המשפט בכותרת הוא הסלוגן של חברת AUDIO TEKNE.
זו אחת מחברות האודיו המשובחות והמעורכות בעולם שמרבית האנשים יכולים להרשות לעצמם
רק להסתכל על התמונות של הציוד וגם זה בחשש גדול.
מר קיואקי אימאי (Kiyoaki Imai) הוא המתכנן של כל מוצרי החברה, שכיום מתעסקת בבנית
"מערכת שלמה" מA ועד Z.
החברה שמתמחה בהגברת שפופרות כמובן בשילוב שנאים גדולים מעשה ידם כמובן
מייצרת גם, כבלים, מערכת רמקולים (דינאמיים+שופרים), פטיפון, זרועות, ראש לפטיפון, פונו סטיג'ים
ועוד.
הפילוספויה של האיש והחברה בכלל מאד בהירה עם קולראטיביות צמודת מציאות למוסיקה
ולסאונד נכון נקי ונייטראלי.
מוצרי החברה כולם מתוכננים ומיוצרים כך שישחזרו מוסיקה באופן הטבעי ביותר שאפשר
כמובן במגבלת השחזור מול המציאות.
מר איוקי, אומר בחלק ממאמריו שמאז 1972 כאשר תעשיית הטרנזיסטורים נכנסה לשוק האודיו
התכנונים הלכו וגברו על פי יסוד של GAIN ופחות ופחות לקונספט של נייטראליות ושחזור האמת המוסיקאלית.
סאונד צריך להיות נקי מדיסטורשין, זורם ונכון בחדר האזנה והשחזור אמור להיות מעייף כמה שפחות.
מערכת שתעייף היא מערכת מעוותת עם הרמוניות משונות שלא מתוכננת כמו שצריך וכך אין להקשיב למוסיקה.
הוא אומר עוד שאנשים מעריכים אודיו מבלי שיבינו בכלל איך סאונד צריך להשמע, אנשים שכחו שיש "בחוץ"
מוסיקה באולמות קונצ'רטים, אופרות ואפילו בפארקים ומשם עלינו להתחיל את עיצוב המערכת האודיו שלנו
ולאו מתערוכות או מצפיה של ציוד בעיתונים.
אלו שמעריכים אודיו מציוד אודיו אחר של חברים או מחנויות, אינם מבינים באופן תמים למדי שנקודת הפתיחה שלהם
בעייתית, בלשון המעטה.
כאמור, החברה מייצרת ממגברים, קדמי מגבר, קדמי פונו, ועד לרמקולים (שימוש בדרייברים של ALE שיקרים מאד!) ואפילו פטיפון וראש לפטיפון.
מר איוקי מאמין שהחובר הטוב ביותר לבנות עליו את מוצריו הוא קרבון - כאשר הם מצהירים שהם הראשונים שהשתמשו בחומר לייצור ציוד אודיו (לפני 23 שנה כבר)..כאשר החומר הנ"ל הוא הסופג ויברציות הטוב ביותר שישנו וכן גם משתלב נכון מבחינות מגנטיות והפרעות אחרות לציוד השנאים והשפופרות המיוחד של החברה.
יש עוד המון בפיסלוסופיה של האיש שהתחברתי אליו מאד ובכלל בקונספט הכללי של ציוד החברה.
אחרי שלמדתי לא מעט עליהם, אני מעריך הרבה יותר (לא שחשבתי שיש יותר ממה שהיה כבר) את מה שיש לי בבית
בבניתו ובתיכנונו של מיכאל חברי היקר.
למרות שאנו מדברים על חלקים אחרים , החשיבה והתכנון יכול להחשב לזהה.
ובכלל הקונספט של מה שאני מחפש אצלי בחדר המוסיקה.
נייטראליות, טבעיות בסאונד, לא משהו שמפציץ סתם, או משהו שמרעיש (NOIZY SOUND - כך איוקי קורה לזה)
כמות דיסטורשין נמוכה עד כמה שאפשר וזרימה מוזיקאלית כדי שאוכל להנות למשך שעות על גבי שעות ללא
עייפות האוזן. אני מאמין ומקווה שבאמת השגתי את זה .. למרות שהשמיים הם הגבול וכמובן שאפשר לעלות עוד ועוד
אך ביחס למחיר ולמגבלות כמובן - אני קרוב, לפחות לאזניי.
הינה כמה תמונות של הציוד של AUDIO TEKNE אשר צולמו ביפן..
פונו סטיג' דואל מונו - 150K$
קדם מגבר - 60K$
הפטיפון ואחד המגברים ליד..
הרמקולים הטובים ביותר של החברה - 150K$
רמקולים קודמים של החברה..