממש לכבל כסף ,
לעומתו הפלוססססס - זה כבר סיפור אחר , משקל כבד ,במה ענקית , חלקות הסטרית , נכון ,פחות הרגשה של צלילות ונקיון ,אבל לדעתי העניין נובע מתוספת משקל לצליל ,
האמת היא שהתגלית הזו של הקדם הזה די מעצבנת אותי ,בהיותי בעליו של VAC עצבני ויקר
ובנוסף קדם עוד יותר יקר לשל לקסמן מסדרה מוגבלת C-1000F
והנה מגיע הצוציק הזה ,שעולה עשירית ההתותחים הכבדים הללו ,ונשמע לא פחות טוב , לא מעצבן?
האמת היא שכשקדם פסיבי מתישב טוב , הוא ללא תחרות , תמיד יותר נקי ,יותר שקוף , ובגלל השנאים שיש באלגרי החיבור באימפדנסים יותר נכון בין המקור ומגבר,
החסרון שאין שלט ,עובד רק ב RCA (אני כבר לא בטוח שחיבור מאוזן יש לו יתרון ),
בקיצור האלגרי פלוס קדם מטורף ,שגם בפי עשר כסף קשה לעבור אותו ,אני כנראה היחידי במזרח התיכון שיש לו את החרא הזה ,
הנה צילום שלו על קדם שעולה פי עשר ממנו !