Munich High End 2012 - Wadax
קבלו את התנצלותי על הקצב האיטי של הסקירות חברים, אנחנו מאוד עסוקים.
אנחנו ממשיכים מכאן לחברת WADAX הספרדית אותה אולי אתם זוכרים
מסקירתי ב- 2009 שם מאוד אהבתי את הסטאפ, או
מהסקירה של אביעד ב- 2010.
אבל הפעם רמקול חדש, וסאונד שונה לגמרי.
את ה- SPEAK 1.5 שמאוד אהבתי ב- 2009 ופחות ב- 2010 החליף השנה ה- LA PASION. הפעם בקונפיגורצית 3WAY ומראה קצת יותר אגרסיבי (ולא הכי מצודד לטעמי).
אך כאמור לא רק הרמקול שונה, אלא הסאונד בחדר היה השנה שונה מאוד משתי התצוגות הקודמות.
מה שהיה מיוחד בחדרים האלו בשנים הקודמות היו העדינות והאינטימיות.
השנה הסאונד הלך לכיוון אחר, יותר גודל, יותר באס.
יש שיגידו שזה שינוי מבורך, ובאמת כשאתה מסתובב בסוג החדרים שיש בדר"כ בתערוכה הזאת קשה להעריך חדר עדין משום שהוא יכול להשמע אנמי, אבל מצד שני פה כבר לא היה כל כך ייחוד סוני לחדר והוא נשמע כמו הרבה חדרים אחרים.
אך כנראה שאנשים אוהבים את זה, כי אני לא זוכר שראיתי את החדר מלא כמו השנה בשנים קודמות.
מה שעוד התפתח ב- WADAX זה אותו קדם משולב DAC. הוא לא רק DAC (וסטרימר) אלא גם ממיר אנלוג לדיגיטל אשר מממש פונו סטייג'.
על פניו זה לא נשמע הכי מבטיח אולי, אבל WADAX מציעים בסיס נתונים של מגוון ראשים שבעזרת DSP אמורים לספק תוצאה אופטימאלית לכל ראש. אבל זה לא הכל, ניתן גם להקליט את הסטאפ הספציפי (שכולל גם את הפטיפון והזרוע) ולשלוח לאנליזה ולקבל המרה אופטימאלית לכל הסטאפ.
מעניין.